سینما و هنر

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

حتما شما هم به طنز یا جدی شنیده اید که می گویند فلانی بعد از اون اتفاق ، دیگه ادم سابق نشد ، بعضی فیلم ها  هم همین خاصیت رو دارند ؛ فیلم چنان تاثیری بر روی شخصیت و اخلاق شما خواهد گذاشت که شاید خواندن چند کتاب و شرکت در چند سمینار آموزشی نمی گذاشت ، ما می خواهیم در این نوشته ۱۵ فیلمی که مطمئنا بعد از دیدن آنها تغییر مثبتی در شما ایجاد خواهد کرد را معرفی کنیم ، بریم سراغ فیلم هایمان :

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

شماره ۱۵ – Samsara (2011)

این مستند بدون روایت که در ۲۵ کشور مختلف در طی پنج سال به تصویر کشیده شده است، تأثیر آرام خود را بر ذهن تماشاگران خود دارد.این فیلم را حتما تماشا کنید تا به نکات به ظاهر بی اهمیتی که در زندگیتان وجود دارد بیشتر واقف بشوید.

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

 شماره ۱۴ – The Terminal (2004)

این فیلم داستان امید است که از زندگی واقعی یک ایرانی است ، که ۱۵ سال در فرودگاه فرانسه مانده بود و نمی توانست نه وارد فرانسه شود و نه از فرودگاه خارج شود ،  حتی تصورشم وحشتناکه ، ولی اینکه چه جوری انسان امیدشو از دست نده و برای خودش شرایط ایده الی ایجادکنه ،نکته مثبت این فیلم است.

شماره ۱۳ -The Pursuit of Happyness (2006)

شخصیتی الهام بخش که از دست فروشی و بازاریابی و خوابیدن در مترو و سرویس های بهداشتی موفق به تاسیس شرکت چند میلیون دلاری خودش می شود ، در این فیلم ویل اسمیت به همراه پسر واقعی اش بازی می کنید و داستان سعی و تلاش و نا امیدی است و بیخود نیست که لقب یکی از الهام بخش ترین فیلم های قرن رو به خودش اختصاص داده است.

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

شماره ۱۲ -The Secret (2006)

فیلمی مستند که در رابطه با قانون جذب می باشد و به شما یاد می دهد چگونه با اندیشیدن و خواستن به هدفی والا ، شانس رسیدن خود را به  آن هدف افازیش می دهید ، فیلمیست که مطمئنا اگر شما فردی باشید که هدف یا کسب و کار دارید ، شما رو با انگیزه تر خواهد نمود.

شماره ۱۱- The Butterfly Effect (2004)

در این فیلم به این موضوع مهم می پردازد که هر حرکت کوچکی حتی بال زدن یک پروانه ممکن است در اینده طوفانی به پا کنید، اگر شما عملی انجام می دهیدمطمئنا نتیجه و عکس العمل آن را در اینده بر روی زندگی خودتان و دیگران خواهد دید ، و دی این فیلم شخصیت اصلی مجبور می شود مدام به عقب برگردد و چیزی را اصلاح کند ولی همش بی فایدست ….

شماره ۱۰ -The Ultimate Gift (2006)

جیسن از پدربزرگ ثروتمندش، هاوارد متنفر است. جیسن فکر می‌کند وقتی هاوارد بمیرد، صاحب همه چیز می‌شود اما اوضاع آنقدر هم ساده باقی نمی‌ماند. وقتی هاوارد می‌میرد، جیسن در کانون تجربه‌ای جدید و از پیش طراحی شده قرار می‌گیرد. ۱۲ وظیفه که هاوارد آنها را هدیه می‌نامد، جیسن را به طرق مختلف و غیرمحتملی به چالش می‌کشند….

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

شماره ۹ – Schindler’s List (1993)

یکی دیگر از شاهکار های استیون اسپیلبرگ که در مورد وقایع جنگ جهانی دوم و مصایب یهودیان است ، در این فیلم  انسان دوستی به بهترین شکل ممکن در مقابل رزایل اخلاقی نمایش داده می شود و به شما می گوید در هر مقامی می توان انسان بود.

