راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای خانم ها, ولنتاین

تزیین هدیه ولنتاین برای خانم ها

تزیین هدیه ولنتاین برای خانم ها

اهمیت تزیین هدیه برای خانم ها

تزیین هدیه ولنتاین برای خانم ها یکی از کارهای مهمی است.که هر آقایی پس از خرید کادو ولنتاین برای خانم ها در این روز مهم و عاشقانه آن را به خلاقانه ترین روش انجام دهد. برای تزئین کادو ولنتاین راه های زیادی وجود داره.که در ادامه مطلب این روش ها را به شما معرفی می کنیم. اگر که قصد تزئین هدیه ولنتاین زنانه را دارید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.تا شما را با جدید ترین ایده های تزئین هدیه ولنتاین زنانه آشنا کنیم.

تزئین هدیه ولنتاین برای خانم ها
تزئین هدیه ولنتاین برای خانم ها

ایده های تزیین کادو ولنتاین برای خانم ها

1- کاغذ کادو با قلب‌های بریده شده ی آسان

یکی از راحت ترین روشهای تزئین هدیه ولنتاین ایجاد برش های قلبی روی کاغذ کادوست. حالا برای درست کردن کاغذ کادوی قلبی چی کار باید بکنیم؟.همونطور که گفتیم این کار بسیار سادس. برای این کار باید یک لایه کاغذ کادو زیر کاغذ کادوی اصلی بچسبونید.و با کاتر نیمه های قلبی رو برش بزنید و اونا رو تا بزنید.

تزیین کادو ولنتاین برای خانم ها
تزیین کادو ولنتاین برای خانم ها

2- تزئین هدیه ولنتاین زنانه با کاغذ کرافت و نخ یه حس نوستالژی

معمولا خانم های امروزی عاشق سادگی و کادوهای مینیمال هستند. تزئین هدیه ولنتاین زنانه با کاغذ کرافت و نخ یکی از ساده ترین روش های تزئین هدیه اس.که قطعا شریک عشقی شما عاشق آن خواهد شد.

تزیین کادو ولنتاین زنانه
تزیین کادو ولنتاین زنانه

3- قوطی های شیشه‌ای یک گزینه ی خاص

یکی از روش های خلاقانه و خاص برای تزئین شکلات های ولنتاین،استفاده از قوطی های شیشه ایست. روش تزئین هدیه به این روش هم بسیار راحته.و شما تنها باید هدیه و یا شکلاتتون رو داخل ظرف شیشه ‌ای قرار دهید.و با بستن یک روبان ساده و یا تزیین درب ظرف می‌ تونید.یک کادو ولنتاین جذاب داشته باشید.

تزئین هدیه ولنتاین زنانه
تزئین هدیه ولنتاین زنانه

4- با اوریگامی، جعبه‌های عاشقانه بسازید

هنر اوریگامی یکی از هنرهاییه که در تزئین هدیه های ولنتاین خیلی می تونه به شما کمک کنه. ساخت اوریگامی خیلی خیلی راحته و متریال کمی هم احتیاج داره.

اوریگامی
اوریگامی

5- استفاده از گیپور کاغذی مینیمال و جذاب

گیپورهای کاغذی یکی از اون چیزاییه که در بین دخترخانم ها خیلی طرفدار داره. تزیین هدیه ولنتاین برای خانم ها با گیپورکاغذی ایده ی بسیار آسان و زیباییه.که کمتر کسی برای تزئین هدیه به سراغ اون میره.

گیپور کاغذی
گیپور کاغذی

6- استفاده از سبزیجات و میوه های خشک، جدید ترین ایده

در تزئین هدیه ولنتاین در سال 2020، استفاده از سبزیجات ومیوه های خشک بسیار ترند شده است. برای تزئین کادو به این روش کافیه چند برگ خشک شده.و یا چند میوه ی خشک تهیه کنید و آنها را روی کاغذ کادو بچسبانید.

سبزیجات خشک
سبزیجات خشک

7- تزئین هدیه با گل رزهای نمدی یک ایده ی رمانتیک

همونطور که می دونید یکی از نمادهای روز ولنتاین، گل رز می باشد. ساخت گل رز نمدی یکی از روش های ارزان و آسان برای تزئین هدیه ولنتاینه.که با یک مقدار کمی پارچی و قیچی و یه الگوی برش میتونید.اون رو درست کنید.

گل رز نمدی
گل رز نمدی

8- پاکت کاغذی یک ایده ی همه پسند

اولین ایده برای ارائه ی هدیه ی ولنتاین که به ذهن هرکسی میرسه.بگ های مقواییه. این بگ ها یکی از در دسترس ترین ایده ها برای هدیه دادن در بین تمامی ایده های گفته شده هستند.

پاکت کاغذی
پاکت کاغذی

9- استفاده از هنر پیکسل بافی

هنر پیکسل بافی مثل هنر اوریگامی یکی دیگر از روش های خلاقانه برای تزئین هدایا می باشد. برای تزیین هدیه ولنتاین برای خانم ها با پیکسل بافی تنها احتیاج.به نوارهای کاغذی و کمی مهارت در بافت هست.

