عجیب و غریب ها

۱۰ ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده + تصویر

اسمش ابجکتوفیلیا ست ، مطمئنا یک نوع بیماریست ،مگر میشود آدم اشرف مخلوقاتو رها کنه و عاشق اشیا بشه و فراتر از اون میل به برقراری رابه جنسی هم داشته باشه با اونها ،خوشبختانه یا متاسفانه همچنین چیزی در غرب که آزادی های بیشتری دارند وجود دارد ، و تازه رسانه ای هم می شود. ما ۱۰ تا  ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده  رو انتخاب کردیم.شاید به نظر شما عجیب بیاید و واقعا هم عجیب و ناراحت کننده و یا شاید خنده دار به نظر بیاید ولی واقعا وجود دارد .

۱۰-امی ولف

معشوق : چرخ و فلک شهر بازی

امی ولف وبر در یک کلیسا کار می کند و با این چرخ فلک ازدواج نموده است ، خودش می گوید در طی ۱۰ سال بیشتر از ۳۰۰۰ بار سوار این چرخ و فلک شده است و اولین باری که نسبت به چرخ و فلک احساس پیدا نموده است ۱۳ سال بوده ،او حتی نام خانوادگی خود را به تناسب شوهرش (چرخ و فلک ) تغییر داده و نام سازنده ان وبر را بر ادامه فامیلی خود گذاشته است.او می گوید “من فورا به او از نظر جنسی و ذهنی جذب شدم. من نمی فهمیدم، چون فقط احساس خیلی طبیعی داشتم، اما من به هیچ کس در مورد آن نگفتم، زیرا می دانستم که طبیعی نیست و کسی نمی تواند  احساسات به یک چرخ و فلک را احساس کنند. “

حتما از خود می پرسید وقتی زن های غریبه سوار شوهرش می شوند ناراحت نمی شود؟او می گوید انها از نظر فیزیکی با اون در تماس هستند و ارتباط ما فراتر از جسم می باشد.این هم از عجایب ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده  می باشد بلاخره

       

۹- ایجا ریتا برلینر مائور

معشوق :دیوار برلین

او درسال ۱۹۷۹ با دیوار برلین ازدواج نمود و فامیلیش را نیز به فامیلی شوهرش تغییر داد ،هم اکنونو در سوئد زندگی می کند ،و خودش می گوید در ۷ سالگی و اولین بار که تصاویر شوهرش را در تلویزیون دید ، عاشقش شد و شروع به جمع کردن تصاویرو عکس های او نموده است. او عاشق ساخت دیوار شده بود.

با این وجود به غیر از دیوار برلین ، سازه هایی مانند پل ها ، حصارها ، مسیرهای راه آهن و دروازه های فیزیکی نیزی نظر او را جذب می کنند و می گوید “سازه های طولانی و باریک با خطوط افقی بسیار جذاب هستند ” در سال ۱۹۸۹ که دیوار برلین خراب شد برای او ضربه بزرگی بود که شوهرش را از دست داد ، ولی او شروع به بازدید و مراوده با دیوارهای باغ ها نمود

۸- اریکا ایفل

معشوق :برج ایفل

همان طور که متوجه شدید او عاشق برج ایفل است و با برج ایفل ازدواج نموده است ، در ابتدا عاشق دیوار برلین هم شده بوده، او از عشقش اظهار ناراحتی ندارد ، بلکه آن را با افتخار اعلام می نماید ، او ریشه این عشق را در تربیت والدین می داند و می گوید در کودکی توسط والدینش مورد ازار جنسی قرار گرفته بوده. ( ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده  )

او در برلین زندگی می کند وموسس و مدیر انجمن os می باشد ،انجمنی که افراد عاشق اشیا عضو ان هستند ، وتا به حال نزدیک به ۲۰۰ عضو رسمی هم از سراسر دنیا دارند.

۷-لی جین جیو

معشوق :متکا

لی جین جیوی اهل کره جنوبی به یاد نمی آورد چه زمانی عاشق بالش شده است ، چون از ابتدا به ازدواج به دیده تردید نگاه می کرده است ، او معشوقش را همیشه همراه خود می برد ، حتی وقتی به رستوران یا سینما می رود نیز همراه اوست ،بر روی بالش تصویر یکی از انیمه های معروف کره نقش بسته است ، چون در کره جنوبی ازدواجشان امکان پذیر نبوده است مجبور شده به ژاپن برود و نزد یک کشیش محلی خطبه ازدواج را جاری کنند.

