هدیه برای آقایان

خرید هدیه برای آقایان | 3 پیشنهاد فوق جذاب

در این نوشته قصد داریم به ۳ کادو و هدیه برای آقایان بپردازیم که برای همه مشترک است و هیچ گونه سن و سال خاصی نمی شناسد  و  جوان ,بزرگسال ,میانسال , کهنسال آن را می پسندند.

واقعا خرید کادو برای آقایان بسیار دشوار است ,بیهوده نیست که جستجوی اصطلاحات زیر برای آقایان آمار بیشتری در موتورهای جستجو نسبت به خانم ها دارد:

این ها عباراتی هستند که گوگل هر روز مجبور است به کاربران خود در ایران جواب بدهد که چی بخرند ,واقعا خرید هدیه برای آقایان تا این اندازه دشوار است؟؟

یا خانم ها حوصله خرید هدیه برای این قشر مظلوم و زحمت کش را ندارند ؟؟!!!

دیگر آن دوره ای گذشته که برای مردان جوراب می گرفتند و مردان نیز مجبور بودند الکی ذوق کنند ,الان دیگر کمتر از آیفون خوشحالشان نمی کند

 خرید کادو های کمتر از این تاثیری در ماهیچه های صورتشان نخواهد گذاشت !!و فقط شاید با کلمه مرسی مواجه شوید .

 

خرید هدیه برای آقایان

خرید هدیه برای آقایان

 

بریم سراغ پیشنهاد های کادویی که می بایست هر مردی را خوشحال کند :

ماشین ریش تراش :

یکی از بهترین پیشنهاد های ما برای “خرید هدیه برای آقایان ” خرید ریش تراش است ,مردان چه اهل اصلاح و شش تیغه باشند ,یا ریش بگذارند یا سبیل ، احتیاج به ماشین ریش تراش دارند

بعضی برای مرتب و سایز کردن سبیل هایشان ,بعضی برای خط ریش و مرتب کردن ریش هایشان و عده ای هم برای اصلاح بدن و استفاده از ریش تراش هایی که زیر آب هم می تراشند .

 

 

خرید هدیه برای آقایان

خرید هدیه برای آقایان

 

پس از خرید ریش تراش پشیمان نخواهید شد ,شک نکنید،هم لبخند برچهره همسر,نامزد ,پدرتان خواهید نشاند و هم خودتان احساس رضایت خواهید کرد .

در حال حاضر دو برند مطرح موجود درکشور فیلیپس و پاناسونیک هستند که در مقاله” تفاوت های دو برند فیلیپس و پاناسونیک” به تفصیل به تفاوت و مزایا و معایب هر برند پرداخته ایم.

برای خرید ریش تراش به عنوان هدیه و با بسته بندی متفاوت و شیک هم می توانید به بخش ریش تراش های سایت کادوکارت مراجعه نمائید.

برای خرید یک ریش تراش مناسب می بایست بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان هزینه کنید و جز هدیه های ماندگار است که حداقل چندین سال قابل استفاده است.

 

 

خرید هدیه برای آقایان

خرید هدیه برای آقایان

 

عطر ، اودکلن :

عطر و اودکلن جز پیشنهاد ها و کالاهایی می باشند که هیچ وقت تکراری و قدیمی نمی باشند .عطر همیشه جز کادوهای دو وجهی می باشد .

می تواند نمادی از علاقه به طرف مقابل یا مشغولیت و گرفتن کادوی از سر باز کنی باشد , این دقیقا به نوع عطری که شما می خرید دارد .

در این مورد قیمت اصلا مهم نیست ,شما ممکن است وضع خوبی داشته باشید و یک عطر گران قیمت را برای از سر بازکنی بخرید.

یا ممکن است عاشق کسی باشید و حجم کوچکی اودکلن بخرید ولی با وقت زیاد و تحقیق در مورد نوع عطر دلخواه طرف مقابلتان.

در مقاله “راهنمای خرید عطر و اودکلن ” سعی کردیم موارد با اهمیت در خزید عطر را به صورت خلاصه برای ما بیاوریم و امیدواریم که برایتان مفید باشد.

خرید عطر و اودکلن جز هدایایی هستند که سن و سال نمی شناسد و شما می توانید پس از کمی تحقیق و اشنایی با سلیقه کسی که می خواهید برای او عطر بخرید ,بهترین عطر را انتخاب کنید .

برای خرید عطر مناسب نیز باید ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزینه کنید.

برای پاسح به سوال “خرید هدیه برای آقایان ” در گوگل ما پیشنهاد عطر و اودکلن را  می کنیم.

ساعت :

گزینه نهایی برای خرید هدیه برای آقایان ساعت می باشد .ساعت چه کلاسیک یا اسپرت یا مدرن ,چه گران و ارزان جزگزینه های محبوب و به شدت مورد علاقه آقایان است .

می توانید برای مناسبت های مختلف ساعت بخرید ,ولی سن و سال طرفتان را فراموش نکنید ,برای جوانان و بزرگسالان اهل ورزش ساعت اسپرت بسیار پیشنهاد هیجان انگیزی است.

مثلا ساعت جی شاک جز ساعت هایی هست که هیچ وقت قدیمی و تکراری نمی شود دقیقا مثل فندکی زیپو.

روش تمیز کردن ساعت جی شاک

روش تمیز کردن ساعت جی شاک

کالاهایی که قابلیت کادو دادن را دارند در سایتمان گرد آوری کرده ایم و امیدواریم وقتی که نمی دانید واقعا چی باید بخید با یک نگاه کوتاه به سایت ما  جواب سوال خود را بگیرید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.