هدیه برای کودکان

۷ نکته طلایی خرید هدیه برای کودکان

خرید هدیه برای کودکان

آیا تا به حال شده در مناسبت های تولد ، عید نوروز یا اعیاد دیگر در مورد خرید هدیه برای کودکان سر درگم شده باشید ؟؟؟ خرید هدیه برای کودکان

خرید هدیه برای کودکان چگونه است ؟

پس از بررسی مقاله ۷ نکته لازم برای خرید هدیه برای آقایان  حالا به بحث حساس و جنجال برانگیز خرید هدیه برای کودکان می‌رسیم,

بچه‌ها این نو گل‌های زندگی, این لوح ساد ه و معصومانه که نوشتن این مطلب برای یعی ۷ نکته خرید هدیه برای کودکان مصادف شده با اخبار بد و وحشتناکی که در مورد سو رفتار با کودکان می‌شنویم و فقط جهت ثبت و مشخص شدن زمان این نوشته مجبوریم با نوشتن بعضی از آنها یاداوریشان کنیم: “سورفتار نامادری و پدر سه فرزند ماهشهری با آنان” و”تجاوز دسته جمعی در یک دبیرستان پسرانه ” و”کشته شدن دخترکان و پسران کم سن و سال پس از تلاش برای اذیت یا آزار”, نمی‌خواهیم با یاداوری این مطالب شما را ناراحت کنیم, ولی فقط به یاد داشته باشید این فرزندان آینده این سرزمین هستند, اما مطمئناً دچار این سوال شده اید بهترین هدیه برای کودکان در روز تولدشان چیست

برویم سر اصل مطلب, خرید کادو و هدیه برای فرزندان خود یا به طور کلی کودکان علاوه بر جنبه تشویقی و خوشحالی کودکان جنبه آموزشی نیز خواهد داشت. اینکه شما کی و چه کادویی را برای کودک بخرید خیلی تأثیر گذار خواهد بود.

انواع مناسبت های مهم جهت خرید هدیه برای کودکان

تولد: خرید هدیه برای کودکان خیلی لذت بخش هست اینکه یک مهمونی باشه با چند تا بچه, که بتونند شلوغ کنند, بازی کنند و در نهایت هم کیکشونو فوت کنند و کلیه هدیه بگیرند. با توجه به مه گیر شدن مراسم تولد برای کودکان حتی المقدور برای کودکانتان جشن تولد بگیرد حتی در حد یک رستوران یا دنیای بازی بیرون رفتن, فقط سعی کنید متفاوت با روزهای دیگر باشید. کودکان این را احساس می‌کنند.

عید نوروز: عید نوروز هم از مناسبت‌هایی هست که کودکان بی صبرانه منتظرش هستند, سال نو می‌شود, تعطیل می‌شوند, مهمانی‌های جورواجور می‌روند , کلی خوراکی می‌خورند, از همه مهمتر عیدی می‌گیرند. پس برای خوشحال کردن کودکانتان حتما برنامه منظم خرید هدیه برای کودکان داشته باشید. با این روش حتی نگران خرید هدیه برای کودک ۶ ساله خود نیز نباشید .

کارنامه  ای : جوایز به اصطلاح کارنامه‌ای جوایزی هستند که بیشتر نقش اموزشی دارند, هدایای کارنامه‌ای, هدایایی هستند که به دلیل موفقیت کودک در هر کاری,مثلاً مدرسه, آموزش یک تخصص ورزشی, نقاشی قشنگ و….. گرفته می‌شود. و کودک به شدت تشویق می‌شود که بازهم موفقیت را تکرار کند .

همین جوری: مانند “۷ نکته لازم برای خرید هدیه برای آقایان” از خرید کادوهای حاضری و دم دستی مثل عروسک داخل جعبه قلبی با چند تا شکلات بپرهیزید. هدایایی هستند که به صورت همین جوری برای کودک خریده می‌شود و شاید دلیل خاصی جز شادی کودک نداشته باشد.

بهترین خرید هدیه برای کودکان

خوب حالا چی کار کنیم ؟؟ چی بخریم ؟ چطور بخریم ؟

اول از همه بدانید هیچ لیست بهترین هدیه برای کودکان وجود ندارد ! هر هدیه ای درست انتخاب شود می تواند بهترین باشد ! همه والدین این موقع ها می پرسند : بهترین هدیه برای کودکم چیست ؟

خب حالا که موقعیت  های مهم در طول زندگی افراد برای خرید هدیه برای کودکان را بررسی کردیم وقت آن رسیده است که با هم به مرور هفت نکته مهم و کلید خرید هدیه برای کودکان بپردازیم که تا حدود بسیار زیادی شادی طرف و رضایت او را تضمین خواهد کرد. خرید هدیه برای کودکان به این راحتی ها هم نیست .

موارد بسیار زیاد دیگری هست که با توجه به پیچیدگی شخصی و روحی کودکان قابل پیش بینی نمی‌باشد و حتماً هر کدام از کودکان دنیایی از تجربه و خاطرات موفق و ناموفق هستند. ما در این نوشته فقط سعی کردیم ۷ نکته اصلی و تأثیر گذار خرید هدیه برای کودکان را با هم مرور کنیم.

