خرید هدیه برای خانه

چشم روشنی چی ببرم؟ | کادو برای 5 نوع از انواع چشم روشنی

چشم روشنی برای تازه عروس

چشم روشنی چی ببرم؟

در فرهنگ ما هدیه دادن برای مناسبت‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای دارد و از آن به تعبیر چشم روشنی یاد می‌شود. چشم روشنی همان‌طور که از نامش پیداست پیشکشی است که برای تبریک و تهنیت اتفاقی فرخنده هدیه داده می‌شود.

این اصطلاح بر گرفته از داستان حضرت یعقوب است که با پیراهنی که از جانب یوسف گم‌گشته برایش سوغات آورده بودند، چشمان نابینایش، نور و روشنی گذشته خود را بازیافت. از همین رو ایرانیان در اتفاقات فرخنده‌ای که برای دوستان و آشنایانشان رخ می‌دهد هدیه‌ای برای تبریک و روشنی چشم و دل پیشکش می‌کنند.

برای هر اتفاق فرخنده‌ای می‌توان چشم روشنی را تهیه کرد اما مهم‌ترین هدایای چشم روشنی شامل: چشم روشنی خانه جدید، چشم روشنی برای تازه عروس ،چشم روشنی زایمان یا بارداری، چشم روشنی نوزاد دختر و چشم روشنی نوزاد پسر است، که در ادامه پیشنهادهای جذابی برای هریک از این هدایا را برایتان آورده‌ایم.

اگر نمی‌دانید که برای چشم روشنی عزیزانتان چه هدیه‌ای بخرید ، سرفصل‌های زیر را مطالعه کنید:

  •  چشم روشنی خانه جدید
  • چشم روشنی برای تازه عروس
  • چشم روشنی زایمان یا بارداری
  • چشم روشنی نوزاد دختر
  • چشم روشنی نوزاد پسر

1-چشم روشنی خانه جدید

خرید چشم روشنی خانه جدید روند آسانی دارند که وابسته به میزان بودجه‌ای که برایش کنار گذاشته‌اید، می‌توان آن را انتخاب کرد. امروزه با توجه به هزینه‌های بالای خرید مسکن یکی از اتفاقات فرخنده برای خانواده‌ها خانه‌دار شدن است.

برای تبریک این اتفاق فرخنده می‌توانید از خدمات آنلاین سایت کادو کارت استفاده کنید. هدایای که برای چشم روشنی خانه جدید می‌توانید خریداری کنید عبارت‌اند از :

جاروبرقی، مخلوط‌کن، اتوبخار، جارو شارژی، کتری برقی، قهوه ساز، آبمیوه گیری، همزن، چرخ‌گوشت، سرخ‌کن، پلوپز، تستر، زودپز، بخارپز، غذا ساز، ساندویچ ساز، خردکن، آباژور، تابلوهای هنری، ظروف نفیس، رادیوضبط، کوسن، رومیزی و… .

بیش از ۱۴۰۰ پیشنهاد خرید چشم روشنی خانه جدید در بخش کادو برای خانه در سایت کادو کارت وجود دارد که با توجه به بودجه خود می‌توانید آن‌ها را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

چشم روشنی برای تازه عروس
پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه برای افتتاحیه چی ببریم؟

2-چشم روشنی برای تازه عروس

ازدواج نیز یکی از مناسبت‌های فرخنده‌ای است که دوستان و آشنایان برای تبریک و تهنیت آن همچنین به منظور کمک به تهیه وسایل مورد نیاز زوج جوان اقدام به خرید هدیه چشم روشنی برای تازه عروس می‌کنند.

این هدایا عموماً از کالاهایی انتخاب می‌شوند که در خانه کاربردی هستند و احتمالاً عروس خانم از آن‌ها بی‌بهره است. انتخاب‌های خرید هدیه چشم روشنی برای تازه عروس را می‌توانید بر اساس ملزومات خانه، هنر و صنایع‌دستی و تابلوهای هنری تقسیم‌بندی کنید.

سایت کادو کارت در بخش لوازم خانه خود پیشنهادهای هیجان‌انگیزی متناسب با بودجه‌های مختلف دارد که در انتخاب هدیه چشم روشنی برای تازه عروس، کمک بزرگی است.

علاوه بر آن دیگر نگرانی از بابت اتلاف وقت و جستجوی فراوان در مغازه‌های مختلف برای تهیه کادو نخواهید داشت و تنها با چند کلیک ساده هدیه مورد نظر را درب خانه تحویل خواهید گرفت.

