راهنمای خرید کادو و هدیه

کارت هدیه چه زمانی مناسب است ؟ | 5 نکته پیرامون کارت هدیه مناسب

خرید کادو و هدیه همیشه خیلی کار حساسی هست و نوعی  فعالیت هیجان انگیز نیز می باشد که به شما کمک می کند تا  علاقه  های طرف مقابلتان را کشف کنید و برای او هدیه ای بخرید تا حس خوبی در او ایجاد گردد ، ولی بعضی مواقع به دلایل مختلف شما ترجیح می دهید به جای خرید کادو و هدیه این امکان را به وی بدهید تا خودش تصمیم بگیرد که کادو چه چیزی بخرد. کارت هدیه به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز گزینه مناسبی می باشد.

البته تحفیفات نشان داده است که ۹۰ درصد افراد ترجیح می دهند که به جای کارت هدیه ، کادو دریافت کنند ،چون کادو باعث می شود که کادوگیرنده حس بهتری پیدا کند و اینکه شما وقت بیشتری برای او قائل شده اید ، یک سری هم دلیلشان برای دادن کارت هدیه به جای کادو این است که کادو گیرنده قشنگ ارزش واقعی کادو را متوجه شود ،بازهم تحقیقات نشان داده است که ۹۰ درصد افراد ارزش واقعی کادو را با تقریب زیادی درست تشخیث می دهند ،پس اگر دلیلتان برای دادن کارت هدیه این مورد است با خیال اسوده فراموشش کنید.

در بعضی موارد واقعا دادن کارت هدیه اجتناب نا پذیر است و بهتر است کارت هدیه بدهید ،البته کارت هدیه می بایست چند خصوصیت داشته باشد که هدیه مناسبی باشد ، در غیر این صورت شما می توانید از هر بانکب به راحتی کارت هدیه تهیه نمائید.

۱- امکان خرید از فروشگاه های متنوع :

کارت هدیه می بایست این امکان را به دارنده ان بدهد تا انتخاب های گسترده ای داشته باشد ، ممکن است یک فروشگاهی برای خودش کارت هدیه درست کند و این امکان را به دارندگان کارت بدهد که فقط از خودش خرید کنند و نتوانند از فروشگاه های دیگر نیز خرید کنند ، که این اصلا خوب نیست .

۲- طراحی اختصاصی :

این که شما بتوانید هر طرحی که می خواهید بر روی کارت هدیه تان چاپ کنید امتیاز خیلی بزرگی محسوب می شود که خوشبختانه اکثر بانک ها این امکان را دارند ولی فروشگاه ها به علت نداشتن تجهیزات چاپ به ندرت این امکان را دارند.که این امکان برای شرکت هایی که به دنبال کادو تبلیغاتی نیز هستند خیلی خوبه

۳- امکان شارژ مجدد:

خیلی جذاب تر است که شما وقتی کارت هدیه ای را برای کسی هدیه می گیرید ، این امکان را داشته باشید تا مجددا آن را شارژ نمائید و با یک نوتیفیکیشن به او خبررسانی کنید که کارتش دوباره شارژ شده است ، می تواند سورپرایز بزرگی برای وی باشد .

۴- پیگیری خرید  :

اینکه شما بتوانید حتی ببینید که کسی کارت هدیه را دریافت کرده با ان چه چیزی خریده است به شما کمک می کند تا علایق او را بشناسید و در اینده بتوانید برایش کادوهایی بگیرید که بیشتر با سلیقه وی همخوانی داشته باشد.

کارت هدیه چه زمانی مناسب است

کارت هدیه چه زمانی مناسب است

حالا برای چه مناسبت ها و شرایطی خرید کارت هدیه درست است :

۱-برای افرادی که از شما بزرگتر هستند کارت هدیه نخرید ، در رسوم و سنت های ما بعضی اخلاق ها هست که از سوی بزرگتران نسبت به کوچکتر ها صورت می گیرد ،یکی از آنها عیدی دادن می باشد و کارت هدیه نیز همین طور می باشد و زیاده وجهه خوبی ندارد که به فرد بزرگتر از خودتان کارت هدیه بدهید.

۲-برای افرادی که شناختی نسبت به انها ندارید و برای اولین بار دارید به مهمانی انها می روید ، خرید کارت هدیه خیلی کار منطقی تری هست  تا خرید کادو و هدیه

۳-برای مناسبت های شغلی و اداری ،مثلا برای افرادی که با انها مراوده شغلی و کاری دارید ، می خواهید کادو و هدیه بدهید ، و مجبورید از او به گونه ای قدردانی کنید

۴- احساس می کنید کادوگیرنده شما نیاز دارد تا برای خودش چیزی بخرید و نیاز به پول دارد ، شما غیر مستقیم به او این کمک را خواهید نمود.

۵- نمی خواهید کادوی گران قیمتی بخرید و مجبورید به جای آن پول بدهید ، دادن کارت هدیه وجهه خیلی بهتری نسبت به وجه نقد خواهد داشت.

کارت هدیه چه زمانی مناسب است

کارت هدیه چه زمانی مناسب است

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.