راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای خانم ها, ولنتاین

پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها

پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها

ولنتاین یا روز عشق، روزی هست که همه ی عاشقا چه پیر چه جوون به هم دیگه کادو میدن و از کنار هم بودن لذت میبرن. هرساله نزدیک ولنتاین یکی از دغدغه های افراد، خرید کادوست. خرید کادو برای خانم ها یکی از مشکل ترین کارها برای آقایونه. در این مطلب بهترین و پرکاربردترین پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها را جمع آوری کردیم. اگر آقا هستید و نمی دونید کادوی ولنتاین برای خانمتون چی بخرید، پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

خانم ها از چه هدایای بیشتر خوششان می آید؟

1- لباس، چیزی که هرچقدر بخری کمه

لباس یکی از بهترین گزینه ها به عنوان کادو ولنتاین برای خانم ها، به حساب می آید. از بهترین لباس ها به عنوان هدیه ولنتاین می شود به پوشاک های زیر اشاره کرد:

ژاکت بافتنی کادو ولنتاین برای خانم ها 2020

ژاکت بافتنی یکی از گزینه های عالی به عنوان کادوی ولنتاین برای خانم ها برای سپری کردن روزهای سرد زمستونیه.

کادو ولنتاین برای خانم ها 2020
کادو ولنتاین برای خانم ها 2020

روسری و شال

اولین گزینه ای که به عنوان کادو به ذهن هر آقایی میرسه، شال و روسریه. پیشنهاد می کنیم شال و روسری تک را به هیچ وجه به عنوان کادو ولنتاین به خانمتان هدیه ندهید.و بهتراست که در کنار آن یک کادوی کوچک مثل یک باکس گل رز قرمز و یا یک عروسک ولنتایی قرار دهید.

پیشنهاد کادو ولنتاین برای خانم ها
پیشنهاد کادو ولنتاین برای خانم ها

کیف

همه ی خانم ها هر چقدر هم کیف هم داشته باشند.باز هم دلشان می خواهد یک رنگ و مدل جدید کیف داشته باشند که بتوانند.آن را با انواع لباس شب و مانتو و روسری و کفش ست کنند. پس به دنبال یک کیف زیبای چرمی برای هدیه دادن به همسرتان باشید. پیشنهاد می کنیم یک کیف پول یا یک جاکلیدی ست با رنگ کیف خریداری شده.هم به همسرتان در کنار کیف هدیه دهید.

پیشنهاد کادو ولنتاین زنانه
پیشنهاد کادو ولنتاین زنانه

کفش راحتی پیشنهاد کادو ولنتاین زنانه

معمولا خانم ها عاشق پیاده روی هستن.پس چی بهتر از یک جفت کفش راحتی میتونه.خانمتون رو در روز ولنتاین خوشحال کنه؟

پیشنهاد هدیه ولنتاین زنانه
پیشنهاد هدیه ولنتاین زنانه

2- لوازم تکنولوژی پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها

دوربین عکاسی

خیلی از دختر خانم ها عاشق عکاسی با دوربین های رنگی و زیبا هستند. اگر خانم شما هم از این دسته افراد است پس معطل نکنید.و برای او یک دوربین عکاسی بخرید. پیشنهاد میکنیم یک نگاهی به دوربین های عکاسی رنگی و زیبای فوجی فیلم بیندازید. این دوربین ‌های مینیمال و جذاب می‌ توانند یک پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها باشند.تا با آن ‌ها خاطرات خاص و دوست ‌داشتنی خودشان را ثبت کنند.

پیشنهاد هدیه ولنتاین برای دوست دختر
پیشنهاد هدیه ولنتاین برای دوست دختر

تبلت یا گوشی

هیچ کس منکر این نیست که از داشتن یک گوشی جدید بی ‌نهایت خوشحال می شود. ولنتاین میتواند بهانه ای باشد تا شما برای عشقتان جدید ترین گوشی یا تبلت بازار را خریداری کنید.و آن را با یک عروسک خرس به او هدیه دهید.

پیشنهاد کادو ولنتاین برای دوست دختر
پیشنهاد کادو ولنتاین برای دوست دختر

گجت های پوشیدنی هوشمند

دنیا در حال پیشرفت است.و با پیشرفت جهان دنیای گجت های پوشیدنی مثل ساعت های هوشمند، گام شمارها و… هم پیشرفت چشمگیری پیدا کرده. گجت های هوشمند می ‌توانند یک انتخاب هوشمندانه و خلاقانه به عنوان هدیه ولنتاین برای خانم ها 2020 باشند.و خانم‌ های علاقه‌ مند به تکنولوژی و به روز با دریافت چنین هدیه ای به شدت سورپرایز خواهند شد.

