راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, ولنتاین

بهترین هدیه برای آقایان در روز ولنتاین

بهترین هدیه برای آقایان در روز ولنتاین

پیشنهاد های هدیه ولنتاین مردانه

انتخاب و خرید کادو ولنتاین برای آقایان، یکی از سخت ترین کارها برای اکثر ماست. به طور کلی بهترین هدیه ولنتاین از دیدگاه آقایان، هدیه های دست ساز و به یادموندنیه. نزدیکه روز ولنتاینیم و اگر شما نمی دونید که برای چنین روز مهمی.چه چیزی به همسر و یا شریک عشقیتون هدیه بدین، در این مطلب با ما همراه باشید.تا به معرفی بهترین هدیه برای آقایان در روز ولنتاین بپردازیم.

هدیه هایی که خودتون می تونید بسازید

1- شکلات دست ساز یک انتخاب خوشمزه

همه ما این رو می دانیم که شکلات جزء جدا نشدنی هدیه های روز ولنتاینه. پیشنهاد ما به شما اینه که قالب های شکلات زیبا با تم ولنتاین خریداری کنید.و خودتون شکلات دست ساز با مغزهای مختلفی مثل، آجیل، کارامل و… درست کنید.و اون رو در یک باکس زیبا به عنوان بهترین کادو برای مردان در روز ولنتاین هدیه دهید.

بهترین کادو برای مردان در روز ولنتاین
بهترین کادو برای مردان در روز ولنتاین

2- تراریوم خاص

یکی از خاص ترین هدیه ها به عنوان کادو ولنتاین برای آقایان با قیمت مناسب، تراریوم ها هستند. می تونید تنگ مخصوص تراریوم تهیه کنید.و خودتون با انواع و اقسام کاکتوس های مخصوص یک تراریوم زیبای دست ساز درست کنید.و یا اینکه اونا از گل فروشی ها بخرید و به عشقتون هدیه بدید.

کادو ولنتاین برای آقایان با قیمت مناسب
کادو ولنتاین برای آقایان با قیمت مناسب

3- کیک خانگی با عطر و طعم ولنتاین

یکی دیگر از گزینه های جذاب به عنوان بهترین هدیه برای اقایان در ولنتاین، کیک خانگی با عطر و طعم ولنتاینی است. ردولوت و کیک شکلاتی دوتا از کیک های پرطرفدار هستن.که حال و هوای ولنتاین را به خوبی می تونیم از اون ها بگیریم.

کیک خانگی با عطر و طعم ولنتاین
کیک خانگی با عطر و طعم ولنتاین

هدیه های کاربردی بهترین هدیه برای آقایان در روز ولنتاین

1- هودی بهترین هدیه از نظر پسرها

هودی یکی از لباس های پرطرفدار در بین پسرهای جوان، می تونه بهترین هدیه ولنتاین مردانه برای گذروندن روزهای سرد زمستانی با یاد شما باشه چون که مردان بر خلاف زنان هدیه های کاربردی را بیشتر می پسندند.

بهترین هدیه ولنتاین مردانه
بهترین هدیه ولنتاین مردانه

2- ماگ برای نوشیدن قهوه در یک روز سرد

یکی از گزینه های مناسب به عنوان بهترین کادو ولنتاین مردانه، ماگ های جذاب ولنتاینیه. می تونید یک جمله زیبا و یا یک عکس دونفره ی به یاد موندنی.روی ماگ چاپ کنید و اون رو به همسر یا شریک عشقیتون هدیه بدید.

بهترین کادو ولنتاین مردانه
بهترین کادو ولنتاین مردانه

3- ست مراقبتی پوست مردانه

معمولا آقایان مراقبت از پوست و موی خودشون رو زیاد جدی نمی گیرند.و از محصولات مراقبتی پوست و مو استفاده نمی کنند. پس بهترین کار برای وادار کردن اونا به مراقبت از پوست و موهاشون اینه که یک ست مراقبتی پوست به عنوان بهترین هدیه برای آقایان در روز ولنتاین هدیه بدید.

