راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

کادو برای عاشقان کتاب چی بخریم؟

کادو برای عاشقان کتاب به دنبال هدیه برای فرد عشق کتاب هستید؟این را بدانید که فرد اهل مطالعه، شخصیت خاص و منحصر به فردی دارد. به عنوان مثال، یک ماه را صرف خواندن یک کتاب جالب می‌کند! او دارای شخصیتی دارای تخیل قوی و درون گرا میباشد.در این مطلب ما برای شما پیشنهادهای جذابی به عنوان کادو برای دوستداران کتاب داریم! تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

کتاب

اولین گزینه ای که به ذهن هر فردی می رسد کتاب است،کتاب گزینه ی بسیار عالی ای برای این افراد میباشد.اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه کتابی را به چه کسی هدیه دهیم؟ما به شما چند تا از پرفروشترین کتاب های سال را معرفی میکنیم.

خرید هدیه برای عاشقان کتاب

 1-رمان ملت عشق:

رمان «ملت عشق» نوشته «الیف شافاک»، نویسنده معروف ترک است که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در چند سال اخیر محسوب می‌شود. این رمان به زبان‌های زیادی ترجمه و در ایران با ترجمه ارسلان فصیحی با استقبال زیادی روبرو شده است. رمان «ملت عشق» نگاهی متفاوت به رابطه‌ی شمس و مولانا می‌اندازد.

2-تختت را مرتب کن:

در ۱۷ می سال ۲۰۱۴ از دریاسالار «ویلیام مک‌ریون» خواسته شد تا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاس سخنرانی کند. او تصمیم گرفت در این سخنرانی ۱۰ درسی را که در طول سی و چهار سال فعالیتش به عنوان عضو نیروی دریایی آموخته بود برای دانشجویان بیان کند. این ۱۰ اصل پس از این سخنرانی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شد و ویدیوی سخنرانی معروفش نیز بیش از ۱۰ میلیون مرتبه در اینترنت دیده شد.

 

3-مردی به نام اوه:

کتاب «مردی به نام اُوِه» اثر «فردریک بکمن»، وبلاگ‌نویس سوئدی است که در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های جهان شد. این کتاب تا کنون به بیش از سی زبان ترجمه و منتشر شده است.

 

4-بهترین سال زندگی تو:

نویسنده این کتاب یعنی «دارن هاردی» یکی از سخنرانان انگیزشی بسیار معروف در آمریکا است که در این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه برای داشتن یک سال فوق‌العاده برنامه‌ریزی کنید.

 

5-چگونه با هرکسی صحبت کنیم:

لیل لوندز، نویسنده کتاب «چگونه با هرکسی صحبت کنیم: ۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط»، با مشاهده و مطالعه فراوان به ترفندها و راهکارهای این دسته از افراد دست پیدا کرده و آنها را در این کتاب با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

 

6-دختری که رهایش کردی:

جوجو مویز در کتاب دختری که رهایش کردی به گونه‌ای زیبا و نوآورانه داستان خود را که به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی ۱۰۰ ساله روایت می‌کند. کتابی که نامزد جایزه کتاب سال بود و رکوردار پرفروش‌ترین رمان سال شد. کتابی که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه مناسب افراد مذهبی چیست ؟

7-صبح جادویی:

کتاب صبح جادویی کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن قفل قدرت شخصی‌تان را باز کنید و از توانایی‌هایی بهره‌برداری کنید که موجب می‌شوند مردم عادی، مردمی فوق‌العاده و غیرعادی شوند. 

دستگاه تایپ

اگر دوست کتاب خوانتان در نوشتن نیز مهارت دارد دستگاه تایپ، یک هدیه بسیار خوب و هیجان انگیز برای او به حساب می آید ؛ این وسیله را می‌توانید از عتیقه‌فروشی‌ها یا بازار خریداری کنید.رنج قیمتی دستگاه تایپ بین 400هزارتومان تا 5ملیون تومان میباشد.

