راهنمای خرید کادو و هدیه

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

خرید اینترنتی جذابیت های زیادی دارد مانند سهولت در خرید ، رهایی از ترافیک ، دسترسی به تنوع و تعداد زیادی کالا ، امکان بررسی و مقایسه قیمت ها ، امکان استفاده از شرایط عودت و بازگشت کالا اما در کنار این مزایا  مشکلاتی هم دارد که در خرید پوشاک و اقلامی که نیاز به پوشیدن و ست کردن دارند بیشتر  نمود پیدا می کند، ما در این نوشته می خواهیم راهکار خرید اینترنتی عینک آفتابی را با هم بررسی کنیم .

خرید عینک آفتابی به مقدار بسیار زیادی به نوع چهره فرد بستگی دارد و همین طور سایزی که برای چهره وی مناسب می باشد. ما در بخش های پیشین سعی نمودیم راه های تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی را به شما آموزش دهیم که از لینک زیر می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

چگونه یک عینک ری بن (Ray ban) اصل بخریم؟؟؟

۱.  اندازه مناسب خود را به دست بیاورید.

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

برای خرید در مرحله اول می بایست ، دو فاکتور مهم در خرید عینک شامل، دسته عینک و طول بخش چشمی را داشته باشید، معمولا بر روی عینک های با برند معتبر این اندازه ها بر روی دسته عینک ها نوشته شده است. ولی اگر بر روی عینک شما این ابعاد نوشته نشده است، به خود نگرانی راه ندهید، می توانید خودتان با یک خط کش این ابعاد را به دست بیاورید .

 

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

ترتیب استاندارد برای ابعاد، به ترتیب در تصویر بالا آمده است، همچنین می توانید با کمک خط کش نیز ابعاد بالا را می توانید به راحتی در بیاورید

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

در شکل بالا نیز راهنمای انتخاب سایز و اندازه گیری آمده است. بازو ها ، لنز ها ، فاصله بین لنز ها آمده است .

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

اکنون MyFit تمام عینک هایی را که در محدوده ایده آل شما قرار دارد را می توانید ببینید.

۲.  سبک خود را انتخاب نمائید.

برای انتخاب عینک مناسب چهره خود باید مختصات و مشخصات صورت خود را ملاک قرار دهید و عینک مناسب را برای خود انتخاب کنید. از خود این سوال را بپرسید که کدام عینک چهره من را کامل می کند؟ ( خرید اینترنتی عینک آفتابی )

چهره های بیضی شکل

بهترین صورت‌ها هستند و به راحتی قابل ست کردن با انواع عینک می باشند . این دسته از افراد از خوش شانس ترین ها بشمار می روند.

زمانی که برای اینگونه افراد عینک انتخاب می‌کنید هدفتان باید حفظ تناسب طبیعی این گونه چهره‌ها باشد. چهره‌های بیضی شکل باید از مدل عینک‌هایی که تناسب طبیعی چهره را برهم می‌زنند دوری کنند.

چهره‌های دایره‌ای شکل

دقیقا شبیه اجسام گرد هستند بدون هیچ خطوط شکسته و نامتناسب.

زمانی که برای صورت‌های گرد عینک انتخاب می‌کنید، باید سعی کنید مدل‌هایی را برگزینید که تضادی بین خطوط طبیعی صورت ایجاد کند و از انتخاب عینک‌هایی که صورت را گردتر می‌کند خودداری کنید.

صورت‌های مربعی

شکل معمولا دارای چانه‌های بزرگ هستند و خطوط صورت به خوبی در این چهره‌ها نمایان است.

زمانی که برای اینگونه افراد عینک انتخاب می‌کنید، هدفتان باید کشیده‌تر کردن و صاف‌تر جلوه دادن خصوصیات طبیعی صورت باشد و از عینک‌هایی که خطوط صورت را نمایان‌تر می‌کند خودداری کنید.

چهره های قلبی شکل

دارای فک های پهن هستند که به صورت مخروطی تا چانه ادامه دارد.

زمانی که برای این افراد عینک انتخاب می‌کنید، هدفتان باید کوچک کردن عرض قسمتهای بالایی صورت مانند پیشانی و گونه‌ها و همچنین بزرگ‌تر نشان دادن چانه باشد.

 چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

انواع عینک آفتابی

چگونه اینترنتی عینک آفتابی بخریم ؟

۳. مرحله بعد انتخاب عینک با توجه به استایل و تیپ شماست. رسمی پوش هستید یا اسپرت؟ نوجوان هستید یا میانسال؟ خانم یا آقا؟ چقدر بودجه دارید اصلا؟پاسخ به تمام این سوال ها، به شما کمک خواهد نمود تا بهترین گزینه را انتخاب نمائید. بعضی ها به دنبال عینک های رسمی و کلاسیک هستند که در برند ریبن می توانند پیدا کنند و برخی هم به دنبال عینک های اسپرت تر هستند که در برندهایی مثل آدیداس و پوما  و … بیشتر یافت می شود .( خرید اینترنتی عینک آفتابی )

پس قبل از هر چیزی خوب فکر کنید و تصمیم بگیرد.

حالا با رعایت موارد بالا می توانید به راحتی انتخاب کنید و سفارش خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی موجود ثبت نمائید.

اگر باز هم به نتیجه ای نرسیدید می تواند از طریق تماس با فروشگاه اینترنتی کادوکارت و مشاوره با مسئولان فروش ما نتیجه مطابق میل خود را بگیرید. اگر تجربه ای نیز دارید از طریق ثبت در بخش نظرات با ما در میان بگذارید . (خرید اینترنتی عینک آفتابی )

 

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.