گجت های پوشیدنی هوشمند
گجت های پوشیدنی هوشمند

کاربردی ترین پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها

1- لوازم مراقبت از پوست کادو ولنتاین برای خانم ها 2020

کرم مراقبتی پوست

همه ی خانم‌ها عاشق رسیدگی به پوست و مویشان هستند.و دائما در حال استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها، و پمادهایی هستند.که به افزایش زیباییشان کمک می کند. اگر زیبایی و سلامت پوست همسرتان برای شما اهمیت زیادی دارد. پس چه بهتر که لوسیون ها و کرم های مراقبتی از پوست با توجه به نوع پوست او را خریداری کنید.و در روز ولنتاین به او ثابت کنید.که به سلامتی و زیبایی او خیلی اهمیت می دهید.

کرم مراقبتی پوست
کرم مراقبتی پوست

ماسک صورت

چه چیزی جذاب تر از یک پکیج از انواع ماسک صورت با اسانس ها و قابلیت های متنوع می تواند.در روز ولنتاین یک دختر خانم را خوشحال کند؟.قطعا ماسک های صورت جزء هدایای خاص و جذاب هستند که کمتر کسی به ذهنش می آید.که آن را به عنوان هدیه ولنتاین به شریک عشقیش هدیه دهد.

ماسک صورت
ماسک صورت

2- آرایشی و عطر پیشنهاد هدیه ولنتاین زنانه

سمپل عطر

عطر جدایی می آورد. خیلی ها این جمله ی کلیشه ای بی اساس را باور دارند. قطعا افرادی که این جمله را باور دارند.در گذشته به شریک عشقیشان عطر بی کیفیتی هدیه داده اند. با این حال اگر قصد خرید عطر برای عشقتان را دارید و از سلیقه ی او با خبر نیستید.پیشنهاد می کنیم پکیجی از سمپل های عطر با رایحه های گوناگون را خریداری کنید.و به عنوان هدیه ولنتاین به عشقتان هدیه بدید.

سمپل عطر
سمپل عطر

ست لوازم آرایش

از رژ لب و لاک ناخن و پنکیک گرفته تا لوازم آرایش چشم؛ چیز‌هایی هستند.که همیشه هر خانمی را با هر سنی خوشحال می‌کنند؛ البته باید برای خرید.این لوازم به عنوان هدیه‌ ی روز ولنتاین سلیقه‌ ی زیادی به خرج دهید.و علاوه برآن از لوازم آرایشی با برند های معروف در پک هدیه ولنتاینتان استفاده کنید.

ست لوازم آرایش
ست لوازم آرایش

هدایای به یادماندنی ولنتاین کدام ها هستند؟

1- لوازم تزئینی پیشنهاد هدیه ولنتاین برای دوست دختر

شمع های رایحه دار

شمع های زیبا و عاشقانه با عطر و بوی به یادماندنی.یکی از بهترین ها در پیشنهاد کادو ولنتاین برای دوست دختر رمانتیک به حساب می آیند. اما توجه داشته باشید به هیچ وجه شمع تک را به عشقتان به تنهایی به عنوان هدیه ولنتاین، کادو ندهید.و آن را به همراه یک شال یا یک جعبه شکلات دست ساز به او هدیه دهید.

شمع های رایحه دار
شمع های رایحه دار

جعبه جواهرات موزیکال

جعبه ‌های خاطره ‌انگیز و رویایی قدیمی را که کوک‌شان می‌کردید.و برایتان آهنگ‌ زیبا و آرامش ‌بخشی پخش می‌کردند، یادتان می‌آید؟.آمارها نشان می دهد که خانم های رمانتیک عاشق هدایای نوستالژی هستند. پس  معطل نکنید و جعبه جواهرات موزیکال را برای او بخرید. توجه داشته باشید بهتر است که جعبه جواهرات را با یک اکسسوری.مانند گردنبند یا دستبند پر کنید و سپس به عشقتان هدیه بدهید.

جعبه جواهرات موزیکال
جعبه جواهرات موزیکال

ماگ

دخترها معمولا علاقه خاصی به ماگ های رنگی و طرح دار دارند. حتی بعضی از آنها کلکسیون ماگ های رنگی رنگی دارند. ماگ می‌تواند یک پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها برای نوشیدن یک قهوه ی داغ.در یک روز سرد زمستانی به حساب بیاید.

ماگ
ماگ

مجسمه ی عاشقانه

مجسمه های زیادی با طرح عاشقانه در بازار موجود هستند.که زمانی که آن ها را به همسرتان هدیه می دهید او می‌تواند.آن را روی میز کار قرار دهد و با هر بار نگاه کردن به آن، یاد شما بیفتد.