کادو برای عاشقان کتاب چی بخریم؟
کادو برای عاشقان کتاب چی بخریم؟

بوک مارک(نشانگر صفحه ی کتاب)

بوک مارک ها نیز به تازگی در بین کتاب دوستان،طرفداران زیادی پیدا کرده اند.بوک مارک ها تنوع زیادی در بازار دارند و از جنس:پارچه،فلز،چوب و… میباشند.شما میتوانید این بوک مارک هارا هم از فروشگاه های کتابفروشی تهیه کنید و هم میتوانید آنها را خودتان با سلیقه و خلاقیت خود درست کنید و هدیه ای به دوست عشق کتاب خود بدهید.بوکمارک ها قیمت پایینی دارند. ما به شما پیشنهاد میکنیم که بوک مارک را به همراه یک کتاب خوب به دوستتان هدیه دهید تا ارزش هدیه خود را چند برابر کنید.

مجموعه آهنگ های آرامش بخش

یکی از کارهایی که باید افراد اهل مطالعه هنگام مطالعه بکنند،ایجاد تمرکز و آرامش است. شما می توانید مجموعه ای از آهنگ های آرامش بخش را خریداری کرده و یا دانلود کنید و روی سی دی بریزید و آن را به عنوان هدیه ای برای علاقه مندان به کتاب،کادو دهید.

دفترچه یادداشت

اکثر افراد اهل مطالعه، به یک دفترچه یادداشت احتیاج دارند تا درآن نکات کتاب خوانده شده و لیست کتابهایی که باید بخوانند را بنویسند.شما میتوانید برای دوست خود یک دفترچه یاد داشت زیبا و خاص تهیه کنید و به دوست خود هدیه دهید.

یک کارت پستال به همراه یک کارت هدیه به دوستتان بدهید!

شاید به ذهنتان نرسد که چه کادویی مناسب دوستتان است.راحت ترین روش گرفتن یک کارت هدیه به همراه یک کارت پستال زیبا است تا دوستتان بتواند با پول درون کارت هدیه هر کتاب و یا هرچیزی که احتیاج دارد خریداری کند.فقط برای خرید کارت پستال کمی سلیقه به خرج دهید و یا یک کارت پستال با خلاقیت و هنر خود درست کنید و با آن دوستتان را حسابی سورپرایز کنید.

قاب عکس

یک قاب عکس زیبا برای دوست خود خریداری کنید و بهترین عکسی که با او دارید را درون قاب عکس بگذارید تا دوستتان حسابی خوشحال شود.میتوانید یکم خلاقیت به خرج دهید و خودتان یک قاب عکس با وسایلی که دارید بسازید.یکی از روش های خلاقانه استفاده از جلد کتاب به عنوان قاب عکس است که ما نمونه های آن را برای شما قرار دادیم.

عود

عود ها جزء هدایای عرفانی ای میباشند که شما میتوانید آنها را به دوست خود هدیه بدهید.عودهای اسطوخودوس ، جنگل بارانی ، گل رز ، چمن لیمو ، صندل و هفت شیر آفریقا جزء معروف ترین رایحه ها برای عود میباشند.

خرید هدیه برای عاشقان کتاب

اکسسوری

شما میتوانید از زیور آلات و اکسسوری های زیبا نیز برای هدیه دادن استفاده کنید.حال اگر میخواهید اکسسوری به دوست خود هدیه دهید سعی کنید اکسسوری هایی را انتخاب کنید که به کتاب و کتاب خواندن ربط داشته باشند.

استیکر لپ تاپ

استیکر های لپ تاپ دارای تنوع بسیار زیادی هستند.تعدادی از آنها را برای دوستتان خریداری کنید و آن را حسابی خوشحال کنید.همچنین می توانید طرح دلخواهتان را روی کاغذ های چسب دار چاپ کنید و به دوستتان هدیه دهید.

پایه نگهدانده کتاب

یکی از هدایای بسیار خاص و خلاقانه هولدرهای کتاب است که در اکثر کتابفروشی ها پیدا میشود.مطمئن باشید با خرید این هولدر ها دوستتان حسابی خوشحال میشود پس اگر به دنبال هدیه ای متفاوت و خاص میگردید در خرید این هولدر ها شک نکنید.