چشم روشنی هدیه‌ای است که به مناسبت اتفاق فرخنده‌ای مانند ازدواج، زایمان، خرید خانه و … برای تبریک و شادباش خریداری می‌شود.

چشم روشنی خانه جدید و چشم روشنی برای تازه عروس نمونه‌ای از این هدایا است.

چشم روشنی زایمان
چشم روشنی چی ببرم؟

3-چشم روشنی زایمان یا بارداری

با توجه به جشن‌هایی که امروزه برای خانم‌های باردار به مناسب مادر شدن آن‌ها برگزار می‌شود، بهتر است هدیه مناسبی را برای چشم روشنی زایمان یا بارداری خریداری کنید.

این هدایا مخصوص مادر است و بر اساس سلیقه و نیازهای خانم‌ها باید خریداری شود. انتخاب برای خرید هدیه چشم روشنی زایمان یا بارداری بسیار گسترده است و می‌توان آن‌ها را بر اساس علاقه‌مندی مادر جوان خریداری کرد.

برای سهولت در خرید هدیه چشم روشنی زایمان یا بارداری، توصیه می‌کنیم حتماً سری به سایت کادو کارت و بخش مربوط به علاقه‌مندی‌های خانم‌ها بزنید.

چشم روشنی نوزاد
چشم روشنی چی ببرم؟

4-چشم روشنی نوزاد دختر

عموماً علاوه بر هدیه‌ای که برای مادر پس از زایمان خریداری می‌شود، هدیه‌ای نیز برای نوزاد با توجه به جنسیت آن نیز باید تهیه کنید. برای این منظور بودجه خود را باید بر اساس میزان صمیمت و نزدیکی خود نبست به خانواده مورد نظر تأمین کنید. یکی از اولین انتخاب‌های هدیه مناسب چشم روشنی نوزاد دختر عروسک است.

عروسک‌های دخترانه فانتزی که مدلی کوچک شده از تیپ‌های شخصیتی دخترانه هستند می‌تواند هدیه‌ای جذاب برای چشم روشنی نوزاد دختر باشد. حتماً قبل از خرید چشم روشنی نوزاد دختر سری به سایت کادو کارت بزنید و از انواع عروسک‌های فانتزی موجود که با مبلغ مناسبی به فروش می‌رسند، دیدن کنید.

علاوه بر عروسک، اسباب‌بازی مناسب نوزادان، ملزومات نوزاد و هدایای دکوری اتاق کودک نیز از دیگر انتخاب‌های مناسب برای چشم روشنی نوزاد دختر است.

5-چشم روشنی نوزاد پسر

هدیه چشم روشنی نوزاد پسر را نیز می‌توانید از میان اسباب‌بازی‌های کودکانه خریداری کنید. لباس‌های مناسب نوزاد پسر نیز از انتخاب‌های ارزان‌قیمت و شیکی است که بسیار کاربردی نیز هستند.

برای خرید چشم روشنی نوزاد پسر و تصمیم‌گیری هدیه مناسب می‌توانید از خدمات آنلاین و پیشنهاد‌های مناسبی که برای هر گروه سنی کودکان در سایت کادو کارت وجود دارد، نیز بهره ببرید. روروئک به عنوان هدیه چشم روشنی نوزاد پسر از دیگر هدایای ارزنده‌ای است که می‌توان خریداری کرد. زیرا در مدت زمان کوتاهی کودک نیاز به یادگیری و وسایل کمکی برای راه رفتن و تحرک پیدا می‌کند.

خرید چشم روشنی با توجه به مناسب فرخنده‌ای که رخ می‌دهد علاوه بر نفس هدیه دادن، میزان خوشحالی و صمیمت شما را از این اتفاق بیان می‌کند. امروزه دیگر نیازی نیست برای خریدهای خود زمان زیادی را در ترافیک و خیابان‌های شلوغ بیهوده تلف کنید، تنها نیاز شما برای خرید اینترنت و سایت معتبری است که کالای مورد نظرتان را در اختیارتان قرار دهد.

انواع هدایای چشم روشنی را می‌توانید به سادگی و تنها با چند کلیک ساده از سایت کادو کارت خریداری کرده و آن را به سرعت درب منزل دریافت کنید. علاوه بر آن کادو کارت برای هر مناسبت خاصی هدیه مناسبی برای آن را پیشنهاد می‌دهد که شما را از جستجو و سرگردانی انتخاب، معاف می‌کند.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1.5 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.