سینما و هنر

10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

فیلم ها و دوستان همیشه یک ترکیب کلاسیک هستند؛تماشای فیلم با دوستانی که اهل فیلم هستند و به قول معروف پایه فیلم دیدن هستند لذت دو چندانی دارد ، ولی بعضی فیلم ها را باید تنهایی ببینید چون احتیاج به تفکر و یا فیلم های احساسی هستند ولی بعضی فیلم ها را اصلا باید با دوستان دید ، ۱۰ فیلم هست که اصلا باید با دوستان خود تماشا کنید ، این تیپ فیلم ها را با هم بررسی می کنیم :

۱- فیلم هایی که واقعا بد هستند

بعضی فیلم ها واقعا بد هستند ، و از فرط بد بودنشان دوست دارید آنها را تماشا کنید ،ولی این فیلم ها را باید با دوستان خود تماشا کنید ، این جور فیلم ها بهانه خوبی برای شاد بودن شماست . مثل فیلم اتاق با بازی تامی ویزو

10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

 

۲- فیلم های ورزشی

حتما شما هم تجربه تماشای یک مسابقه ورزشی از نزدیک را داشته اید ، در مورد فیلم های سینمایی نیز قضیه به همین صورت است ، به خصوص فیلم های ورزشی که علاوه بر سرگرمی منبع الهام و انگیزه بسیاری می باشد ، و به شما و دوستنانتان مطمئنا کمک خواهد کرد تا تصمیمات بهتری با هم بگیرید.

 10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

۳- فیلم های اکشن

فیلم های اکشن باعث جابجایی آدرنالین در خون شما می شود ، این فیلم ها اصلا برای لذت بردن و سرگرمی ساخته می شود و نیاز به فکر کردن زیادی ندارد و همین طور گوش دادن به دیالوگهایشان ، فقط یک ظرف پاپ کورن برای لذت بردن از این جور فیلم های و البته دوستان نیاز است ،مد مکس یا سری فیلم های جیمز باند یا فیلم های مارول همه از این دسته اند

10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

۴- فیلم هایی با داستان پیچیده

حتما شما هم فیلم هایی دیده اید که در انتها مجبور شده اید به صفحه های اینترنت یا وی کی پدیا سر بزنید تا سر از داستان فیلم در بیاورید مثل فیلم اینسپتشن که حداقل ۲ بار دیدنش لازم است ، خوب این جور فیلم ها را می توانید با دوستان خود ببینید و در انتها نقدش کنید.

10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

۵- انیمیشن |فیلم های فانتزی

دیگر خیلی وقت است که کمپانی های انیمیشن سازی علاوه بر کودکان بزرگسالان را نیز به خود جذب کرده اند  ، کیفیت بالای ساخت ، دوبله های حرفه ای ، تبلیغات گسترده و فیلم نامه قوی همه از عواملی هستند که انیمیشن ها شمارا جذب خواهند کرد.

۶- فیلم های سوپر قهرمانی

فیلم های سوپر قهرمانی که الان خیلی هم تو بورس هستند ، باعث بیدار شدن کودک درون ما می شود ، و معمولا هم به ندرت خانم ها از این جور فیلم های خوششان می اید ،پس چه بهتر با دوستان خود به تماشای انها بنشینید که از دیدن جلوه های ویژه شان لذت ببرید.

10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

۷- فیلم های تریلر |اسرار آمیز

تجربه شخصی من می گوید معمولا خانم ها به ندرت از این گونه فیلم ها لذت می برند ، و به دلیل دساتان پیچیده پس از مدتی از تماشای فیلم حوصله شان سر خواهد رفت و مانع لذت بردن شما نیز از فیلم خواهند شد . نمونه این گونه فیلم ها شاتر ایلند می باشد

 

 

10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

۸ – فیلم های جاده ای

۹ – فیلم های س ک س ی کمدی

دیگر به اندازه کافی گویا هست که فیلم هایی مثل امریکن پای و مشابه آن ها را با دوستان خود ببینید مطمئنا بیشتر لذت خواهید برد.

۱۰-فیلم های ترسناک اسلشر

اصولا فیلم های ترسناک را به گروه های مختلفی می توان تقسیم بندی نمود که یکی از انها همین فیلم های اسلشر می باشند که همراه با خون و خونریزی و صحنه های چندش اور می باشند ،این فیلم ها را هم با دوستان خود ببینید خیلی بهتر است تا با همسر یا خانواده ،  مثلا سری فیلم های اره

 

 

تهیه و ترجمه شده توسط فروشگاه اینترنتی کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید اینترنتی کادو و هدیه

خرید کادو و هدیه

ترجمه از سایت  :  www.thecinemaholic.com

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

1 نظر در “10 فیلم مناسب دورهمی دوستانه

  1. LesBart گفت:

    buy accutane online safe canadian cialis Comprar Levitra En Barcelona

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.