گوشه گیر کتاب

گوشه گیرهای کتاب هم مانند بوکمارک ها دارای طرح های متنوعی میباشند.این گوشه گیرها از جنس های مختلفی مانند:فلزی،نمدی،کاغذی و…ساخته شده اند.علاوه بر این شما میتوانید به راحتی چند تا از این گوشه گیرها را خودتان درست کنید و آن را به دوستتان هدیه دهید.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
بهترین هدیه برای افراد مذهبی چیست ؟

استیکر کلید و پریز

استیکرهای کلید و پریز هم جزء وسایل هیجان انگیز و زیبا و در عین حال ارزان قیمت و متنوع است.شما میتوانید این استیکرها را به آسانی با طرح های مختلف در بازار پیدا کنید و یا طرح دلخواه خود را روی برچسب چاپ کنید و آن را به دوست خود هدیه دهید.

کتابخانه

اگر تولد صمیمی ترین دوستتان است و هزینه ای که برای کادو میخواهید بپردازید اصلا مهم نیست،برای دوستتان یک کتابخانه جذاب بخرید.کتابخانه های ساده و جذاب و حتی کتابخانه های رومیزی زیبایی در بازار موجود میباشند.حتی شما میتوانید خودتان با وسایل دم دستی یک کتابخانه زیبا بسازید و یا طرح کتابخانه مورد نظرتان را به یک نجار دهید تا آن را بسازد.

چراغ مطالعه

یکی از هدایای زیبا برای علاقه مندان به کتاب ، چراغ مطالعه است.شما میتوانید برای دوست خود چراغ مطالعه ی رومیزی و یا چراغ مطالعه ی کلیپسی تهیه کنید.چراغ مطالعه های کلیپسی به تازگی از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند.این چراغ ها با یک وسیله به شکل کلیپس به کتاب متصل میشوند و نور کافی ای برای مطالعه ایجاد می کنند.رنج قیمتی این چراغ ها از 5هزار تومان تا 1ملیون تومان متغیر است.

صندلی پایه کوتاه

صندلی های پایه کوتاه یا پاف،صندلی های جذابی هستند که بسیار مناسب فضای کتاب خوانی میباشند.این صندلی های جذاب قیمت زیاد بالایی ندارند. اگر به دنبال هدیه ای با قیمت متوسط هستید پاف ها گزینه های خوبی برای شما میباشند.

تی شرت با طرح کتاب

تی شرت با طرح کتاب می تواند به عنوان یک هدیه ی جذاب و کاربردی و قیمت مناسب برای دوست کتاب دوست شما به حساب بیاید. شما می توانید طرح مورد نظرتان را روی تی شرت چاپ کنید و ارزش کادوی خود را چند برابر کنید.

مجسمه

برای دوست خود یک مجسمه خلاقانه و زیبا که مرتبط با کتاب و کتابخوانی باشد خریداری کنید تا دوستتان آنرا روی کتابخانه و یا میز مطالعه اش قرار دهد و تا هروقت آنرا ببیند یاد شما بیفتد.

کیف خرید

یک کیف خرید با طرح کتاب برای دوست عشق کتابتان بخرید یا حتی میتوانید پارچه ی دلخواهتان را خریداری کنید و برای دوستتان ساک خرید بدوزید و آن را به او هدیه دهید.این ساک های خرید دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز میباشند.

گلدان

گلدان ها هم جزء هدایایی هستند که افراد اهل کتاب خیلی دوست دارند.میتوانید یک گلدان گران قیمت برای دوستتان بخرید تا آنرا در کتابخانه اش قرار دهد و یا میتوانید گلدان ساده ای بخرید و با خلاقیت خود روی آن نقاشی کنید.

جامدادی

جامدادی وسیله ای بسیار کاربردی برای افراد اهل کتاب است.میتوانید جامدادی زیبایی از فروشگاه خریداری کنید و یا با استفاده از الگوها برای دوستتان یک جامدادی زیبا بدوزید.

