راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

چه هدیه ای برای عشق نقاشی بخریم؟

هدیه ای برای عشق نقاشی

تولد دوست نقاشتان نزدیک است؟ آیا نمی دانید برای چنین شخصی چی بخرید؟ همانطوری که در راهنمای خرید کادو پیشنهادهای مناسب داده شد، در این مطلب هم قصد داریم به معرفی هدیه ای برای عشق نقاشی بپردازیم تا شما را از این سردرگمی خلاص کنیم! پس با ما همراه باشید.

مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم:

  • کادو برای علاقمندان به نقاشی
  • تفاوت رنگ روغن و اکرلیک

کادو برای علاقمندان به نقاشی

1-بوم نقاشی

شاید با شنیدن کلمه ی بوم نقاشی غافلگیر شده اید.این را بدانید که بوم نقاشی یکی از ابزارهای مهم و کلیدی برای هر نقاش و حتی جزء بهترین کادو برای یک نقاش است.توجه داشته باشید که بوم نقاشی کاملا سفید به دوستتان هدیه ندهید و اگر طرح خاصی میتوانید بکشید و یا حتی با چاپ یک تصویر سیاه سفید بدون رنگ دوستتان را حسابی غافلگیر کنید.به شما پیشنهاد میکنیم با خرید یک بوم یک عدد یه پایه ی بوم هم خریداری کنید تا ارزش هدیه ی خود را چندین برابر کنید.

2-رنگ‌‌های جدید برای نقاشی

یکی دغدغه های هر نقاش‌، ترکیب و درآوردن یک رنگ جدید و یا حتی خرید رنگ های جدید است! شما می توانید به فروشگاه های مربوط به ابزار آلات نقاشی بروید و چند رنگ جدید به عنوان هدیه برای دوستتان بخرید و خواهید دید که دوستتان چقدر زیاد خوشحال میشود.برای خرید رنگ سعی کنید رنگ اکرلیک یا رنگ روغن خریداری کنید.

تفاوت رنگ روغن و اکرلیک

رنگ اکرلیک
رنگی ست که به سرعت خشک می‌شود. وقتی که رنگ اکرلیک خشک می‌شود بواسطه بافت پلاستیکیِ خود در برابر آب مقاوم می‌شود. قیمت هر عدد رنگ اکرلیک از 14هزار تومان شروع میشود.

رنگ روغن
رنگی ست که به آرامی خشک می‌شود و رنگدانه‌های آن در روغنی جامد) شناورند. برای ترکیب یا رقیق کردن رنگ روغن، به انواع حلال‌های اسپریت نیاز است.قیمت هر عدد رنگ روغن نیز حدود 15هزار تومان است.

3-قلم‌مو

یکی دیگر از وسایل های مهم نقاشی، قلم‌مو است. قلم مو هم میتواند جزء بهترین هدیه برای نقاش به حساب بیاید. کلکسیونی از قلم‌مو های مختلف برای دوستتان بخرید و آن ها را در یک بسته بندی جذاب قرار دهید و حتی میتوانید برچسب های زیبا روی قلم موها برای زیبایی بیشتر بچسبانید.قیمت متوسط ست 10تایی قلم مو حدود80هزار تومان می باشد.

4-جامدادی

همه ما این را میدانیم که بیشتر نقاش ها بی نظم و شلخته هستند به همین دلیل شما می توانید برای دوست شلخته تان، یک جامدادی زیبا و هنری بخرید تا قلم موها و وسایل خود را درون آن بگذارد. حتی می توانید جامدادی ساده ای تهیه کنید و بر روی آن با ذوق و سلیقه ی خود یک نقاشی زیبا و یا یک جمله ی زیبا بنویسید و حتی می توانید جامدادی را خودتان برای دوستتان بدوزید تا او بیشتر شگفت زده شود.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
بهترین کادو برای شکموها چیست؟

5-لباس کار

یکی دیگر از وسایل مهم که هر نقاش باید حتما داشته باشد، لباس کار است.شما می توانید یک لباس کار زیبا به عنوان هدیه برای عشق نقاشی تهیه کنید و اگر دستی هم در خیاطی دارید می توانید خودتان دست به کار شوید و برای دوستتان یک لباس کار زیبا بدوزید.

6-عکس با دوستتان را چاپ کنید

 اگر به دنبال هدیه ای خاص میگردید و نمی دانید باید چه کار کنید، پیشنهاد می کنیم که یکی از عکس هایی که با دوستتان خاطره ی خوبی با آن دارید را روی یک تی شرت و حتی یک بوم چاپ کنید و خواهید دید این هدیه ی زیبا چقدر او را خوشحال خواهد کرد.

7-یکی از تابلوهای نقاشی معروف را به او هدیه دهید

تقریبا همه ی نقاش‌ها دارای یک سبک نقاشی و یک الگوی هنری هستند. یکی از تابلوهای فرد الگوی  دوستتان را خریداری کنید و به دوست نقاش و هنرمند خود هدیه دهید.

8-یک مجسمه ی سفالی ساده خریداری کنید

مجسمه های سفالی ساده نیز برای یک نقاش مانند بوم نقاشی است.این مجسمه نیز می تواند جزء هیجان انگیر ترین خرید کادو برای علاقه مندان به نقاشی به حساب بیاید. زیرا او می تواند با استفاده از یک مجسمه ی سفالی طرح هایش را به کاربرد برساند و از نقاشی هایش بیشتر لذت ببرد.

9-ماگ

بعد از تمام شدن یک نقاشی سخت و طولانی یا انجام تمرین‎های کلاس نقاشی، خوردن یک چای در یک ماگ زیبا، حتما خستگی را از بین می‌ برد. یک ماگ زیبا و هنری خریداری کنید و به دوستتان آنرا هدیه دهید. حتی می توانید یکی از نقاشی های دوستتان را روی یک ماگ چاپ کنید و کادویتان را خاص تر کنید.

