عجیب و غریب ها

۱۰ تا از گران ترین هدیه های تاریخ

۱۰ تا از گران ترین هدیه های تاریخ

اگر شما هم جز آن دسته افرادی  هستید که وقتی یک گوشی موبایل یا تبلت یا حتی سرویس طلا می خرید فکر می کنید خیلی کادوی گرونی خریدید توصیه می کنیم تا انتها این مطلب با ما باشید تا با هم ۱۰ تا از گران ترین  خرید هدیه های تاریخ که بین افراد رد و بدل شده است را مرور کنیم. شاید این هدایا برای ما خیلی زیاد به نظر برسه ولی نکته اش همینه که شاید ۱/۱۰۰ ثروت کادو دهنده هم نباشه و بهتون این امیدواری رو می دهیم که اون کادویی که نتیجه چند ماه حقوق شما و پس اندازتون هست خیلی سخاوت مندانه تر از این کادوهای میلیون دلاری می باشد.,ولی اگر دنبال یک کادو ارزان و اقتصادی هستید این مطلب را اصلا نخوانید.

۱۰-مجسمه برنز – رومن آبرامویچ

این مجسمه که گران ترین مجسمه برنز دنیا می باشد به ارزش ۱۰۴٫۳ میلیون دلار توسط ثروتمند روسی رومن آبرامویچ در یک حراجی هنری خریداری شد و به دوست دختر خوشبخش اهدا شد.

   

    

۹- ۳ سری Ra 1’s BMW7  – شاهرخ خان

شاهرخ خان همیشه برای دوستان و اطرافیانش کادوها و هدیه های گران قیمت می خرد ، این بار هم پس عرضه این خودرو برای ۳ تا از دوستان و همکاران سینمائییش ۳ دستگاه بی ام دبلیو گران قیمت خرید که البته نسبت به ابرامویچ خیلی ارزان تر می باشد

۱۰ تا از گران ترین هدیه های تاریخ

۸- یک آپارتمان -راج کوندرا

راج کوندار تاجر و ثروتمند بزرگ هندی مقیم انگلستان به مناسب اولسن سالگرد ازدواجشان با دیوا شلتی هنرپیشه مطرح هالیوود یک آپارتمان در طبقه ۱۹ بلندترین برج دنیا در دبی به او هدیه داد.

۷-جت اختصاصی – موکش آمبانی

بازهم یک تاجر ثروتمند سنگاپوری برای ۴۴ امین سال تولد همسرش یک جت اختصاصی که شامل بسیاری امکانات رفاهی و تفریحی می باشد به وی هدیه داد ،خیلی ناقابل!!

۶- جواهرات ستاره شرق – ادوارد ب.مک لین

ادوارد ب مک لین برای عروسی اش با اوالین بات  جواهرات معروف و گران قیمت ستاره شرق را که متعلق به سلطان علداحمید می باشد به ارزش ۱۲ میلیون دلار هدیه داد.

۱۰ تا از گران ترین هدیه های تاریخ

۵-کشتی تفریح -آنیل آمبانی

بازهم ولخرجی دیگر از خانواده ثروتمند آمبانی و قشنگ معلوم است که چشم و هم چشمی دو زن می باشد اولی از موکش امبانی یک جت هدیه گرفته است و همسر آنیل امبانی یک کشتی به ارزش ۸۴ میلیون دلار هدیه گرفته است.

۴-الماس کوه نور – راجا دولیپ :

گران ترین الماس جهان طی روایت های مختلف و البته تا حدودی معتبر پس از کش و قوس ها فراوان توسط راجا دولیپ خان به ملکه انگلستان اهدا شده است و ارزش حدودی آن چندین میلیاد دلار می باشد

۱۰ تا از گران ترین هدیه های تاریخ

۳-جواهرات الماس – شوهر الیزابت تیلور

الیزابیت تیلور در تولد ۴۰ سالگش خود این هدیه گران قیمت را از همسر خود به ارزش حدودی ۱ میلیون دلار دریافت نمود.

۲- هدایای ملک عبدالله :

بالاخره رو چاه نفت باشی و بخواهی هدیه بدی باید هدیه درخورشانی بدهید ، ملک عبدالله پادشاه عربستان هدایای گران قیمتی را به هیلاری کلینتون و همین طور باراک اوبا ما داده بود ، از جمله جواهرات چند میلیون دلاری که به هیلاری کلینتون داده بود.

۱۰ تا از گران ترین هدیه های تاریخ

۱-تارج محل – شاه جهان مغول

این بنای زیبای که توسط ۲۰٫۰۰۰ کارگر هندی و در ۲۲ سال ساخته شده ، هدیه و یادبودی بود از طرف پادشاه به همسرش ممتاز محل و همچنین آرامگاه همسر وی نیز می باشد.

۱۰ تا از گران ترین هدیه های تاریخ

۱۰ تا از گران ترین هدیه های تاریخ

ترجمه شده توسط فروشگاه کادوکارت : بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید کادو و خرید هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.