راهنمای خرید کادو و هدیه, مناسبت ها, هدیه برای خانم ها, ولنتاین

بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها چیست؟

هدیه ولنتاین برای خانم ها

روز ولنتاین

ولنتاین یا همان روز عشق، که چندین سال است.در بیشتر کشورهای دنیا و حتی ایران رونق زیادی پیدا کرده است.و به عنوان روز ابراز عشق شناخته می‌شود. این مناسبت هر سال در ۱۴ فوریه یعنی ۲۵ (و در بعضی سال‌ها ۲۶) بهمن برگزار می‌شود. در این روز معمولا مرسوم است که عشاق به یکدیگر کادو می دهند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها بپردازیم.پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کادو ولنتاین زنانه
بهترین کادو ولنتاین زنانه

انواع کادو ولنتاین زنانه

1- جعبه جواهر موزیکال

جعبه‌های رویایی قدیمی را که در بچگی آن را کوک‌ می‌کردید.تا برایتان آهنگ های‌ زیبا پخش کنند، را یادتان است؟.قطعا بهترین کادو ولنتاین زنانه این جعبه های موزیکال یا موزیک باکس ها است که امروزه دارای موسیقی های متنوعی می باشند.

2- گل رز

در روز ولنتاین به هیچ  وجه نباید خرید گل رز را فراموش کرد. به جرات می‌توان گفت، اگر تمام هدایای جهان را در یک سمت ترازو بگذارید،.یک دسته گل، یا حتی یک شاخه گل می‌تواند با آن‌ها برابری کند. می توانید یک باکس زیبا به شکل قلب تهیه کنید.و گل های رز سرخ را در آن قرار دهید.و به عنوان کادو ولنتاین آن را هدیه دهید.

کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم
کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم

3- شکلات

شکلات یکی از گزینه های خوب برای خرید هدیه ولنتاین برای دختر است. زیرا شکلات شیرین است،.درست مثل عشق شیرین شما!.

4- گوشواره با طرح رمانتیک

اگر قصد دارید به سراغ زیورآلات بروید،.گوشواره های طلا و نقره یا برنج و استیل با تایپوگرافی و طرح رمانتیک.که به تازگی خیلی هم مد شده.به عنوان بهترین هدیه ولنتاین زنانه 2021 به حساب می آید .

5- عروسک خرس ولنتاین

اگر پاسخ سوال کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم را نمی دانید،.پیشنهاد ما به شما عروسک پولیشی خرس است. خرس پولیشی چندین سال است که نماد ولنتاین می باشد.و دخترها عاشق آن هستند.

ایده کادو ولنتاین برای دوست دختر
ایده کادو ولنتاین برای دوست دختر

6- گردنبند قلب

گردنبند قلب هم یکی از بهترین هدایای ولنتاین زنانه به شمار می آید.که هر خانمی با هدیه گرفتن آن خوشحال می شود.و یاد شما را تا ابد زنده نگه خواهد داشت.

7- ماگ ولنتاینی

اگر قصد دارید هر روز به خانمتان یادآوری کنید.که بهترین خانم دنیا است، ماگ گزینه ی بسیار خوبی است. می توانید بر روی ماگ یک جمله ی عاشقانه بنویسید.تا خانمتان با هربار نوشیدن چای یاد شما را در دلش زنده کند.

بهترین هدیه ولنتاین زنانه 2021
بهترین هدیه ولنتاین زنانه 2021

8- شمع های عطری

شمع هایی با عطر و بوی ماندگار جزء بهترین هدایای روز ولنتاین هستند. همچنین می توانید چند شمع برای قرار عاشقانه تان از همان نوع تهیه کنید.و در همان شب ولنتاین روشن کنید تا فضایی عاشقانه برای عشقتان رقم بزنید.