۶-ناتانیل

معشوق : ماشینش

او عاشق ماشینش است ، یک مونت کارلو قرمز ۱۹۹۸ ، ناتانیل هر روزش را با دیدن و بوسه بر او شروع می کند ، با او به حمام می رود ، بایش هدیه می خرد و ا زهمه مهمتر بر سر او غیرتی می باشد و اگر کسی از عکس او برای بک گراند کامپیوترش استفاده کند قاطی می کند.

اون از این هم فراتر رفته است و با عشقش رابطه جنسی نیز برقرار نموده است که به دلیل معذورات از بیان جزئیات ان معذوریم ، او می گوید عشقش از دوران کودکی شروع شد و زمانی بود که پدرش برای اون یک ماکت مونت کارلو خریده بود.

۱۰ ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده

۵ – سال ۹۰۰۰

معشوق :کاراکتر بازی

او در سن ۲۷ سالگی و در حضور هزاران نفر که شاهد ازدواج آنلاین انها بودند ، با نن اناگاسیکی یکی از شخصیت های بازی های کامپیوتری ازدواج نموده است ، و بعد از سالها نیز از ازدواج خود راضیست ،می گوید رابطه با او برای او خیلی جذاب است ،نه مجبور است سریع جواب او را بدهد که ناراحت نشود و نه مشکلات بقیه دختران را دارد.فاصله گرفتن جوانان ژاپنی از واقعیت مسئولان این کشور را نگران نموده است .

۱۰ ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده

۴- اماندا وایت تیکر

معشوق : مجسمه ازادی

او عاشق مجسمه ازادیست و اعتراف می کند وقتی برای اولین بار تصویر شوهر اینده اش را در تلویزیون دیده است عاشق وی شده است و در حال حاضر گوشه گوشه اتاقش از مجسمه های آزادی و تصاویر وی با حالت های مختلف پر شده است ، او اقرار می کند که حتی بعد از لمس از نزدیک مجسمه ازادی به ارگاسم هم رسیده است . و همچنین مانند سایرین فامیلی شوهرش را نیز به فامیلی خود اضافه نموده است .

۳-رینر دلقنیه

معشوق  : مجسمه

مجسمه یونانی خدواند ادونیس معشوق اوست ،او وقتی مجسمه را خرید نام او را هانس گذاشت و از همان زمان عاشقش شد و شروع به گذراندوقت خود با وی و عشق ورزی با وی شد ، رینر می گوید هنوز در مورد ازدواج تصمیمی نگرفته است و مطمئن نیست  و باید زمان بیشتری بگذرد .

ولی واقعا چه کاری است ازدواج با اشیا وقتی شما می توانید با یک انسان ازدواج کنید و برای هم کادو سالگرد ازدواج ، هدیه تولد ، کادو ولنتاین ، هدیه روز مرد ، کادو روز زن بگیرید !!!!

 

۲-ادوارد اسمیت

معشوق : بیشتر از ۱۰۰ تا ماشین

او به طور کلی عاشق ماشین هایش هست و بیشتر حرمسرا دارد !!! در حال حاضر سوگلی او یک فولکس واگن می باشد ، و همچنین شدید ترین تجربه عشقی اش که به او اسیب هم زده است ، ارتباط احساسی اش با یک هلی کوپتر  بوده است که به ثمر نرسیده است !!! او روزها وقت صرف گفتن شعر برای ماشین هایش می کند و به قول خودش ایام خوبی را کنار هم می گذارند و هنوز نمی داند کدام یکی از اعضای حرمسرایش برای ازدواج با او مناسب است؟( ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده )

۱۰ ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده

۱-داوکت

معشوق :عروسک ها

او در حال حاضر با همسرش و معشوقه اش با هم زندگی می کنند ، که البته همسرش با این قضیه مشکل دارد و مجبورند بحث های طولانی باهم داشته باشند  ، عروسک های او از جنس سیلیکونی و با پوست شبه واقعی هستند که باعث تشابه زیاد انها با انسان می شود.

حداقل دوکت کمی میل به انسان دارد و جای شکرش باقیست . ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده  انتخاب او بوده است و از این انتخاب خود نیز راضیست

۱۰ ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده

 

ترجمه شده از سایت https://www.toptenz.net

 

۱۰ ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده

۱۰ ازدواج عجیب با اشیا غیر زنده

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1.5 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.