همیشه لازم نیست پول زیادی خرج کنید ، می توانید با هدیه ارزان قیمت برای یک کودک او را شگفت زده کنید اگر اصول زیر را درست رعایت کنید :

۷نکته مهم در خرید هدیه پسربچه ها :

  1. در هنگام خرید هدیه برای پسر بچه ها , در صورت خرید اسباب بازی ,حتما به سن درج شده بر روی بازی دقت کنید و متناسب با سن بچه خرید کنید. خرید هدیه برای کودکان زیاد هم سخت نیست !  حتی این ها نکات بهترین هدیه برای کودک ۶ ساله می تواند باشد
  2. سعی کنید در مناسبت های بالا از خرید هدایای کمک اموزشی بپرهیزید ,چون باعث ایجاد ذهنیت بدی در کودک خواهد شد ,ولی برای مناسبت های همین جوری می توانید وسایل کمک اموزشی بخرید
  3. اگر همزمان برای دختر بچه ای هم می خواهید هدیه بخرید حتما دقت کنید که شبیه هم نباشند. هدیه تولد برای پسر بچه متفاوت است .
  4. اگر پس از باز کردن هدیه چهره کودک بچه خوشحال نشد ,بهتان بر نخورد و سعی کنید با صحبت و بازی کردن با وی حواسش را پرست کنید.
  5. از خریدن هدیه های گران و نا مناسب با سن وی فقط به دلیل اینکه دیگر هم سن و سالان وی دارند خود داری کنید.لزومی ندارد برای پسر بچه ۹ سالتان گوشی هوشمند بخرید . خرید هدیه برای کودکان نیازمند اندکی تفکر است .
  6. از خریدن لباس برای بچه ها خود داری کنید ,چون به هیچ وجه باعث خوشحالی وی نخواهد شد .و اگر هم مجبور شدید کفش ورزشی یا … بگیرید.
  7. گاهی برای کادو به وی بازی در دنیای بازی ها را به وی کادو دهید و مطمئن باشید خوشحال خواهد شد.

۷نکته مهم در خرید هدیه برای دختر بچه ها :

  1. چون دختر بچه ها معمولا روحیه ارام تری دارند با خرید یک عروسک می توانید او را خوشحال کنید , به تناسب سنش نوع عروسک را انتخاب کنید ,برای هدیه تولد برای دختر بچه  ۳ ساله خرس عروسکی و برای دختر ۹ ساله عروسک باربی مثلا بگیرید
  2. از هدیه دادن لوازم کمک اموزشی به عنوان هدیه به شدت بپرهیزید. حس خوبی به کودک نخواهد داد و خودتان هم پشیمان خواهید شد بی درنگ.
  3. بر خلاف پسر بچه ها می توانید برای دختر بچه ها لباس بخرید ,البته حتما دقت کنید که دخترانه و مثل پرنسس ها باشه.چیزی که دختر بچه ها عاشقشند. البته این نکته خرید بهترین هدیه برای کودک یک ساله موثر نیست !
  4. لوازم مناسب نقاشی نیز برای دختر بچه ها عالیست .چون دختر بچه ها تمایل به بازی های ارام تر داند مطمئنا باعث خوشحالیشان خواهد شد.

 

  1. از خرید جواهرات و چیزهایی که نزد کودک ارزشی ندارند بپرهیزید.هدیه ای برای وی بخرید که خودش هم ارزشش را درک کند
  2. کادوهای تکراری در فواصل نزدیک برای وی نگیرید .هر چند شما ذاتا دوست دارید برای وی چیزی بخرید و خوشحالش کنید ولی تکراری شدن خرید کادو باعث از بین رفتن ارزش و اعبتار آن خواهد شد.
  3. از گرفتن بازی های فکر برای دختر بچه ها بپرهیزید .دختر بچه ها زیاد به بازی های فکری و مهارتی علاقه ای ندارند و بیشتر بازی های ارتباطی رو دوست دارند.البته استثناهایی در مورد خرید هدیه های کوچک برای بچه ها هست !هم وجود دارد. خرید هدیه برای کودکان را جدی بگیرید !

بهترین خرید هدیه برای کودکان

فراموش نکنید که خرید هدیه برای کودکان یک وظیفه نیست یک لذت است, که باید از روح خود درآن بدمید.


و حالا پیشنهاد کادو کارت برای شما : چک لیست برگزاری جشن تولد با زمان بندی

بهترین خرید هدیه برای آقایان

آیا تا بحال شده است وسط جشن تولد عزیزانتان یادتان بیفتد موردی را فراموش کرده اید ؟

با این چک لیست دیگر هیچ چیز از قلم نمی افتد و می توانید بهترین تولد ها را برگزار کنید

 


صبر‌کنید! هنوز پیشنهاد‌های ردنشدنی ما تمام نشده‌است

تخفیف ۳۰٪ درصدی خرید هدیه برای کودکان به مناسبت عید سعید فطر

خرید اینترنتی هدیه ارزان با کادوکارت

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.