راهنمای خرید کادو و هدیه

خرید لباس زیر به عنوان هدیه

هدیه سالگرد عقد

خرید لباس زیر به عنوان هدیه

هدیه سالگرد عقد

در فیلم آنی هال وودی آلن برای یکی از دوست دخترهایش برای هدیه ست لباس زیر قرمز خریده بود و دختر باهاش بحث می کرد که تو همش به فکر خودتی ، همیشه سر خرید کادو و هدیه به خصوص برای همسر و نامزد این حساسیت بیشتر وجود دارد که خرید کادو و هدیه بیشتر مناسب خود وی باشد تا شما ، یکی از ان کادوها لباس زیر زنانه می باشد که آیا اصولا برای خرید به عنوان هدیه کار درستی می باشد یا خیر ، اگر تصمیم گرفتید که این کادو را بخرید این نوشته” خرید لباس زیر به عنوان هدیه ”  را بخوانید تا گام به گام  به شما بگوییم چی کار کنید.

خرید لباس زیر تا حدودی به نوع و قدمت رابطه شما و همین طور روابط فیمابینتون بستگی دارد ،ممکن است اگر شما این هدیه را برای نامزدتان که تازه با هم آشنا شده اید و هنوز هیچ تصمیم جدی بینتون گرفته نشده است بخرید اشتباه استراژیکی را مرتکب شده اید و ممکن است رابطه تان را از دست بدهید.

ولی اگر از رابطه تان حداقل یک سال گذشته است ، حالا چه ازدواج کرده باشید یا نامزدی جدی را سپری می کنید ،خرید لباس زیر باعث می شود تا آتش رابطه تان بیشتر شود و همین طور باعث  تنوع رابطه تان نیز می گردد.

 اکثر آقایان دوست دارند برای یک بار هم که شده این خرید را انجام دهند ولی شرم و حیا اجازه نمی دهد و البته در فرهنگ و عرف کشور ما که بعضی چیزها به صورت تابو نگاه می شود ،این کار سخت تر می شود ،حتی یک رابطه بین زن و شوهر و کمک به گرم کردنش نیز که باعث بهبود کیفیت زندگی نیز می شود از نظر عده ای تابوست.

همچنین خرید لباس زیر را به عنوان هدیه تولد یا هدیه ولنتاین  ، هدیه روز زن در کنار سایر هدایا و یا هدیه همین جوری به عنوان هدیه برای خانم ها مد نظر داشته باشید.

۱-تصمیم بگیرید از کجا خرید کنید :

کلا خریدتان ۲ حالت دارد یا می توانید از فروشگاه های حقیقی خرید کنید که سختی های خاص خودش را بخورد وممکن است کمی معذب شوید که بخواهید از فروشنده کمک بخواهید تا راهنمایتان کند و معمولا برای اکثر آقایان نیز اگر ورودشان ممنوع نباشد ،کاری بس دشوار و حتی عملیاتی  غیر ممکن می باشد ، تکنولوژی بازهم به یاری شما امده است .

می توانید از فروشگاه های آنلاین و مجازی خرید لباس زیر برای همسر یا نامزدتان را انجام دهید و بدون هیچ شرم و حیایی سوالاتتان را بپرسید.تمام فروشگاه های معتبر امکان تعویض و عودت کالا را نیز به شما می دهند.

۲- آگاهی از سایز مناسب :

حالا که فروشگاه تان و نحوه خریدتان را انتخاب نمودید باید بدانید چه سایزی بخرید ، برای تشخیص سایز مورد نیازتان  ،اگر هدیه سورپرایزی هست ، می توانید به سراغ کشوی لباس های او بروید و سایزهای مورد نظر خود را یاد داشت کنید ،مممکن است در برخی برندها کمی اختلاف سایز وجود داشته باشد یا نیاز به تطابق وجود داشته باشد که حتما از فروشنده لباس های زیر بپرسید تا راهنماییتان کند.

 

۳- انتخاب سبک مورد نظر :

برای لباس زیر خیلی سبک های متفاوت وسلیقه ای وجود دارد که باید خوب تصمیم بگیرید که چه چیزی نیاز دارید و انتخاب سبک نیز تا حدودی بسته به سطح و نوع رابطه شما با همسر یا نامزدتان دارد ، همچنین بسیار زیادی نیز مثل ساتن ، توری ، ابریشم یا حتی چرم و پلاستیک وجود دارد . سبکی را انتخاب کنید که پس از خرید آن شما یا وی ، شرمسار و خجالت زده نگردد .( خرید لباس زیر به عنوان هدیه )

۴- انتخاب رنگ :

انتخاب رنگ نیز به عوامل بساری زیادی مثل رنگ پوست ،رنگ مو که برای انتخاب آن نیز می توانید از فروشنده یا همچنین جستجو در گوگل به نتایج خوبی برسید ،معمولا همه زنها لباس زیر قرمز و مشکی و سفید را می توانند استفاده کنند و می پسندند.

برگرفته شده از مقاله “خرید لباس زیر به عنوان هدیه” از سایت ویکی هاو

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.