راهنمای خرید کادو و هدیه

هدیه برای افتتاحیه چی بخریم؟

هدیه افتتاحیه

حتماً برای شما هم پیش آمده که یکی از بستگان و دوستان کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کرده و نیاز دارید تا یک کادو برای افتتاحیه مغازه یا هر کسب و کار دیگر آن فرد بخرید. برای خرید بهترین هدیه برای افتتاحیه شما می بایست، نوع کسب و کار را در نظر بگیرید.

انتخاب کادو برای افتتاحیه معمولا کار سختی به شمار می آید و اکثر افراد به خرید دسته گل و شیرینی بسنده می‌کنند. در سایت کادو کارت ما برای شما پیشنهادهای جذابی را برای خرید هدیه مناسب برای افتتاحیه های گوناگون داریم.

در این مطلب به معرفی هدایا برای افتتاح مشاغل گوناگون میپردازیم که شامل هدایای زیر است:

  • هدیه برای افتتاحیه کافی‌شاپ
  • هدیه مناسب برای افتتاحیه مغازه
  • هدیه مناسب برای افتتاح مطب
  • کادو برای افتتاح رستوران

برای افتتاحیه چی ببریم؟

برای افتتاحیه کافی شاپ چی بخریم؟

ممکن است دوست صمیمیتان به تازگی یک کافی شاپ افتتاح کرده باشد و شما میخواهید به دیدن دوستتان بروید اما ندانید که هدیه برای افتتاحیه کافی شاپ چه باید ببرید. انتخاب هدیه برای افتتاحیه کافی‌شاپ را می‌توانید بر اساس تم دکوراسیون مغازه انتخاب کنید.

ماگ ها:یکی از ارکان اصلی هر کافه ای ماگ ها هستند.ماگ ها دارای تنوع زیادی هستند و میتوانید آن ها را در هر تم و رنگی پیدا کنید و به دوست صاحب کافه ی خود هدیه دهید.

 

باکس گل جاودان: این باکس گل ها که به تازگی خیلی ترند شده اند و طرفداران زیادی نیز دارند، جزء هدایای ماندگار و جذاب به حساب می آیند.

تابلوهای هنری:یک تابلوی هنری متناسب با تم کافه ی دوستتان میتواند یک هدیه ی خاص و به یاد ماندنی به حساب بیاید.

 

جعبه های موزیکال: اگر دوستتان اهل موسیقی است میتوانید از جعبه های موزیکال به عنوان هدیه استفاده کنید.

 

مجسمه:یک مجسمه ی زیبا و یک اثر هنری میتواند یک کادوی ماندگار به حساب بیاید که دارای ارزش هنری زیادی نیز است.

 

ظروف تزئینی: ظروف تزئینی نیز مانند ماگ ها جزء ارکان اصلی کافه ها و رستوران ها به حساب می آیند که دارای کاربرد زیادی در بین کافه داران می باشد.

 

گلدان:اگر دوستتان عاشق گل و گیاه است پس یک گلدان زیبا برای او خریداری کنید.البته چه بهتر میشود که داخل این گلدان  یک گیاه و یا گل زیبا قرار دهید.

 

وسایل گرم کننده غذا:اگر هزینه ی متوسط رو به بالایی را میخواهید برای کادو بپردازید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های گرم کننده غذا مانند:تستر،مایکروویو و… است.

 

آسیاب قهوه:یکی از مهم ترین وسایلی که باید یک کافی شاپ داشته باشد،آسیاب قهوه است.پس چه بهتر این وسیله ی کاربردی را شما برای دوستتان خریداری کنید.

 

آب میوه گیری:این مورد هم مانند مورد قبلی جزء ابزارهای مهم در هر کافه است با این تفاوت که از قیمت بالاتری نسبت به آسیاب قهوه برخوردار میباشد.

 

نکته مهم در خرید این هدایا توجه به تم کافه و خرید هدیه برای افتتاحیه کافی‌شاپ بر اساس آن است. ایده جالب دیگر هم خرید بازی‌های فکری برای کافی‌شاپ است که عموماً برای سرگرمی مشتریان خود از آن استفاده می‌کنند. همچنین کارد و چنگال‌های فانتزی و قاشق‌هایی با طرح‌های خاص نیز از دیگر هدایای مناسب برای کافی‌شاپ است.

کادو برای افتتاحیه مغازه چی بخریم؟

خرید کادو برای مغازه نو را می‌توانید بر اساس نوع کاربری مغازه دوستتان انتخاب کنید. برای مثال اگر مغازه مورد نظر تم هنری دارد، می‌توانید از انواع تابلوهای هنری و لوازم دکوری متناسب انتخاب کنید.

انواع ساعت‌های رومیزی و دیواری:این وسایل جزء هدایای ماندگار میباشند که کاربرد فراوانی در زندگی هر فرد نیز دارند.

 

 

تابلوهای هنری، مجسمه‌ها، تندیس‌ها:آثار هنری وسایلی هستند که به راحتی با تم مغازه ی مورد نظر همخوانی پیدا میکنند و همچنین جزء هدایای به یاد ماندنی محسوب می شوند.

 ماگ با طرح‌های مختلف:ماگ ها هم جزء هدایایی هستند که هر قشری به آنها نیاز دارند و در طرح ها و قیمت های گوناگونی در بازار یافت میشوند.