شماره ۸ -Julie and Julia (2009)

در سال ۲۰۰۲ نویسنده ی جوانی به نام جولی پاول ، که به عنوان یک تلفنچی در یک شرکت در منهتن کار می‌کند ، از کارش راضی نیست. برای همین روزی او تصمیم می‌گیرد که هر روز یکی از غذاهای کتاب آشپزی جولیا چایلد را درست کند. او یک وبلاگ راه‌اندازی می‌کند و کارهای روزانه‌اش را در وبلاگ می‌نویسد. اما…
۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد
شماره ۷ -The King’s Speech (2010)

چگونه باید با وجود نقص های مادر زادی به موفقیت رسید ،  کالین فرث در این در نقش پرنس البرت را بازی می کند که دارای لکنت زبان است و نم یتواند به درستی سخنرانی کند و بر روی مردمش تاثیر بگذارد تا اینکه اموزگار سخت گیری پیدا می کند که به او اموزش دهد …

شماره ۶ – The Spectacular Now (2013)

ساتِر جوانی ست الکلی و خوش گذران که با مادرش زندگی می کند. او هیچ وقت پدرش را ندیده و مادر هم درباره ی پدر، چیزی به او نگفته و نمی گوید. فکر و ذکر ساتِر، بودن در زمان حال است، بدون اینکه برنامه ریزی ای برای آینده داشته باشد. تا اینکه با دختری ساده و صمیمی به نام ایمی آشنا می شود …

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

شماره ۵- Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)

فیلمی زیبا با فیلم نامه چارلی کافمن و با کلی هنرپیشه خود ، جیم کری و دوست دخترش بعد از مدتی رابطه ،  از هم جدا می شوند و یک روز جیم کردی در کمال ناباوری می بینید که دوست دخترش او را نمی شناسد ، تا اینکه متوجه می شود مرکز برای از بین بردن خاطرات وجود دارد و او هم تصمیم می گیرد خاطراتش را پاک کند و….

۱۵ فیلمی که شخصیت شما را تغییر خواهد داد

شماره ۴ – Dead Poet’s Society

نیل، تاد، ناکس، چارلی، ریچارد، استیون و جرارد دانش‌آموزان سال اول کالج ولتن هستند. نیل و تاد تحت نظارت شدید خانواده‌شان هستند که اصرار دارند پسرانشان دکتر و وکیل شوند، اما تاد می‌خواهد نویسنده شود.در شروع سال تحصیلی جدید استاد ادبیات انگلیسی عوض می‌شود و فردی به نام جان کیتینگ جایگزین معلم قبلی می‌شود. روش تدریس کیتینگ با آنچه دانش‌آموزان پیش‌تر به آن عادت داشتند، کاملاً متفاوت است. او دیدگاهی نو نسبت به ادبیات دارد و از دانش‌آموزانش نیز می‌خواهد با نگاهی تازه به چیزها نگاه کنند و…

شماره ۳ – Thank you for Smoking (2005)

«نیک نیلر» (اکهارت)، «متخصص ماست مالی» فعالیت شرکت های بزرگ دخانیات بدون هیچ مشکل و عذاب وجدانی، سخن گوی صنعتی است که سالانه میلیون ها نفر را می کشد. او در عین حال می کوشد تا برای پسر جوانش، «جویی» (برایت) پدر خوبی باشد…

شماره ۲ -Amélie (2001)

فیلمی از ژان پیر زونه و با بازی درخشان ادری توتو که مرجع ساخت بسیاری از فیلم ها شده است ، فیلمی شاد و سراسر امید و با رنگ های زنده که مطمئنا آن را فراموش نخواهید کرد و درس هایی زیادی از سرزندگی امیلی خواهید گرفت.

شماره ۱- Joy (2015)

فیلم داستان یک خانواده در طول ۴ نسل است. زنی بنام “جوی” یکی از اعضای این خانواده است که تلاش می کند تا بنیانگذار یک کسب و کار عظیم خانوادگی باشد …

تهیه و ترجمه شده توسط فروشگاه اینترنتی کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید اینترنتی هدیه و کادو

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.