ست مراقبتی پوست مردانه
ست مراقبتی پوست مردانه

هدایای خاص ولنتاین

1- پک دمنوش مخصوص این روزا

این روزا دمنوش ها نقش پر رنگی رو در زندگی ما ایفا می کنند. کرونا امسال باعث شد تا ما بیشتر نگران عزیزانمون باشیم. میتونید از این موقعیت استفاده کنید و پکیجی از انواع و اقسام دمنوش ها مثل: دمنوش بابونه، گل گاو زبان، چای سبز و… تهیه کنید.و اون رو به عنوان بهترین هدیه برای آقایان در روز ولنتاین کادو بدید.

بهترین هدیه برای اقایان در ولنتاین
بهترین هدیه برای اقایان در ولنتاین

2- تابلو صور فلکی خاص

تابلوهای صور فلکی به تازگی به یکی از بهترین و خاص ترین هدایای ولنتاین مردانه تبدیل شده است. در این تابلو ها میتوان شکل صورت فلکی روز آشنایی و تولد عشقتون رو نمایش داد. تصور کنید گرفتن یه همچین هدیه ای چقدر می تونه جذاب و دلنشین باشه.

تابلو صور فلکی خاص
تابلو صور فلکی خاص
سوالات متداول:
چطوری شکلات دست ساز خاص درست کنیم؟

خیلی راحت چند عدد شکلات تخته ای با رنگ بندی متنوع خریداری کنید و اون رو در قالب های قلبی بریزید.پیشنهاد می کنیم وسط شکلات رو با ترایفل های قلبی آماده و یا مغزهای خوراکی مثل فندق یا گردو پرکنید.

برای تزئین دمنوش ها چه کار باید کنیم؟

برای تزئین و بسته بندی دمنوش ها شما می تونید از کیسه های پارچه ای، شیشه های مربای کوچک و یا پاکت های کاغذی کوچک استفاده کنید.

جمع بندی

خرید هدیه همیشه یکی از دغدغه های اصلی برای خانم‌ ها در مناسبت هایی مانند ولنتاین است. خرید کادو ولنتاین برای آقایان کاری بسیار سخت است. گاهی اوقات اصلا نمی‌دانید چه چیزی برای آقایان مناسب است و با دیدن چه هدیه‌ای شاد می‌شوند. در چنین مواقعی، باید علایق، سلایق، خواسته‌ها و نیازهای آقایان را تصور کنید و با کمک گرفتن از راهنمای خرید کادو بهترین هدیه را تهیه کنید. مهم‌ترین موضوعی که برای آقایان اهمیت دارد، درک شما از نیاز آن ‌ها است. پس تا می‌توانید، لیستی از لوازم مورد نیاز آن‌ها تهیه کنید تا در چنین مواقعی سردرگم نشوید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “بهترین هدیه برای آقایان در روز ولنتاین

  1. امید گفت:

    من به عنوان یه آقا که عاشق این هدیه هام

  2. م-ضیایی فرد گفت:

    کاش رنج قیمتی هر کدوم رو میزاشتید

  3. سمانه چخماقی گفت:

    ممنون میشم اگر چند تا رسپی برای شکلات دست ساز و کیک هم توی سایت خوبتون قرار بدید

  4. طاهری گفت:

    به نظرم که یه آقا هیچ وقت با یه تراریوم یا گل خوشحال نمیشه

  5. جناب خان هستم گفت:

    بسیار عالی بود این مقاله خیلی استفاده کردیم

  6. حسین شیرازی گفت:

    بهترین هدیه از نظر من هودیه

  7. شیرین محمدی گفت:

    تابلو صور فلکی هم در فروشگاهتون موجود دارید؟

  8. رضا24 گفت:

    واقعا تو این اوضاع کرونا دمنوشا بهترینن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.