راهنمای خرید کادو و هدیه

نظافت دستگاه موزر ( moser ) + فیلم ویدئویی

نظافت دستگاه موزر ( moser ) + فیلم ویدئویی

نظافت دستگاه موزر ( moser )

نظافت دستگاه موزر ( moser )

نام تجاری با کیفیت قانع کننده، ایده های محصول فوق العاده ای، پیش بینی انتظارات مشتری،های trendsetting طراحی، کیفیت کلاس اول و ارگونومی خوبی توسعه یافته همان چیزی است که نام تجاری MOSER® بسیار ویژه است.برای بیش از نیم قرن، MOSER® شده است
تنظیم استانداردهای دقیق برای محصولات نوآورانه یک ظاهر طراحی شده الکتریکی برای پیرایش بینی و موهای ریش، و همچنین برای استفاده در بخش زیبایی.  برای اصلاح آقایان ریش تراش موزر شارژی واحد تولیدی در Unterkirnach در جنگل سیاه دارای دولت از هنر، آزمایشگاه ها و ظرفیت های تولید. همه دقت MOSER® برش مجموعه در آلمان ساخته شده و درUnterkirnach تولید شده است. سیستم های مدیریت کیفیت، تایید مطابق با DIN EN ISO 9001، تضمین نظارت مستمر کیفیت محصول فوق العاده است.

موزر تایپ ۱۴۰۰ شاید آشناترین ماشین ریش‌تراش برای کل ایرانی‌ها باشد. دستگاهی که سالهاست با همین شکل و قیافه تولید می‌شود. دلیل هم دارد! البته به غیر از این مدل مدل های بسیار زیاد دیگری نیز در بازار وجود دارد و تنوع بالای آن باعث می شود انتخاب ها بسیار متنوع شود.

قیمت موزر اصل بسیار پایین است و کیفیت آن بسیـــار بالا. آنقدر عمر می‌کند که از پدر به پسر و بعضاً به نوه، به ارث می‌رسد. هم تریمر (خط‌زن) و هم ریش‌تراش است. (اگر درست استفاده شود) پوست را گاز نمی‌گیرد، ایجاد حساسیت نمی‌کند و اندکی ته‌ریشِ مطلوب به جا می‌گذارد.

در ویدئو زیر، می خواهیم نحوه ی نظافت دستگاه موزر را به شما بگوییم ، این کار باعث افزایش طول عمر دستگاه شما خواهد شد ، دستگاه های اصلاح موزر دستگاه هایی قوی و با عمر طولانی می باشند. نظافت دستگاه موزر ( moser ) + فیلم ویدئویی

اگر شما نیز تجربه و تکنیکی در زمینه بهداشت ماشین های ریش تراش داشته اید با ما به اشتراک بگذارید و نظر خود را کامنت کنید

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.