راهنمای خرید کادو و هدیه

۱۷ کادوئی که هیچ وقت نباید برای شوهرتان بخرید

۱۷ کادوئی که هیچ وقت نباید برای شوهرتان بخرید

خرید هدیه برای آقایان همیشه کار دشواری هست ،تنوع کالایی نسبت به خانم ها کمتر است و همین طور سلیقه های مردان نیز بسیار متفاوت هست و مثل خانم ها از گرفتن هر هدیه کوچکی خوشحال نمی شوند ،ولی یک سری کالا ها هست که ما پیشنهاد می دهیم برای شوهر یا نامزد و دوست پسرتان به هیچ وجه نخرید , البته قانون و قاعده کلی نمی باشد ولی به هر حال توصیه ای هست دوستانه .(۱۷ کادوئی که هیچ وقت نباید برای شوهرتان بخرید)

ولی یکبار با هم مناسبت هایی که امکان خرید هدیه برای همسرتان را پیدا می کنید و واجب است که چیزی بخرید را با هم مرور می کنیم

هدیه تولد

کادو روز مرد

هدیه سالگرد ازدواج

 

۱- لباس تمرین ورزشی

وقتی شما برای شوهرتان لباس ورزشی می خرید ، یک پیام به او می دهید و ان این است که تو احتیاج به ورزش و باشگاه دارید و شاید در نگاه اول بد نباشد و اصلا پیام تندرستی هم باشد ولی برای کادو و هدیه مناسب نیست ،در یک فرصت دیگر بخرید.

پیشنهاد هدیه برای ورزشکار ها

۲-بلیط تئاتر

درست است که ممکن است همسر شما اهل تئاتر و علاقه مند به ان باشد ولی تحمل ان به همسرتان برای تماشای تئاتر زیاد جالب نیست و بهتر است در فرست دیگری به او حق انتخاب بدهید.

۳- مام و خوشبو کننده ها

این هم مانند لباس ورزشی این پیام را به او می دهد که برای استشمام بوی مناسب احتیاج به خوشبوکننده دارد و در نگاه اول زیاد جالب نمی باشد.

۴-لوازم دکوری هنری

۱۷ کادوئی که هیچ وقت نباید برای شوهرتان بخرید

شاید یک مرد علاقه مند به هنر باشد ولی برای کادو زیاد توصیه نمی شود مثلا تابلو نقاشی یا کالاهای مشابه.

۵- کادوهای اشتراکی

این که مرداحساس کند در کادوی خود شریک می باشد حس خوبی به او نخواهد داد ،این که او احساس کند برای استفاده از کادوی خود نیازمند همراهی شماست .

۶-کمک مالی به خیریه

برای این مورد هم می بایست این حق انتخاب به او سپرده شود که دوست دارد کمک خیریه ای بکند یا خیر ،این البته ممکن است از نظر شما  عجیب باشد ولی بعضی همسران دوست دارند ، کادوهای نمادینی به همسرشان بدهند که هزینه ان صرف امور خیریه شده است.

 

۷- ماساژ دونفره

هدایای ۲ نفره زیاد وجه جالبی ندارد و حس خوبی به همسرتان نخواهد داد ،بعضی هدایا را اجازه بدهید مختص خودش به تنهایی باشد ،ماساژ هم یکی از همان هدایا می باشد.

۸-جوراب یا لباس زیر

جز کادوهایی هستند که به شوخی برای روز مرد و روز پدر خریده می شدند ولی ما توصیه می کنیم که زیاد این کادو را نخریدچون واقعا خرید جوراب یا لباس زیر برای مردان خوشانید نیست

۹-هدایای که یک بار مصرف هستند

یک سری هدایا ممکن است خیلی کاربردی و مفید باشند ولی یک بار مصرف هستند  و پس از مصرف باید دور انداخته شود ، مثل تیغ ژیلت

۱۰-حوله حمام

۱۱-بن های خرید رایگان

بن های خریدی که در برخی سایت ها و فروشگاه به صورت رایگان و قیمت پائین عرضه می گردد و معمولا وابسته به سایر خدمات همان مجموعه می باشد که رایگان گذاشته شده است و برای هدیه اصلا پیشنهاد نمی شود.

۱۲-تی شرت هایی که فکر میکنید بهش میاد

تی شرت هم برای کادو برای افراد غریبه و غیر نزدیک گزینه خوبی هست ولی برای همسر عزیزتان خرید تی شرت زیاد گزینه جالبی نمی باشد.

۱۳-روغن ریش

روغن و ژلی جهت نرم کردن ریش همسر ( این پیشنهاد  مقاله خارجی هست ) که این هم جز مواردی هست که انتخابش به عهده خود همسرتان هست که دوست داشته باشد ریشش نرم یا زبر باشد و این بیشتر مثلا کادو و هدیه ای برای خودتان هست تا او.این جور کادوها را می توانید در مناسبت های غیر کادوئی برای او بگیرید.

۱۴-بلیط هواپیما برای بازدید خانواده

اگر برای بازدید از خانواده خودتان باشد که هیچی ولی اگر بازهم برای بازدید از خانواده خودش نیز باشد، باز وجهه خوبی ندارد و این حق انتخاب بازدید از افراد را باید به همسر خودتان بدهید.

 ۱۵ -آموزشی

در موارد غیر هدیه ای ، سی دی و کتاب و موارد آموزشی خوب هستند اما در مناسبت های هدیه و کادو خیر

۱۶ –کارت هدیه یا گیفت کارت از فروشگاه هایی که از آنها خرید نمی کند.

این هم کاملا مشخص هست که شما کارت هدیه ای از فروشگاهی بخرید که همسرتان اصلا خرید و استفاده از محصولات آن فروشگاه نباشد.

۱۷ -شامپو بدن

این هم چز هدایایی می باشد که به همسر یا دوست پسرتان این حس را می دهد که نیاز به رعایت بهداشت بیشتری دارند ،همین طور ایم کالاها جز انتخاب های شخصی می باشد .

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.