مناسبت ها

هدیه روز دانشجو چی بگیریم؟

هدیه روز دانشجو چی بگیریم؟

گرفتن هدیه امر بسیار پسندیده ای هست حالا به هر مناسبتی باشه , علاوه بر ایجاد محبت و قوی تر کردن پیوند بین کادو گیرنده و کادو دهنده باعث ایجاد یک هیجان در فرد کادو دهنده به هنگام جستجو برای خرید کادو می شود و برای همین روانشناسان توصیه کرده اند که اگر تصمیم به صرفه جویی اقتصادی گرفته اید ، خرید کادو را از لیست حذفیات خود خارج کنید ، خرید کادو و هدیه باعث ایجاد حس انگیزشی در شما خواهد شد ، شک نکنید ، در این نوشته می خواهیم بررسی کنیم که هدیه روز دانشجو چه چیزی می تواند باشد ؟

انگیزه نوشتن این مطلب ۱۶ آذر روز دانشجو می باشد  ،روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود .

در رابطه با دانشگاه و دانش اموزان ۲ مناسبت مهم داریم که یکی روز معلم می باشد و یکی هم روز دانشجو و البته روز دانش آموز هم داریم که زیاد هنوز در تقویم مناسبتی وارد نشده است ، بیشتر برای همین دو مناسبت ،هدیه روز معلم و هدیه روز دانشجو گرفته می شود.

برای خرید هدیه نکته اول تناسب هدیه با مناسبت مورد نظر شماست ، مثلا اگر برای روز معلم می خواهیم هدیه بخرید نمی توانید یک هدیه عاشقانه بخرید یا برای روز ولنتاین یک هدیه آموزشی ، هر مناسبتی کادوی مخصوص به خودش را می طلبد ، روز دانشجو هم باید کادویی بگیرید که بوی دانشجویی از آن به مشام برسد ، ممکن است شما بخواهید هدیه تبلیغاتی بگیرید و در تیراژ زیاد ، از دانشجویان قدردانی کنید ، که بازهم گزینه های زیادی برای هدیه دادن وجود دارد .

قلم و خودنویس :

دانشجوو یعنی اصلا جزوه نوشتن و نت برداری و خلاصه اولین تصویری که از دانشجوی سنتی در ذهنمون با شنیدن کلمه دانشجو شکل می گیره ، دختر یا پسری عینکی شده با کلی جزوه و نوشته زیر بغلش که البته مشکل زمان هم داره ، البته این شکل سنتی دانشجوست ، الان دیگه دانشجویان مجهز به تکنولوژی های روز هستند ، ولی باز هم خرید یک خودکار و خودنویس برای دانشجو پیشنهاد خوبی هست .

مجسمه چوبی :

مجسمه های چوبی نیز که طرحی مرتبط داشته باشند یا حتی بی ربط باشند و بر روی فقط پیام تبریکتان را بنویسید به اندازه کافی جذاب خواهد بود که فرد گیرنده آن را بر روی طاقچه یا قفسه ای بگزارید و از تماشایش لذت ببرد ، البته این گزینه برای کادو تبلیغاتی خیلی پیشنهاد خوبیست.

ساعت رو میزی :

ساعت های رو میزی هم گزینه خوبی برای قشر دانشجویی می باشد که باید مدام پشت میزش بنشیند و به درس هایش رسیدگی کند ، یک ساعت فانتزی رو میزی گزینه خوبی برای کادو و هدیه ور دانشجو  می باشد

کتاب :

این هدیه که دیگه اصل جنسه ، خریدکتاب از هر نوعش برای دانشجو که هنوز وارد عرصه مشکلات بی پایان زندگی نشده است و وقت کافی برای مطالعه دارد خیلی گزینه خوبی برای هدیه روز دانشجو می باشد.

کیف چرمی :

کیف هم هدیه خوبی برای روز دانشجوست ، چون به هر حال دانشجو مجبور است وسایل و خنزر پنزرهاشو بریزه تو کیف و با خودش حمل کنه ،کیف چرمی جز هدایای نفیس به شمار می آید ، به دلیل قیمت بالایی هم که نسبتا دارد ، جز گزینه هدیه لوکس به شمار می آید.

هدیه روز دانشجو چی بگیریم؟
هدیه روز دانشجو چی بگیریم؟

یک راه دیگر گرفتن هدیه برای روز دانشجو خرید هدیه براساس رشته تحصیلی وی می باشد ، مثلا ماشین حساب برای دانشجویان فنی ، کیف و کفش های فانتزی برای دانشجویان هنر ، ضبط خبرنگاری برای دانشجویان خبرنگاری ، کتاب های شعر برای دانشجویان ادبیات و…. ولی پیشنهادات بالا به صورت کلی مطرح می شوند .

خرید کادو و هدیه
خرید کادو و هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.