راهنمای خرید کادو و هدیه

دو روش تضمینی تشخیص کفش اصل نایک | همراه پادکست

دو روش تضمینی تشخیص کفش اصل نایک

در فایل صوتی زیر  میتوانید پادکست مقاله ی ما را در این خصوص بشنوید.

برای خرید کادو تولد یا کادو برای مرد باید بدانید که مدل های تقلبی نایک به وفور در بازار یافت می شود. اگر حواستان نباشد، حتما یک کفش نایک تقلبی را خریداری می کنید در حالی که برایش هزینه کفش اورجینال را می پردازید. در این مقاله ما به شما می گوییم که چطور نایک تقلبی را از اصلی تشخیص دهید:

 

کادو تولد

دو روش تضمینی تشخیص کفش اصل نایک

 

چگونه کفش اصل نایک را از تقلبی تشخیص بدهیم؟

چکیده مطالب راه تشخیص کفش نایک اورجینال در مدتی کوتاه:

۱- از سایتی که برچسب سفارشی در عکس هایش به کار برده است، اجتناب کنید.

۲- کفش های نایکی را که خیلی ارزان می باشند خریداری نکنید.

۳- اکثر کفش های تقلبی جعبه ی اورجینال ندارند. بنابراین در هنگام خرید به جعبه کفش توجه بفرمایید.

۴- اگر قبلا کفش نایک اصل داشته اید، شرایط و کیفیت کفش جدید را  را با آن مقایسه نمایید.

۵- باید شماره ی کفش روی جعبه را با برچسب روی کفش مقایسه کنید که یکی باشند.

اولین راه تشخیص کفش نایک اورجینال:

خرید آنلاین کفش نایک:

۱- درباره فروشگاه های آنلاین برند نایک جستجو کنید. برای خرید این برند برای هدیه تولد دخترانه توجه کنید که چون از نزدیک قابل روئیت نمی باشد ممکن است خیلی راحت با خرید یک کتانی تقلبی ضرر خواهید کرد. قبل از خریدن کفش، امتیاز سایت و نظر کاربران درباره سایت را مطالعه کنید. نظرهای بد، نماد واضحی از غیر قابل اطمینان بودن سایت فروشگاهی است. البته دقت کنید که بعضی از سایت ها فقط نظرهای مثبت را برای شما نمایش می دهند. بنابراین باید نظر کاربران درباره سایت را از دیگر سایت ها بررسی کنید و صرفا به نظر کاربران در همان سایت اکتفا نکنید.

اگر برای سورپرایز تولد دوست کفش نایک می خرید، از اینکه در برابر جنس تقلبی در امنیت هستید، اطمینان پیدا کنید. تعدادی از سایت ها به خریداران این امتیاز را می دهند که در برابر کالای تقلبی ایمن هستند و خریدار در صورت عدم تمایل از کالا می تواند کالا را مرجوع کند. حتی اگر فروشنده برای فروش کالای خود از آن سایت بهره برده باشد. در این حالت در صورتی که ناگهان یک کفش نایک تقلبی هم خریداری کردید به راحتی می توانید آن را بازگردانید.

دو روش تضمینی تشخیص کفش اصل نایک | همراه پادکست

 

۲- از فروشندگانی که از عکس تبلیغاتی کفش نایک استفاده می کنند خریداری نکنید. عکس تبلیغاتی جذاب تر می باشد ولی زمان خرید اینترنتی به این چیز ها اهمیت ندهید. عکسی که در خانه انداخته شده است نیز می تواند به شما این اطمینان را بدهد که کتانی واقعا موجود است و کیفیت و مدل آن را می توانید ببینید. یا از فروشنده بخواهید عکس جدید با روزنامه ای که تاریخ امروز است بگیرد، که مطمئن شوید عکس مورد نظر نیز اصل است.

۳- کفش های نایکی که به گفته فروشنده، سفارشی یا نمونه می باشد را خریداری نکنید. کفش نایک هیچ مدل  سفارشی ندارد. مدل کفش آقایان با سایزهای ۴۱، ۴۲، ۴۳ و  برای خانم ها سایز ۳۸ و همچنین برای بچه ها سایز ۳۴ موجود است. کالای موجود در سایت فروشنده را نگاه بیندازید زیرا فروشنده نایک تقلبی سایز ۴۲ و بالاتر از۴۷ را ندارند. در مدل های قدیمی تر نایک که دیگر تولید نمی شوند همه ی سایز ها وجود ندارند. مثلا شما دنبال یکی از مدل های قدیمی نایک هستید و می بینید یک سایت ۳۰۰ جفت آن را دارد قطعا به این مسئله باید شک کنید، و بدانید آن ها تقلبی می باشند.