 باکس‌های گل جاودان، تابلوهای نقره، انواع سفال، اسپیکر برای پخش موزیک، دستگاه تصفیه هوا از جمله کادوی مناسب برای افتتاحیه مغازه هستند.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه چشم روشنی برای خانه و نو عروس چی ببریم؟

کادو برای افتتاح مطب چی بخریم؟

پزشکی از جمله مشاغلی است که گذر همه به آن می افتد و افتتاح مطب برای این گروه افتخاری است که نصیب همه نمی‌شود. اگر نمی دانید هدیه مناسب برای افتتاح مطب چه چیزهایی میتواند باشد ما به شما پیشنهاد هایی داریم:

شما می‌توانید هدایای دکوری و کاربردی را برای مطب فرد مورد نظرتان بخرید تا او همیشه هدیه شما را نگاه بیندازد و یاد شما بیفتد.

باکس‌های گل:اولین هدیه ای که به ذهن هرکس میرسد گل است.چه بهتر میشود اگر یک باکس گل زیبا و خوشبو برای فرد مورد نظرتان برای افتتاح مطبش هدیه دهید.

 

رز طلا و یا گل‌های جاودان:این دو گزینه هم به تازگی خیلی رواج داشته اند و جزو هدایای ماندگار به حساب می آیند.

 

 تابلوهای هنری و انواع تابلو کاشی:تابلوها هم هدایای بسیار خوبی برای یک پزشک با احساس به حساب می آیند.

 

 انواع ماگ،پاور بانک، اسپیکر بلوتوثی برای اتاق انتظار، ساعت‌های دیواری یا رومیزی، انواع کتاب‌های نفیس برای کتابخانه شخصی مطب، دستگاه چای ساز، قهوه ساز، دستگاه اسپرسو، ماکروویو و …

همچنین میتوانید یک کیک زیبا با تزیین فوندانت خریداری کنید و با یک کیک خوشمزه کام دوست پزشک خودرا شیرین کنید.

بهتر است هدیه مناسب برای افتتاح مطب را از مواردی انتخاب کنید که هنوز برای این مکان خریداری نشده است. با این کار علاوه بر هدیه‌ای زیبا در تکمیل ملزومات مطب نیز کمک کرده‌اید. همچنین برای اتاق انتظار بیماران عموماً باید از وسایل دکوری و تزئینی استفاده شود، که شما می‌توانید با خرید تابلو مناسب بخشی از این نیاز را مرتفع کنید.

کادو برای افتتاح رستوران چی بخریم؟

خرید کادو برای افتتاح رستوران یکی از انتخاب‌های ساده و کم دردسر خواهد بود، برای خرید کادو برای افتتاح رستوران انتخاب‌های زیادی خواهید داشت که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

تابلوهای هنری متناسب با تم دکوراسیون رستوران، تابلوهای نقره، تابلو فرش برای رستوران‌های سنتی، ظروف تزئینی، ظروف کاربردی، ظروف مسی، رومیزی، باکس گل، مجسمه، تندیس، پتینه و دکوپاژ، انواع سفال، انواع تابلوهای کاشی، آینه، گلدان و …

چه هدیه ای برای افتتاحیه کافی شاپ مناسب است؟

می توانید با توجه به تم کافی شاپ انتخاب کنید که چه هدیه ای برای افتتاحیه بخرید بهترین گزینه ها برای هدیه ماگ، آسیاب قهوه، گرمکن غذا و…. است.

بهترین هدیه برای افتتاحیه چیست؟

برای انتخاب هدیه برای افتتاحیه مغازه گزینه های زیادی وجود دارد اما کاربردی ترین وسایل انواع ساعت رومیزی و دیواری، تابلو و… است.

چه کادویی برای افتتاحیه مطب مناسب است؟

مناسب ترین هدایا برای افتتاحیه مطب وسایل دکوری و کاربردی مثل تابلو هنری، رز جاودان و حتی یک باکس گل زیبا می باشد.

برای افتتاحبه رستوران چه هدیه ای بخریم؟

انتخاب هدیه برای افتتاحیه رستوران بسیار ساده است شما می توانید هدایای مختلف و متنوعی از سبد گل گرفته تا وسایل دکوری مثل تابلوفرش، مجسمه، ظروف تزیینی را انتخاب کنید.

جمع بندی

خرید کادو برای مغازه نو باید با توجه به نیازها و مشخصات کسب و کار انجام شود. هدایای تزئینی و دکوری عموماً در هر کسب و کاری برای تزئین محیط استفاده می‌شوند. بنابراین یکی از انتخاب‌های شیک و حتی ارزان می‌تواند خرید هدیه بر این اساس باشد. برای انتخاب کادو برای مغازه نو می‌توانید ایده‌های جالب و هیجان انگیزی را با استفاده از پیشنهاد‌های هدیه سایت کادو کارت خریداری کنید. به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید هدیه‌ای بر اساس علاقه‌مندی‌های طرف مقابل و برای شخص ایشان نیز تهیه کنید. در این صورت دایره انتخاب‌های شما گسترده بوده و محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. تیم کادو کارت هدیه مورد نظر شما را با قیمتی مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسانند.

افتتاحیه از زبان ویکی پدیا

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 2.8 / 5. تعداد نظرات: 20

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “هدیه برای افتتاحیه چی بخریم؟

  1. فاخته گفت:

    من که هر دفعه افتتاحیه رفتم گل خریدم

  2. میترا گفت:

    برای افتتاحیه کافه دوستم از شما رز جاودان خریدم خیلی خوشش اومد

  3. جاویدنیا گفت:

    بنظرم وسایلی مثل مجسمه یا تابلو هدیه خیلی خوبی برای افتتاحیه اس چون موندگارن

  4. Mahtab گفت:

    مطلب خیلی خوبی بود ممنون

  5. شاهدی گفت:

    شما گرم کننده غذا هم میفروشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.