خودکار رومیزی

اگر به دنبال کادویی شیک هستید،میتوانید خودکارهای رومیزی گران قیمت را انتخاب کنید.این کادو به افرادی پیشنهاد میشود که قصد دارند به یک فرد مسن هدیه بدهند.این خودکار ها دارای قیمت بالایی میباشند و گران ترین آنها قیمتی حدود2میلیون تومان دارند.

ماگ

لذت مطالعه با نوشیدن یک لیوان چای و قهوه چندین برابر میشود، یکی دیگر از گزینه ها به عنوان کادو برای افراد اهل مطالعه ماگ ها میباشند.ماگ ها دارای تنوع رنگ و قیمتی زیادی میباشند که خرید را بسیار آسان تر از چیزهای دیگر میکنند.همچنین میتوانید یک جمله انگیزشی را طراحی کنید و آنرا روی ماگ چاپ کنید.

سرمدادی

سرمدادی های مختلفی تهیه کنید و آن را درون یک بسته بندی زیبا قرار دهید و به دوست خود کادو دهید.البته سعی کنید این سرمدادی ها را با یک وسیله دیگر کادو دهید زیرا این وسیله جلوه زیادی ندارد.

زیر لیوانی

اگر ماگ را به عنوان هدیه برای دوستتان تهیه کرده اید،ما به شما پیشنهاد میکنیم که یک زیر لیوانی با ماگ ست کنید و هدیه تان را تکمیل کنید.زیر لیوانی ها دارای تنوع زیادی هستند و جنس آنها میتواند از:چوب،فلز،چوب پنبه،پلاستیک و… باشد.

ست چند رنگ خودکار

اگر هزینه ای متوسطی را برای خرید هدیه در نظر گرفتید، ست چند رنگ خودکار یا روان نویس یک هدیه هیجان انگیز به حساب می آید.میتوانید این خودکارها را در یک جامدادی زیبا قرار بدید و سپس آن را به دوستتان هدیه دهید.معروف ترین برند این خودکار ها برند استدلر است که قیمت ست چند رنگ روان نویس آن از 30هزار تومان شروع  میشود و تا 500هزار تومان ادامه پیدا میکند.

جامدادی رومیزی

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
تجربه خرید یک آقای بسیار پر مشغله !!!

جامدادی رومیزی هم وسیله ای بسیار پرکاربرد برای افرادی که میز مطالعه دارند میباشد.اگر به دنبال کیفیت و قیمت بالاتر هستید از جامدادی های رومیزی چوبی و فلزی میتوانید استفاده کنید و غیر این صورت میتوانید جامدادی رومیزی نمدی و پارچه ای خریداری کنید.

کتابخوان الکترونیکی

این دیگر یک هدیه ی معمولی نیست.اگر دوستتان را خیلی دوست دارید و هزینه ای که میخواهید برای او بپردازید مهم نیست حتما حتما این گزینه را انتخاب کنید.این وسیله قیمتی بین 2ملیون تومان به بالا دارد.

در اینجا بیشتر گزینه هایی که شما میتوانید به عنوان هدیه به دوستتان که به مطالعه و کتاب علاقه دارد را معرفی کردیم.این را بدانید که باید کادو بر اساس شخصیت دوستتان و هدیه بر اساس علاقه مندی او خریداری کنید.البته این که چقدر هزینه میخواهید بکنید مهم ترین نقش را در خرید هدیه دارد.اگر به دنبال هدیه ای گران قیمت هستید میتوانید:کتابخوان هوشمند،کتابخانه و یا یک خودکار مارک دار خریداری کنید.اگر میخواهید هزینه ی کمتری بکنید سایر گزینه هایی که معرفی کردیم دارای قیمت های به نسبت خوب و تنوع زیادی هستند.اگر هم سردرگم شدید و نمی دانید چه هدیه ای بخرید بهترین گزینه همان کارت هدیه است.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3.6 / 5. تعداد نظرات: 7

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.