هدایای کاربردی به عنوان هدیه ولنتاین برای خانم ها

1- کیف چرمی

اگر به دنبال هدیه ولنتاین برای همسر هستید.و می خواهید یک کادوی با ارزش برای او بخرید،.پیشنهاد ما به شما یک کیف چرمی زیباست. خانم ها هر چند تا کیف هم که داشته باشند باز هم دلشان می خواهد.یک رنگ و مدل جدید کیف بخرند.که با انواع لباس شب و مانتو و روسری و کفششان ست کنند. اگر می خواهید عشق تان بیشتر شاد شود یک کیف پول هم رنگ ست شده.را به کادو ولنتاین خود اضافه کنید.

2- روسری

اگر به دنبال یک هدیه قیمت مناسب برای خرید کادو ولنتاین برای خانم ها هستید،.شال و روسری گزینه ی خوبی به حساب می آیند. شال و روسری همیشه به عنوان یکی از بهترین هدیه ها برای زنان ایرانی به شمار می‌آید؛.ولی در روز ولنتاین، یک شال یا روسری رنگی یا قرمز رنگ یک پیشنهاد هدیه خاص ولنتاین برای خانم ها است.

مشاهده کادوهای ولنتاین زنانه و هدیه دخترانه ولنتاین

3- سشوار

یکی از بهترین ایده کادو ولنتاین برای دوست دختر، سشوار است. اگر عشقتان موهایی بلند دارد.بهترین کادو برای او یک سشوار با کیفیت است.و این هدیه می تواند او را بسیار خوشحال کند.

4- محصولات مراقبت پوستی

خانم ‌ها معمولا عاشق استفاده از کرم ‌ها، لوسیون ‌ها، و پمادهایی هستند.که پوست‌شان را زیباتر کند. برای خرید کرم ها و محصولات مراقبت پوستی سعی کنید.از برندهای معتبر خرید کنید تا پوست همسر یا عشقتان آسیب نبیند.

5- عطر

بعضی ها معتقدند عطر جدایی می‌آورد؛ اما همه ما می دانیم.این موضوع خرافاتی بیش نیست و نباید به آن اهمیت داد!.خرید یک عطر خوشبو با قیمت متوسط می‌تواند.زن مورد علاقه‌ تان را خیلی خوشحال کند.

پیشنهاد هدیه خاص ولنتاین برای خانم ها
پیشنهاد هدیه خاص ولنتاین برای خانم ها

برای خرید عطر اورجینال مارک با قیمت ارزان کادوکارت رو از دست ندین 🙂

6- لوازم آرایش

لوازم آرایش جزء هدایایی هستند که همیشه زنان را خوشحال می‌کنند؛.دقت داشته باشید که باید برای خرید لوازم آرایش به عنوان هدیه‌ی روز ولنتاین.سلیقه‌ به خرج دهید و سر کیسه را شل کنید.

7- جوراب های فانتزی

جوراب های رنگی و فانتزی همیشه جزء جذاب ترین هدایا برای خانم ها در هر سنی است. علی الخصوص اگر بتوانید یک جوراب های پشمی زمستان زیبا به عشقتان هدیه دهید. البته توجه داشته باشید که جوراب را همراه با یک هدیه دیگر به همسرتان بدهید زیرا خانمها از هدایای کوچکی مثل جوراب تنها زیاد خوششان نمی آید.

8- تلفن همراه

هیچ کس نمی‌تواند منکر این شود که از داشتن یک تلفن همراه جدید خوشحال نمی‌شود. پس به نظر می‌رسد، این روزها خرید گوشی همراه کم ریسک‌ ترین هدیه‌ای باشد.که می‌توان به آن فکر کرد.

9- ساعت مچی

همه ما می دانیم که خانم‌ها عاشق زیورآلات هستند. ساعت مچی هم جزء اکسسوری های پرطرفدار در بین خانم ها می باشد.و هر خانمی با هدیه گرفتن آن به شدت خوشحال می شود.