پیکسل بافی
پیکسل بافی

10- نوار واشی رنگارنگ و جذاب

نوارچسب های رنگی رنگی یکی از ابزارهای تزئین جذاب برای هدایا و …است.که به راحتی می تونید اون رو از لوازم التحریری ها تهیه کنید.و به کمک اونها هدایای ولنتاینی را به راحتی تزئین کنید.

نوار واشی
نوار واشی

11- به کار بردن هنر کودکانه

یکی از روش های خلاقانه برای تزئین هدیه ولنتاین همسرتان، استفاده از نقاشی های فرزندتان به جای کاغذ کادوست. همسر شما پس از دیدن نقاشی های فرزندتان بر روی کادوی ولنتاین.قطعا به شدت ذوق خواهد کرد.

هنر کودکانه
هنر کودکانه

12- از نقشه های قدیمی برای ماجراجوها استفاده کنید

یکی از روش های خلاقانه و جذاب برای تزیین هدیه ولنتاین برای خانم های ماجراجو، تزئین هدیه ولنتاین با نقشه های قدیمی و روزنامه های قدیمی است. پیشنهاد می کنیم برای کادو کردن هدیه ولنتاین با نقشه از نخ برای چفت و بست ها استفاده کنید.

نقشه های قدیمی
نقشه های قدیمی

13- اسامی را در تزئینات به کار ببرید

گاهی اوقات تنها چیزی که شما برای تزئین هدیه نیاز دارید.یک اسم ساده از عشقتان است. نوشتن اسم عشقتان در کنار یک جمله ی عاشقانه قطعا به جذابیت و دل نشینی هدیه کمک زیادی خواهد کرد.

بکار بردن اسامی
بکار بردن اسامی

14- استفاده از سنگ ها برای دوستداران طبیعت

برای اینکه در تم طبیعی و آلی باقی بمانید، همیشه می توانید.برخی از سنگ ها را در تزئینات هدیه ی خود به کارببرید.و آن را به همسرتان که عاشق طبیعت است هدیه بدهید.

استفاده از سنگ
استفاده از سنگ

15- دکمه های ساده و بامزه

این ایده شیک و ساده با دیدی کاملاً مینیمالیستی و در عین حال شیک ساخته شده است. برای تزیین هدیه با دکمه ها تنها کافی است.تا دکمه های موجود در جعبه ی سوزن و نخ را پیدا کنید.و آن را روی کاغذ کادو بچسبانید.

دکمه های ساده و بامزه
دکمه های ساده و بامزه

16- کارتن تخم مرغ برای خلاق ها

بله، یک کارتن تخم مرغ می تواند ایده ای کاملاً منحصر به فرد برای بسته بندی هدیه باشد. فقط توجه داشته به کارتن تخم مرغ را با گل های رنگی رنگی تزئین کنید.تا یک حس کادو مانند به بسته بندی بدهید.

کارتن تخم مرغ
کارتن تخم مرغ
سوالات متداول:
چرا تزئین هدیه ولنتاین برای خانم ها اهمیت زیادی دارد؟

همونطور که همه ی ما میدونیم، ظواهر برای خانم ها خیلی اهمیت داره،.پس اگر کادوی خوبی برای ولنتاین تهیه کردید حتما به فکر یک تزئین خوب هم باشید.چرا که حتی اگر گران قیمت ترین هدیه رو برای همسرتون خریداری کنید.و اون رو به زیبایی تزئین نکنید هدیه تون به دل خانمتون نخواهد نشست.

روش تزئین کادو ولنتاین زنانه با کاغذ کرافت چگونه است؟

برای این کار شما باید کادو رو با کاغذ کرافت ساده بسته بندی کنید.و سطح کار را با المان هایی مثل برچسب های قلبی، نوشته های عاشقانه و… تزئین کنید.و سپس کادو را با نخ کاموای قرمز ببندید.

چگونه اوریگامی بسازیم؟

کافیه مواد لازم برای ساخت اوریگامی که شامل کاغذ رنگی، قیچی و چسب است.رو کنار دستتون قراردهید.و با سرچ آموزش اوریگامی فیلم های آموزشی ساخت اوریگامی رو ببینید.و به راحتی یک اوریگامی زیبا بسازید.

جمع بندی

در مقاله ما سعی کردیم پس از راهنمای خرید کادو، چند ایده از جذاب ترین ایده های تزئین هدایای ولنتاین برای خانم ها راجمع آوری کنیم و تمام نکات را در رابطه با این تزئینات برای شما توضیح دادیم و دریافتیم که چه اقداماتی به زیبایی هدایای ولنتاین کمک خواهد کرد.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “تزیین هدیه ولنتاین برای خانم ها

  1. علیرضا شقاقی گفت:

    خیلی خلاقانه بود ممنون از شما

  2. سمیه هاشمی گفت:

    کاش ویدیوی آموزشی هرکدوم رو در سایت بزارید

  3. صابر1369 گفت:

    سخت ترین کار دنیا راضی کردن خانم ها در هدیه دادنه

  4. آرش زمانی گفت:

    شونه تخم مرغ واقعا ایده باحالیه

  5. بهارک گفت:

    واقعا تزئین هدیه ولنتاین برای خانم ها معجزه میکنه

  6. تیدا گفت:

    شما خدمات دیزاین کادو هم انجام میدید

  7. سهیل حیدری گفت:

    نوارواشی رو از کجا تهیه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.