راهنمای خرید کادو و هدیه, سینما و هنر

فیلم هایی برای سالگرد ازدواج | معرفی 15 فیلم همراه توضیحات

فیلم دیدن همیشه می چسبد ،چه کسی هست که از تماشای قیلم بدش بیاید ، ولی ما می خواهیم در این نوشت به شما فیلم هایی را پیشنهاد بدهیم که مناسب تماشای سالگرد ازدواج یا ولنتاین یاکلا حس و حل عاشقانه می باشد ، البته این لیست را می توان خیلی طولانی کرد ، این ۱۵ فیلم به انتخاب و پیشنهاد نت فلیکس می باشد و همه جز شاهکارهای رمانتیک سینما می باشد که هر عاشق سینمایی حتما این ۱۵ فیلم را حداقل یک بار دیده است .(۱۵ فیلمی که توصیه می شود در سالگرد ازدواجتان تماشا کنید)

فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

۱-پیش از نیمه شب

محصول ۲۰۱۳ ،   فیلمی به کارگردانی ریچارد لینکلیتر ، دنباله فیلم‌های پیش از طلوع (۱۹۹۵) و پیش از غروب (۲۰۰۴) می‌باشد. همانند فیلم‌های قبلی این فیلم نیز با بازی ایتن هاک و ژولی دلپی می باشد.در سه گانه ساخته شده ، هر بار شاهد دیالوگ های بسیار زیبا بین جسی و سلین هستیم و در قسمت آخر این سه گانه ، ۲۰ سال از آخرین باری که دو شخصیت اصلی همدیگر را دیده اند گذشته اشت ، پیشنهاد می کنیم حتما این فیلم را در موقعیتی عاشقانه و با همسرتان تماشا نمائید تا خاطرات گذشته تان زنده شود.

فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

۲-تاوان یا کفاره (Atonement )

محصول ۲۰۰۷ ، یکی از فیلم های تحسین شده و کاندیدای جوایز مختلف ، بر اثر یک سوتفاهم کودکانه ، مردی جوان و نویسنده  با بازی جیمز مکاوی به زندان می افتد و حق انتخاب برای زندان یا رفتن به جنگ را به او می دهند و او جنگ را انتخاب می کنید ف دخترک که دچار عذاب وجدان از این کار اشتباه خود شده است ،در گیری هایی پیدا می کند ، بیشتر از این داستان را لو نمی دهیم ،ولی از آن دسته فیلم هایی هست که مطمئنا در انتهای فیلم غمگین خواهید شد.

فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

۳-صبجانه در تیفانی

شاهکار درام بلیک ادواردز در سال ۱۹۶۱ :این فیلم دربارهٔ هالی گولایتلی، دختر جوانی است که به تنهایی زندگی می‌کند. هالی دختری ساده، زیبا و وحشی است که در ۱۵ سالگی ازدواج می‌کند ولی پس از مدت کوتاهی به قصد بازی در فیلم، همسرش را ترک کرده و به هالیوود می‌رود، اما در آنجا هم ماندگار نمی‌شود و راهی نیویورک می‌شود. آشنایی هالی با نویسنده جوانی به نام پل وارجک باعث دگرگونی زندگی هر دوی آنها می‌شود.

۴- سینما پارادیزو :

محصول ۱۹۸۸ ، شاهکار بی بدیل سینما ، که هیچ عاشق سینمائی وجود ندارد که حداقل چند بار این فیلم را ندیده باشد ، داستان روایت گر سالواتوره هست که داستان عشق او را به سینما تعریف می کند ، موسیقی بی نظیر انیو موریکونه ،فضای احساسی زیبایی را رقم می زند ، مخصوصا در بخش پایانی فیلم که سالواتوره سکانس های عاشقانه ای را که قیچی کرده تماشا می کند ، داستان عشقی که شکل نمیگیرد و سالها بعد عاشق و معشوق هم را می بینند ، حتما این فیلم را ببینید.

۵-رفتن از ۱۳ به ۳۰

محصول ۲۰۰۴  ،جنا رینک (جنیفر گارنر) دختر ۱۳ ساله‌ای است که آرزو دارد بزرگ شود و حاضر است هرکاری برای رسیدن به این آرزو کند ناگهان یک روز صبح از خواب بلند می‌شود و می‌بیند بزرگ شده وبه ۳۰ سالگی رفته است و حالا باید با دنیای متفاوتی که آرزویش را داشته روبه رو شود و…

فیلم فضایی فانتزی دارد و به هیچ وجه شما را ناراحت نخواهد کرد و برعکس باعث شادی و سرگرمی شما نیزخواهد گردید .

