راهنمای خرید کادو و هدیه, مناسبت ها, هدیه برای آقایان

هدیه شب یلدا برای داماد

هدیه شب یلدا برای داماد

همانطوری که در مقاله یلدا چیست یکی از سوالات رایج برای مراسم شب یلدا برای عروس و داماد این است که مناسب ترین هدیه یلدا برای عروس و مناسب ترین هدیه یلدا برای داماد چیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که هیچ رسم خاصی برای هدیه عروس به داماد در شب یلدا وجود ندارد ولی خیلی از عروس خانمها برای اینکه یک شب به یادماندنی برای همسر خود رقم بزنند سعی می کنند یک هدیه کوچک به عنوان یادبود به یار خود هدیه دهند. حال در این مطلب چند هدیه مناسب به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم:

  • هدایای شب یلدا برای داماد
  • بررسی مناسب ترین هدایا برای هدیه دادن به داماد در شب چله
  • پیشنهاد چندین گزینه برای هدیه شب یلدای داماد

هدایای شب یلدا برای داماد

1-ادکلن

یک ادکلن خوشبو همه جا کارساز است، با بودجه خودتان یک عطر با بویی ملو و رمانتیک بخرید و آنرا تزئین یلدایی کنید و به عنوان هدیه شب یلدا برای داماد، به همسرتان هدیه دهید.

2-دستبند چرم با پلاک طلا

اگر به اندازه ی کافی پول دارید میتوانید قسمتی از شعری از حافظ را بر روی طلا یا نقره به صورت دستنبد را سفارش دهید و به عنوان هدیه شب یلدا به داماد هدیه دهید.

3-شال گردن

از شب یلدا به بعد فصل زمستان فرا می رسد بنابراین شما میتوانید یک شال گردن زیبا خریداری کرده و یا کاموا بخرید و یک شالگردن سرشار از عشق برای همسرتان ببافید و به عنوان کادوی شب یلدا برای داماد در نظر بگیرید.

 

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه شب یلدا برای عروس چی بخریم؟

4-پارچه کت و شلواری

بسیاری از خانواده های قدیمی و سنتی معمولا رسم دارند که به عنوان هدیه شب چله برای داماد پارچه ی کت و شلواری تهیه می کنند.

 

5-پیراهن

پیراهن هم جزء هدایایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرید. بهتر است یک پیراهن زمستانی زیبا را در لیست وسایل شب یلدا برای داماد  برای همسرتان قرار دهید تا در سراسر زمستان گرمای عشقتان را حس کند.

 

 

6-ساعت مچی

ساعت مچی هم گزینه ی خوبی به عنوان کادوی شب یلدا برای داماد به حساب می آید. ساعت مچی هم زیباست و هم بسیار شیک است همچنین دارای تنوع قیمتی بالایی می باشد که دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

خرید ساعت مچی اصل

7-یک دست کت و شلوار و پیراهن

اگر داماد شما علاقه به تیپ و استایل رسمی دارد بهترین کادو برای داماد در شب یلدا می باشد، تهیه یک دست کت و شلوار رسمی و شیک به همراه پیراهن است. نگران نباشید اگر نمی خواهید هزینه زیادی بابت خرید کادوی شب یلدا داماد کنید نگران نباشید گزینه های ارزان تری برای هدایای شب یلدا برای داماد در این پست برای شما در نظر گرفته ایم.

 

8-ست کیف پول و کمربند

اگر سوال شما این است که شب یلدا برای داماد چی میبرن ست کمربند و کیف پول یک گزینه خوب و مناسب برای هدیه دادن است. زیرا آقای داماد با هر نوع سلیقه ای همیشه به این ست احتیاج خواهد داشت.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
۱۲ معجزه انار در سلامتی ( به مناسبت شب یلدا )

9-ست پیراهن و کراوات و کفش

اگر مراسم عروسی و یا جشنی در ماه های آینده در پیش دارید به نظر می رسد خرید ست پیراهن و کراوات و کفش به عنوان کادو شب یلدا داماد یک هدیه منحصر به فرد برای او است زیرا با این کار با یک تیر و دو نشان زده اید.

 

10-ساک ورزشی

ساک ورزشی یک هدیه خوب برای آقایان ورزشکاریه که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند که از وقت باشگاه شون بزنن و کارای دیگشونو انجام بدن. با خرید این هدیه زیبا و در عین حال شیک و ارزان داماد خود را خوشحال کنید.

 

با توجه به تمام موارد ذکر شده، خرید کادو شب یلدا برای داماد امری ضروری نیست و مهمتر از هر چیزی رضایت عروس و داماد و کنار آمدن با مسائل مالی برای ساختن آینده زندگیشان است.

شب یلدا برای داماد کادو میبرن؟

هیچ رسم خاصی برای هدیه عروس به داماد در شب یلدا وجود ندارد ولی بعضی از عروس خانمها برای اینکه یک شب به یادماندنی برای همسر خود رقم بزنند یک هدیه کوچک به عنوان یادبود به همسر خود هدیه می دهند.

چه وسایلی برای شب یلدا به داماد هدیه می دهند؟

بسته به میزان بودجه ای که دارید گزینه های بسیاری برای هدیه شب چله برای داماد میتوان در نظر گرفت از ادکلن گرفته تا حتی ست کت و شلوار

توضیحات رسم و رسومات شب یلدا از زیان ویکی پدیا

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “هدیه شب یلدا برای داماد

  1. زینب گفت:

    مگه برا دامادم کادوی شب یلدا میخرن؟!!!

  2. Hemmat گفت:

    ما که رسم نداریم

  3. شیرین گفت:

    خوش بحال دامادا😊

  4. علیزاده گفت:

    مطلب جالبی بود

  5. Leila raeisi گفت:

    این رسم و رسوما دیگه از مد افتاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.