ایده های نو, راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, ولنتاین

تزیین هدیه ولنتاین برای آقایان

تزیین هدیه ولنتاین برای آقایان

پیشنهاد های تزیین کادو ولنتاین

یکی از دغدغه ها بعد از خرید کادو ولنتاین برای آقایان، بسته بندی و تزئین کادوهاست. ولنتاین نزدیکه و همه ی ما قصد داریم این روز رو به یک روز به یاد موندنی و فوق العاده برای شریک عشقیمون و خودمون تبدیل کنیم. در این مطلب ما میخوایم چند تا ایده ی جذاب و جدید برای تزیین هدیه ولنتاین برای آقایان را به شما معرفی کنیم، که هم خیلی آسونه و هم خیلی امسال ترند شده. پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

جدید ترین ایده ی تزئین هدیه ولنتاین برای آقایان

1- بادکنک، ترند 2021

قراردادن هدایا در بادکنک های هلیومی یکی از کارهاییه که امسال برای تزئین هدیه ولنتاین برای آقایان خیلی ترنده.و جذابیت زیادی هم در بین تزئینات کادویی ولنتاین داره.

تزئین هدیه ولنتاین برای آقایان
تزئین هدیه ولنتاین برای آقایان

2- پاکت کاغذی حسی نوستالژی

اگر خیلی به دنبال ترند نیستید و به نوستالژی بودن کادو اهمیت میدید، پیشنهاد می کنیم.از پاکتای کاغذی قدیمی برای بسته بندی و تزیین کادو ولنتاین برای آقایان استفاده کنید. برای این که این پاکت ها رو از سادگی در بیارید پیشنهاد می کنیم.برچسب های قلبی و یا نوشته های انگلیسی عاشقانه را در کنار هدیه خود قرار دهید.و یا با خرید یک کارت پستال با تم ولنتاین هدیه خود را جذابتر کنید.

تزیین کادو ولنتاین برای آقایان
تزیین کادو ولنتاین برای آقایان

3- باکس های چمدانی لوکس

به عنوان یکی از ایده های لوکس و شیک برای تزئین هدیه ولنتاین مردانه می تونیم.به چمدان های دستی اشاره کنیم. فروشگاه های زیادی مانند کادوکارت هستند که این چمدان ها رو در کنار باکس های کادویی عرضه می کنند. این نوع باکس ها یکی از خاص ترین تزئینات کادو ولنتاین هستند.و به علت قیمت به نسبت بالایی که دارند جزء انتخاب های لاکچری به حساب می آیند.

تزیین کادو ولنتاین مردانه
تزیین کادو ولنتاین مردانه

4- باکس های گالوانیزه برای خلاق ها

یکی از خلاقانه ترین انواع تزیین کادو ولنتاین مردانه، قراردادن هدیه های ولنتاین در باکس های فلزی و گالوانیزه است. این باکس ها قیمت به نسبت مناسبی دارند و یکی از ویژگی هایی که دارند.این است که امکان استفاده ی مجدد از آن به اشکال دیگر مانند گلدان، جا مدادی و… وجود دارد.

باکس های گالوانیزه برای خلاق ها
باکس های گالوانیزه برای خلاق ها

5- جعبه های چرمی خاص و جذاب

یکی دیگر از انتخاب هایی که می تونید برای تزیین هدیه ولنتاین برای آقایان داشته باشید، باکس های چرمی جذاب و زیباست.که شما می تونید از آن استفاده کنید. از ویژگی های باکس های چرمی هدیه می توان به لوکس بودن، خاص بودن، ارزش بالا و…اشاره کرد.که با توجه به این که روز ولنتاین یک روزه مهم به حساب میاد، می تونه گزینه ی بسیار خوبی محسوب میشه.

جعبه های چرمی خاص و جذاب
جعبه های چرمی خاص و جذاب

ارزان ترین ایده ی تزیین هدیه ولنتاین برای آقایان

1- باکس های مقوایی ارزان و محبوب

یکی از اولین انتخاب های همه ی ما برای تزئین و ارائه ی کادوها، باکس ها و بگ های کادویی هستند. باکس های مقوایی به علت تنوع در طرح، قیمت مناسب و زیبایی که دارند.تنوع زیادی دارند. می تونید برای خاص تر شدن هدیه ولنتاین از ست باکس و بگ با یک طرح و رنگ استفاده کنید.

تزئین هدیه ولنتاین مردانه
تزئین هدیه ولنتاین مردانه

2- کاغذ کادوی قدیمی و کارآمد

درآخر به سراغ پرکاربرد ترین و ارزان ترین ایده برای تزیین هدیه ولنتاین برای آقایان می رسیم.که همه ی ما برای تزئین انواع هدایا به سراغ آن می رویم.و اون هم چیزی نیست جز، تزئین هدیه ولنتاین با استفاده از کاغذ کادو. میتونید طرح دلخواهتون مثل یک جمله ی عاشقانه رو چاپ کنید و کاغذ چاپ شده رو به عنوان کاغذ کادو دور هدیه ولنتاین بپیچید.یا اینکه با استفاده از میوه های خشک یا گل های خشک کادوتون رو تزئین کنید.

کاغذ کادوی قدیمی و کارآمد
کاغذ کادوی قدیمی و کارآمد
سوالات متداول:
کادو را داخل بادکنک قرار بدهیم؟

برای قرار دادن هدیه های ولنتاین در بادکنک هم میتونید به کادو فروشی ها مراجعه کنید و هم خودتون با کمی تمرین و با استفاده از یک عدد بادکنک و تلمبه برای بادکردن بادکنک این کارو با هزینه ی خیلی پایین تر انجام بدید.

چگونه باکس های کادویی چمدانی را تهیه کنیم؟

این چمدان ها به راحتی در فروشگاه های تزئیناتی هدیه موجود می باشند.در غیر این صورت شما می توانید از چمدان های قدیمی استفاده کنید و یا ایده تان را با یک نجاری درمیان بگذارید و یک چمدان زیبای چوبی تهیه کنید

آیا می توانیم باکس های مقوایی را در منزل بسازیم؟

بله.چرا که نه.با کمی خلاقیت و با ارزان ترین متریال مثل مقوا و چسب و قیچی شما می تونید باکس هایی با اندازه و رنگ وطرح دلخواهتون بسازید و در هزینه های هدیه ی ولنتاینیتون حسابی صرفه جویی کنید.

جمع بندی

پس از سپری کردن زمانی زیاد، برای تهیه هدیه ولنتاین، بهتر است تا زمانی را صرف بسته‌بندی زیبا و با سلیقه هدایای ولنتاین کنید. بسته‌بندی محصول، نوع کاغذ یا جعبه هدیه باید متناسب با سن و جنسیت فرد گیرنده‌ ی هدیه باشد. همچنین این نکته در هدیه دادن فراموش نشود که همیشه هدیه را با دو دست تقدیم کنید. در مقاله راهنمای خرید کادو و تزیین آن به معرفی بهترین و خلاقانه ترین روش های تزیین هدیه ولنتاین برای آقایان پرداختیم و هرکدام را به صورت جداگانه بررسی کردیم.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “تزیین هدیه ولنتاین برای آقایان

  1. خوشبحال آقایون

  2. هامین ه-د گفت:

    ایده هدیه در بادکنک واقعا قشنگه

  3. venusss گفت:

    کاش شما هم هدایاتون رو اینطوری ارائه بدید و هزینشو جدا دریافت کنید

  4. نبوی گفت:

    والا کاغذ کادو از همش بهتره

  5. میسوری گفت:

    طرز ساخت باکس رو ممنون میشم آموزش بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.