10-آویزهای شیشه‌ای

اگر دوست شما به تزئین اتاقش اهمیت می‌دهید پس برایش چندین آویز شیشه ای خریداری کنید! این آویز ها جزءخاص ترین کادو برای نقاشان به حساب می آید.

11-بشقاب سرامیکی

یک بشقاب سرامیکی زیبا ترجیحا کار دست میتواند بهترین هدیه برای هنرمندان به حساب بیاید.البته خیلی بهتر میشود اگر خودتان با استفاده از رنگ قابل شستشو طرح و یا نوشته ای زیبا بر روی یک بشقاب سرامیک ترسیم کنید و کادویی خاص تر به دوستتان بدهید.

12-مدادرنگی

مداد رنگی ها هم جزء گزینه های خوبی به عنوان هدیه برای عشق نقاشی به حساب می آیند.بستگی به هزینه ای که میخواهید بکنید میتوانید مداد رنگی 12رنگ تا 124رنگ برای دوستتان خریداری کنید.قیمت متوسط یک مدادرنگی12 رنگ حدود 30هزار تومان است.

13-جعبه ابزار نقاشی

جعبه ابزار نقاشی را لوازم التحریر فروشی های زیادی دارند.این وسایل بسیار هیجان انگیز و کاربردی است و دارای قیمت متوسطی می باشد.

14-ساعت دیواری میناکاری

اگر سبک دوست نقاشتان سنتی است و می خواهید هدیه برای او بخرید که همیشه جلوی چشم او بیاید، پیشنهاد ما به شما ساعت دیواری میناکاری است.این ساعت های بسیار زیبا در فروشگاه های صنایع دستی به وفور یافت می شوند و دارای تنوع زیادی میباشند. قیمت این ساعت ها حدود 100هزارتومان می باشد.

15-زیورآلات قلمزنی

زیور آلات هم انتخاب خوبی به عنوان کادو برای یک نقاش و هنرمند است.سعی کنید زیور آلاتی را خریداری کنید که حتی الامکان کار دست باشد تا دوستتان ارتباط خوبی بتواند با هدیه شما برقرار کند.

16-حوضچه سفالی ماهی

این حوضچه  های ماهی قرمز هنر دست مي‌ باشد که با تکنیک نقاشی و حجم سازی روی رزین شفاف درست شده و ظاهری زیبا پدید آورده است. می توانید این حوضچه های کوچک را خریداری کنید تا فضای اتاق دوستتان را هنری تر کند.

17-جعبه های خاتم کاری

می توانید زیورآلات خریداری شده تان را در یک جعبه ی زیبای خاتم کاری شده قرار دهید تا موجب افزایش ارزش هدیه تان و خوشحالی بیشتر دوستتان شوید.

18-کاریکاتور

اگر دوستتان شوخ طبع است کمی اذیتش کنید و یک کاریکاتور از چهره او تهیه کنید و آن را در یک قاب قرار دهید و به دوستتان هدیه دهید تا او حسابی شاد و خوشحال شود.

برای یک نقاش چه هدایای مناسب است؟

ساعت میناکاری شده و یا زیورآلات با کار دست می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد یا حتی می توانید یک کاریکاتور جذاب برای دوستتان بکشید.اگر میخواهید دوست نقاشتان حسابی ذوق کند ست مدادرنگی و قلم مو و رنگ روغن یا اکرلیک انتخاب مناسبی است.

رنگ روغن و اکرلیک چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

اکرلیک رنگی ست که به سرعت خشک می‌شود. وقتی که رنگ اکرلیک خشک می‌شود بواسطه بافت پلاستیکیِ خود در برابر آب مقاوم می‌شود ولی رنگ روغن به آرامی خشک می‌شود و رنگدانه‌های آن شناورند. برای ترکیب یا رقیق کردن رنگ روغن، به انواع حلال‌های اسپریت نیاز است.

به طور جامع و کلی در این مطلب به معرفی هدایایی که مناسب افراد نقاش و اهل هنر هستند پرداختیم.اگر قصد دارید برای دوست نقاشتان هدیه ای ماندگار خریداری کنید ساعت میناکاری شده و یا زیورآلات با کار دست می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.اگر به دنبال هدیه ای با قیمت مناسب هستید می توانید یک کاریکاتور جذاب برای دوستتان بکشید.اگر میخواهید دوستتان حسابی ذوق کند و هزینه ای که می کنید برایتان مهم نباشد پیشنهاد ما به شما ست مدادرنگی و قلم مو و رنگ روغن یا اکرلیک داخل جعبه ابزار نقاشی است.

وسایل مورد نیاز یک نقاش از زیان ویکی پدیا

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3.6 / 5. تعداد نظرات: 12

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “چه هدیه ای برای عشق نقاشی بخریم؟

  1. هستی متین گفت:

    با بودجه ۱ میلیون میتونم یه ست نقاشی خوب هدیه بخرم؟

  2. خلیلی گفت:

    فک نمیکنم هستی جان مدادرنگی ۱۲۰ رنگ پلی کروم فقط قیمتش ۲۵۰۰ پولشه ولی بازم بستگی داره چه وسایلی بخوای توی ست باشن

  3. پارسا خدادوست گفت:

    یا خدا چه خبره مدادرنگی ۲۵۰۰؟؟

  4. نعیمه گفت:

    من خیلی نقاشی میکشم واقعا این مواردی که گفتین همه کسایی که به نقاشی علاقه دارن عاشقشونن

  5. رزاق پور گفت:

    مطلبی خوب و کاربردی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.