راهنمای خرید کادو و هدیه

۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

در این نوشته می خواهیم به شما پیشنهاداتی برای هدیه های خاص و متفاوت برای جذب خانم ها بدهیم ، این مطلب به درد آقایانی می خورد که به دنبال ارتباط و مراوده با خانم ها برای امور خیر هستند ،یعنی همان ازدواج خودمان ، پس اگر شما هم دنبال چنین موردی هستید این مطلب رادنبال نمائید تا به شما بگوئیم چه کاری انجام دهید و چه چیزی به عنوان کادو و هدیه بگیرید ، در این نوشته سعی کردیم با گلچین کردن ۴۰ کادو و هدیه متفاوت که مورد علاقه خانم ها هم می باشد ، مرجع کامل و جامعی برای انتخاب هدیه بدهیم .

هدیه برای خانم ها در عین سادگی کار بسیار دشواری نیز می باشد ، شمامی بایست امادگی هر عکس العملی را داشته باشید ، این که طرف مقابلتان از فرط خوشحالی شما را درآغوش بکشد یا با گفتن اااا مرسی خوشحالی خودش را نشان دهد .

برای خریدن هدیه و کادو نیز نیاز نیست هزینه گزافی را برای خوشحال کردن خانم مقابلتان بپردازید ، بلکه تنها کافیست که به علایق و مواردی که وی را خوشحال می کند فکر کتید ، سلیقه و پوشش وی را بررسی کنید ؛ همین طور روحیات و  علاقه مندی هایش را.

در این نوشته ‘ ۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها ‘ ما سعی کردیم  کالاهایی را به شما معرفی کنیم که امکان خرید و دسترسی به آن برای همگان مقدور باشد نه فقط ترجمه صرف از مقالاتی که نصف کالاهایش یا موجود نیستند یا در ایران به فروش نمی رسند.

شماره ۱ و۲  : انواع باکس گل و رز جاودان

هر نوع گلی که بتوانید برای خانم طرف مقابلتان بخرید مطمئن باشید که با استقبال و علاقه وی روبرو خواهد گردید ، هم می توانید از باکس های گل استفاده کنید و هم از رز جاودان که برای مدت طولانی باقی خواهند ماند.

۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها ۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

شماره ۳و ۴ :عطر و اودکلن و لوازم آرایشی

یکی از هدایای مشترک و مورد علاقه خانم ها و البته پر کاربرد و سهل الخرید عطر و اودکلن می باشد ، بر خلاف لوازم آرایشی که نیاز به کمی تبحرو تجربه دارد خریدش ، عطر این مشکلاتو ندارد .شما کافیست نام عطر را بنشاسید و یا یک سری اطلاعات در مورد عطر و اودکلن های موجود در بازار داشته باشید .

۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

شماره ۵ و ۶ : دستبند چرمی و دستبند نقره

گزینه بعدی که به شما میخواهیم معرفی کنیم ، دستبند می باشد ، دستبند های چرمی و دستبند های نقره و تیتانیوم ، هر دو در صورتی که وقت بگذارید و درست انتخابشان کنید صد در صد با استقبال خانم ها مواجه خواهد شد.

شماره ۷ و ۸ : ساعت سیاه قلم و ساعت اسپرت

ساعت مدل های بسیار زیادی دارد ، که ما دراینجا دو مدل را می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم ، یکی مدل اسپرت و معمولی و دیگری مدل سیاه قلم می باشد .که به مدل های تایلندی نیز معروف می باشد.

شماره ۹ و ۱۰ :کیف و دستکش چرمی

پیشنهاد بعدی برای جذب نظر و توجه خانم های محترم به پیشنهاد کادوکارت ، کیف و دستکش چرمی می باشد ، مدل های بسیار متنوعی هم دارند که با یک جستجوی ساده می توانید راحت به آنها برسید.

 

شماره ۱۱ و ۱۲ : شال و روسری و پوشاک

یکی دیگر از هدایای قابل توصیه در صورتی که درست و مطابق تیپ کادوگیرنده انتخاب شود بسیار تاثیر گذار خواهد بود ، پوشاک و به خصوص مالای پر کاربرد خانم ها یعنی شال و روسری می باشد .برای انتخاب شال و روسری می بایست به خوبی دقت نمائید تا هدیه ای که می خرید با تیپی و استایل وی همخونی داشته باشد.

 

شماره ۱۳ و ۱۴ : انگشتر و گردنبند

پیشنهاد بعدی برای خرید هدیه و جذب خانم ها به خودتان انگشتر و گردنبند می باشد ، برای خرید این دو قلم کادو نیز باید به ست و استایل همسرتان دقت کافی داشته باشید.اگر همسرتان اسپرت پوش است ، جواهرات وی نیز باید اسپرت باشد و اگر رسمی و مجلسی می پوشد نیز همین طور.

 

شماره ۱۵ و ۱۶ : عروسک روسی و عروسک پولیشی

برای خانم های جوان و بزرگسال می توانیم به شما پیشنهاد عروسک بدهیم ، یک سری عروسک ها دکوری هستند که با استقبال خوبی نیز از سوی خریداران مواجه شده است ، عروسک های روسی یا عروسک تیلدا شامل این دسته عروسک ها هستند ، سری بعدی عروسک ها که خیلی هم طرفداران مخصوص به خودش را دارد عروسک های پولیشی می باشد که داخل آنها با پلی استر پر شده اند. برای هدیه ولنتاین نیز عروسک پولیشی گزینه بسیار مناسبی می باشد و تا حدودی ۷۰ درصد هدایای مربوط به ولنتاین شامل عروسک پولیشی می باشد.

 

شماره ۱۷ و ۱۸ : قاب عکس و تابلو دیواری

زنان معمولا علاقه وافری به عکاسی و عکس گرفتن دارند ، این خصیصه سن و سال هم نمی شناسد ، خانم ها در هر سن و سالی تمایل دارند عکاسی کنند و تازه بعد از عکاسی مشکل انتخاب عکس مناسب از تعداد زیادی عکس را دارند که کدام یکی را چاپ کنند و داخل قاب عکس بگذارند . شما با خرید یک قاب عکس زیبا این امکان را به وی می دهید .تنوع موجود در قاب عکس ها به حدی زیاد است که مطمئنا شما با مشکلی در این زمینه مواجه نخواهید شد.

  ۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

شماره ۱۹ و ۲۰ : جعبه جواهرات و جعبه موسیقی

جعبه جواهرات و جعبه موسیقی هر دو دارای کار بردهای متفاوت و تزییناتی می باشند ، هر خانمی معمولا دارای جواهراتی می باشد ، که نیاز مند است تا آنها را در جعبه ای نگهداری کند ، پیشنهاد ما جعبه جواهرات می باشد ، در سبک ها و مدل های بسیار متنوع ، پیشنهاد بعدی نیز جعبه موسیقی می باشد که کادوئی با تم بسیار عاشقانه می باشد ، همچنین امکان انتخاب ملودی های گوناگون نیز برای جعبه جواهرات قابل انتخاب می باشد.

 
۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

۲۰ هدیه خاص برای جذب خانم ها

تمام کالاهای فوق را به همراه کلی کالای دیگر را که می توانید برای هدیه و کادو پیشنهاد دهید ما برای شما جمع اوری نموده ایم که فقط کافیست به سایت ما بروید و کالای مورد نظر خودتونو از میان تعداد زیادی کالا انتخاب کنید.

خرید کادو و هدیه

خرید کادو و هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.