10- عینک آفتابی

عینک آفتابی جز هدیه های لوکس در عین حال قیمت مناسب محسوب می شود.که در بین خانم ها طرفدار زیادی دارد.و همچنین دارای تنوع بسیاری هم می باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
کادوی ولنتاین برای آقایان چی بگیریم؟

11- دستگاه میکرودرم خانگی

دستگاه میکرودرم خانگی وسیله ای بسیار کاربردی برای پاکسازی و جوان سازی پوست است.که این روز ها در بین خانمها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.و هر خانمی با داشتن آن حسابی خوشحال خواهد شد.

هدایای خاص به عنوان هدیه ولنتاین برای خانم ها

1- برایش وقت ماساژ و اسپا بگیرید

از یکی از مراکز معتبر و با کیفیت ارائه دهنده ماساژ برای همسرتان وقت بگیرید.و پکیج خدمات کامل را خریداری کنید. بعد از یک روز طولانی کاری اجازه بدهید.که با او مثل یک پرنسس رفتار شود.و استرس های روزانه اش از بین برود.

2- یک شام رمانتیک

برای شب ولنتاین با رستوران مود علاقه اش تماس بگیرید.و یک میز دونفره رزرو کنید. می توانید از کارکنان رستوران بخواهید.تا پیش از آمدن شما میز را با گلبرگ های گل رز و شمع های رمانتیک دیزاین کنند.

یک شام رمانتیک
یک شام رمانتیک
ولنتاین چه روزی است؟

ولنتاین یا همان روز عشق ، که چندین سال است در بیشتر کشورهای دنیا و حتی ایران رونق زیادی پیدا کرده است و به عنوان روز ابراز عشق شناخته می‌شود. این مناسبت هر سال در ۱۴ فوریه یعنی ۲۵ (و در بعضی سال‌ها ۲۶) بهمن برگزار می‌شود.

هدیه ولنتاین برای خانم ها چی بخریم؟

اگر به دنبال خرید کادو ولنتاین ارزان برای خانم هستید پیشنهاد ما به شما یک ماگ عاشقانه و یا یک شمع عطری با یک کارت پستال زیباست ولی اگر قیمت هدیه ولنتاین زنانه برایتان اهمیتی ندارد میتوانید برای همسرتان یک گوشی جدید و یا یک دستگاه میکرودرم خانگی خریداری کنید.

جمع بندی

در انتها باید بگوییم گزینه های زیادی به عنوان هدیه ولنتاین برای خانم ها وجود دارند.که ما در مطلب راهنمای خرید کادو به بهترین آن ها اشاره کردیم. اگر به دنبال خرید کادو ولنتاین ارزان برای خانم هستید.پیشنهاد ما به شما یک ماگ عاشقانه و یا یک شمع عطری با یک کارت پستال زیباست.ولی اگر قیمت هدیه ولنتاین زنانه برایتان اهمیتی ندارد.میتوانید برای همسرتان یک گوشی جدید و یا یک دستگاه میکرودرم خانگی خریداری کنید.

توضیحات بیشتر درباره ولنتاین از زبان ویکی پدیا

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها چیست؟

  1. هما گفت:

    خیلی ممنونم از مطالبتون

  2. آتنا حسن زاده گفت:

    بیشتر دخترا لباس و به خصوص کیف رو برای هدیه میپسندن

  3. مستانه گفت:

    میشه چند تا باکس ولنتاین دخترونه رو معرفی کنید چون انتخاب خیلی خوبیه برای هدیه دادن

  4. Sharare گفت:

    به نظر من کادو ولنتاین برای خانم ها فقط یه شاخه گل رز قرمز با عروسک خرسی بزرگ بهترین انتخابه

  5. امیر بهارمست گفت:

    تو خربد کادو ولنتاین برتی دختز دقت کنید شما هر چی بگیرید اونا بعدا میرن چک میکنن که چند خریدید😂😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.