مجسمه ی عاشقانه
مجسمه ی عاشقانه

گوی موزیکال

گوی موزیکال برای دختر ها بدون شک یک کادوی ولنتاین شیک و رمانتیک به حساب می‌آید. و به جرات می توان گفت هر دختری عاشق داشتن آن است.

گوی موزیکال
گوی موزیکال

2- اکسسوری پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها

گوشواره

اگر قصد خرید اکسسوری ها را دارید، گوشواره های مرواریدی.و نقره مناسب ترین گزینه ها از بین اکسسوری ها برای خرید کادو ولنتاین برای خانم ها به حساب می آیند.

گوشواره
گوشواره

ساعت مچی

محال است که با شنیدن نام هدیه اول از همه یاد خرید ساعت مچی نیفتید. البته ساعت مچی جزء هدایا و اکسسوری های پرطرفدار در بین خانم ها به حساب می آید.و جزء بهترین پیشنهاد هدیه ولنتاین برای دوست دختر و یا همسر تلقی می شود.

ساعت مچی
ساعت مچی

کادوهای نمادین ولنتاین کدام ها هستند؟

1- گل پیشنهاد کادو ولنتاین برای دوست دختر

در روز ولنتاین به هیچ عنوان نباید گل رز را فراموش کرد. به جرات می‌توان گفت گل رز قرمز یکی از عاشقانه ترین و بهترین پیشنهاد کادو ولنتاین زنانه به حساب می آید. پیشنهاد می کنیم هر کادویی برای ولنتاین برای همسرتان خریداری میکنید.در کنار آن حتی شده یک شاخه گل رز هم به عشقتان هدیه دهید.

گل
گل

2- شکلات دست ساز

شکلات همیشه یکی از بهترین پیشنهاد کادو ولنتاین برای خانم ها است.چون که شکلات خوشمزه و علاوه بر آن شیرین است،.درست مثل عشق شیرین شما! پیشنهاد می کنیم از شکلات های دست ساز.و جذاب به عنوان خاص ترین هدیه ولنتاین برای خانم ها استفاده کنید.

شکلات دست ساز
شکلات دست ساز

3- عروسک پیشنهاد کادو ولنتاین زنانه

عروسک خرس

همه ی ما با شنیدن نام ولنتاین به یاد عروسک های خرسی بزرگ زیبا می افتیم. معطل نکنید و زیبا ترین خرس را برای عشقتون بخرید.و آن را با یک جعبه شکلات به همسرتان هدیه بدهید.

عروسک خرس
عروسک خرس

لی لی پوت

از پرطرفدار ترین و قیمت مناسب ترین عروسک های نمادین ولنتاین می توان.به عروسک های لی لی پوت اشاره کرد. معمولا این عروسک ها در کنار عطر یا لوازم آرایش می تواند.ترکیب جذابی به عنوان کادوی ولنتاین ایجاد کند.

لی لی پوت
لی لی پوت
سوالات متداول:
کاربردی ترین کادوهای ولنتاین زنانه کدام است؟

از پرکاربردترین هدیه های ولنتاین برای خانم ها میتوان به لوازم مراقبت از پوست، لوازم آرایشی و عطر، لباس و اکسسوری اشاره کرد.

رمانتیک ترین هدایای ولنتاین برای خانم ها کدام است؟

به طور کلی چند گزینه چه برای خانم ها و چه برای آقایان وجود دارد که جزء رمانتیک ترین هدایای ولنتاین می باشد. این موارد شامل: باکس گل، شکلات، عروسک خرس یا لی لی پوت و یا انواع اکسسوری ها می باشد.

جمع بندی

حقیقتا خرید کادوی ولنتاین در یک رابطه عاشقانه یکی از مهم ترین و حساس ترین کارها.علی الخصوص برای خانم هاست. در مقاله راهنمای خرید کادو سعی کردیم بهترین پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها با توجه انواع بودجه ها داشته باشیم.و به شما راهکارهایی برای ارائه ی بهتر این هدایا معرفی کردیم.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “پیشنهاد هدیه ولنتاین برای خانم ها

  1. مهناز رشدی گفت:

    عروسک خرس عالیه

  2. شبنم علیزاده گفت:

    پکیجای هدیه واقعا گزینه های بهترین چون چند تا هدیه در یک جعبه اس

  3. محمدرضا ساجدی گفت:

    عالی بود مطلبتون

  4. سجاد 23 گفت:

    دمتون گرم این مطلبو گزاشتید واقعا مونده بودم چی بخرم

  5. علی خانزاده گفت:

    کاش میگفتید که هر هدیه برای چه تیپ دختری خوبه

  6. فرنوش صادقی گفت:

    لوازم آرایش عالیه.فقط پسرا لطفا لوازم آرایش فیک نخرید

  7. لادن-بی نام گفت:

    یه تیکه طلای کوچیک از همه ی اینا بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.