۴- کفش نایکی را که قیمتی خیلی پایین تر از حالت معمول دارد نخرید. این نوع کفش ها یا تقلبی یا آسیب دیده اند. اگر کفشی را دیدید که نصف قیمت به فروش می رسد به احتمال زیاد تقلبی می باشد. البته تخفیف معقول مشکلی ندارد. به خصوص اگر کتانی قدیمی باشد یا به تعداد کمی تولید شده باشد. احتمال دارد فروشنده به شما قیمتی بسیار بالا بدهد اما با چانه زنی قیمت را کاهش دهید. حواستان باشد، خصوصا که کتانی در دسترس شما نیست و از میزان کالای انبار آن مطلع نیستید.

زمان تحویل کتانی را بپرسید:

اگر ۷ الی ۱۴ روز بعد به دست شما برسد احتمالا از یکی از  کشورهایی که منبع کتانی های فیک می باشد این کالا را به دست شما می رساند. اگر بخواهید از اینترنت کفش نایک اصل بخرید، بهترین کار این است که از خود سایت شرکت یا سایت های مورد تایید خریدتان را انجام دهید.

۵- اگر کفشی قبل تاریخ رسمی در انبار موجود باشد، آن را برای هدیه تولد برای همسر نخرید، این کفش ها قطعا تقلبی می باشد. این کفش ها می تواند به کتانی های جدید شباهت داشته باشد، ولی به احتمال زیاد از روی طرح آن ها و به شکل تقلبی ساخته شده باشند. وقتی عکس کفش ها قبل از وارد شدن کفش به بازار، پخش می شود به متقلبان این فرصت را می دهد که تقلبی آن را بسازند. چون کفش های اصلی هنوز وارد بازار نشده اند، کفشی برای قیاس با آن ها موجود نیست و یک سری افراد می خواهند که قبل از بقیه این کفش را خریداری کنند بنابراین کفش تقلبی را خریداری می کنند.

۶- درباره کفش نایک اورجینال تحقیقات کنید : وقتی کفشی که دوست دارید را پیدا کردید درباره اصل بودن آن تحقیق کنید. می توانید با سرچ در سایت شرکت نایک یا سایت های معتبر تحقیق کنید تا ببینید کفشتان با کفش اصل مطابقت داشته باشد. از فروشنده هم تقاضا کنید که اصل بودن کفش را تایید کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید تلفن تماس توزیع کننده آن را هم بگیرید.

دو روش تضمینی تشخیص کفش اصل نایک | همراه پادکست

دومین مرحله شناخت کفش نایک اورجینال:

فهمیدن کفش نایک تقلبی از روی ظاهر آن:

۱- کفش کتانی تقلبی دارای جعبه اصل نمی باشند و اینکه بیشتر کفش های تقلبی جعبه هم ندارند و در یک پلاستیک ارائه می شوند. اکثر جعبه های این برند تقلبی هستند و با حوصلگی ساخته می شوند از نظر ظاهری شباهت کمی با جعبه های اصل دارند.

۲- می توانید از کفش نایکی که قدیم داشته اید برای مقایسه با کفش جدید خود استفاده کنید. اگر کیفیت کفش جدید با قبلی فرق می کرد، نتیجه بگیرید که کفش جدید تقلبی است. کفش  نایک اصل به دلیل استفاده چرم طبیعی در آن ها نرم تر می باشد و مدل های تقلبی از پلی یورتن ساخته می شوند. روی لژ نایک تقلبی نقطه هایی هست که در لژ نایک اصل نمیبینیم. کفش نایک اورجینال کامل بند کشی شده است ولی نایک تقلبی دارای روزنه هایی می باشد.

۳- حتما بررسی کنید که شماره ی ساخت جعبه با روی کفش هم خوانی داشته باشد. در نایک اصل این شماره روی جعبه و کفش یکسان است. گاهی ممکن است تعدادی از اعداد پاک شده باشند، بنابراین این یک کفش تقلبی می باشد. برچسب داخل کتانی را نگاه کنید زیرا کفش های تقلبی دارای تاریخ تولید اشتباه می باشند. برای مثال برچسب تقلبی می گوید کفش در سال ۲۰۰۷ طراحی شده است، در حالی که نایک آن کفش را در سال ۲۰۱۲ برای بار اول ارائه کرده است. 

دو روش تضمینی تشخیص کفش اصل نایک

دو روش تضمینی تشخیص کفش اصل نایک

حتما کتانی را بپوشید اگر تقلبی باشد حس می کنید کف کفش صدای پلاستیک می دهد و خیلی هم خشک است. در حالی که نایک اورجینال کف بسیار نرمی دارد. معمولا سایز کفش تقلبی با اون چیزی که روی آن نوشته هم خوانی ندارد و بعضا نیم سایز کوچک تر می باشد. شما باید کفش نایک اصل را در فوشگاه اصلی آن امتحان کنید تا ببینید چه احساسی به پای شما می دهد.

 

 

کادوی مناسب برای نهمین سالگرد ازدواج در این مقاله ما به شما راه های تشخیص کفش نایک تقلبی را بیان می کنیم. با خواندن این مقاله می توانید از اصل بودن کفش نایکی که قصد خریداری آن را دارید اطمینان حاصل کنیدکادوی مناسب برای نهمین سالگرد ازدواج

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.