۶-در واقع عشق(love actually)

محصول ۲۰۰۳ ، این فیلم داستان ۸ زوج متفاوت در آستانه کریسمس در لندن و قصه مرتبط عشقشان را روایت می کند، هر یک داستان مخصوص به خودشان را روایت می کنند ، قصه هایی شاد و غمگین  البته سرگرم کننده ، به هر حال جز پیشنهادهای مناسب برای تماشا در سالگرد ازدواجتان می باشد.
۷-کارول
محصول ۲۰۱۵ ، فیلمی عاشقانه ، زیبا و درگیر کننده , فیلم بر اساس رمانی معروف به نام بهای نمک که در سال ۱۹۵۴ نوشته شده است ، اقتباس گریده است ،زنی که درگیر طلاق وبرعهده گرفتن حضانت فرزندش است ، درگیر عشقی با یک دختر دیگر شده است و همین درگیری ها ،داستان های پی در پی را برای وی ایجاد می کند که شما را تا انتهای فیلم نگه خواهد داشت .
۸-خاطرات برجت جونز
محصول ۲۰۰۸ ، بریجت زن انگلیسی سی و چند ساله، که در کار نشر است، دلباخته رئیسش می شود که مردی جذاب و اهل وقت گذرانی با زنها است. اما از طرف دیگر، پسر یکی از همسایگان پدر و مادر بریجت، به او علاقمند شده است و…. فیلمی سرگرم کننده و شاد و خانوادگی ،که برای یک مناسب جشن بسیار مناسب می باشد.
فیلم هایی برای سالگرد ازدواج
۹-هواردز اند
محضول ۱۹۹۲ ، سال ۱۹۱۰،هلن  ومارگارت   با برادرشان، ̎تیبی در لندن زندگی می‌کنند. آنان خانوادهٔ ویلکاکس آشنا می‌شوند.خانم ویلکاکس با ̎مارگارت طرح دوستی می‌ریزد و هنگام مرگ وصیت می‌کند که ملک روستائی خانواده‌شان، ̎هواردز اند̎ به مارگرات برسد. ̎هنری ویلکاکس̎ (هاپکینز) و بچه‌هایش وصیت را از بین می‌برند. ̎هنری̎ به ̎مارگارت̎ پیشنهاد ازدواج می‌دهد و او هم می‌پذیرد  و شما خودتان ادامه داستان را دنبال کنید ……….
فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

۱۰-The African Queen
 محصول ۱۹۵۱ ، این فیلم رو عنوانش رو ترجه نکردیم ، چون بیشتر به همین نام معروف می باشد  ، فیلمی سرگرم کننده و خوش ساخت و با دوبله بی نظیر که تماشای فیلم را جذاب ترهم می کند.
۱۱-آبی گرم ترین رنگ است
محصول ۲۰۱۱ ، فیلم نگاهی استادانه (اگر چه جنجالی) به درون زندگی دختری جوان در فراز و نشیب تجربه اولین عشق است.موضوع فیلم شاید به نظر تکراری بیاید اما کِشیش و بازیگر فیلم اَدل اِکسارشاپِلِس آن را طوری به تصویر کشیده اند که تجربه ای استثنایی را رقم می زند ، حتما این فیلم را تماشا کنید.
15 فیلمی که توصیه می شود در سالگرد ازدواجتان تماشا کنید
۱۲- وقتی تو خواب بودی
محصول ۱۹۹۵ ، لوسی» (بولاک) که در بلیت فروشی قطار شهری کار می کند، در آرزوی ازدواج با «پیتر» (گالاگر)،یکی از مسافران است. روزی «پیتر» به داخل ریل های قطار می افتد و «لوسی» او را نجات می دهد. اما «پیتر» بر اثر شدت ضربه به حال اغما می رود. خیلی زود همه او را نامزد «پیتر» می پندارند و «لوسی» نیز ابتدا سعی می کند واقعیت را بگوید اما بعدتر از بازی در نقش نامزد «پیتر» لذت هم می برد…
فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

۱۳-اما
محصول ۱۹۹۶، اما وودهاوس” زن جوانی است که از دخالت در روابط مخفی دیگران لذت می برد. او دائما تلاش می کند زنها و مردها را به هم برساند. اما او درباره احساس خود به آقای “نایتلی” نمی تواند کاری انجام دهد
فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

فیلم هایی برای سالگرد ازدواج

۱۴-دیوانه وار
محصول ۲۰۱۱ ، دانشجویی انگلیسی عاشق یک دانشجوی آمریکایی می شود، اما طولی نمی کشد که مهلت ویزای او برای ماندن در آمریکا به پایان می رسد و او مجبور است از معشوقش جدا شود…
۱۵-هیچ :
محصول ۲۰۰۵ ، الکس «هیچ»، نوعی دلال ازدواج است و به مردها در مورد برقراری رابطه با زن های رؤیایی شان، مشورت می دهد. تا این که خودش علاقه مند دختر روزنامه نگاری به نام «سارا ملاس» می شود و به این ترتیب روش هایش محک خواهد خورد…

۱۵ فیلمی که توصیه می شود در سالگرد ازدواجتان تماشا کنید ، البته نباید خرید هدیه عاشقانه ، هدیه سالگرد ازدواج  را فراموش کنید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 2 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.