مناسبت ها, هدیه برای خانم ها

چند پیشنهاد ویژه خرید هدیه عید نوروز به عروس

هدیه عید نوروز عروس

چند پیشنهاد ویژه خرید هدیه عید نوروز به عروس

یکی از موضوعاتی که به شدت در اینترنت جستجو می باشد، خرید هدیه برای عروس و داماد برای مناسبت های مختلف مثل خرید کادوی شب یلدا، خرید هدیه کریسمس و … می باشد. پیشنهاد اول برای انواع مناسبت ها خرید طلا و جواهر می باشد، ولی با توجه به گرانی و تورم موجود، ما این گزینه پیش فرض را از پیشنهادات خود کنار می گذاریم و سعی می کنیم پیشنهاداتی به شما بدهیم که علاوه بر کم هزینه بودن، منحصر به فرد نیز باشد.

چند پیشنهاد ویژه خرید هدیه عید نوروز به عروس

اصل مهم : هدیه دادن سخت نیست

هرگز نیازی نیست هزینه بالایی برای خرید هدیه  بکنید. حتی یک ریمل یا یک شاخه گل رز هم ایده ی خوبی می تواند باشد. همچنین شما می توانید با خرید یک تی شرت یا دستبند مردانه نیز می توانید همسرتان را خوشحال کنید. گاهی اوقات کتاب هم هدیه مناسبی می باشد به خصوص اگر همسرتان اهل مطالعه باشد. و مهم تر از همه ی اینها این است که ببینید همسرتان به چه چیزی علاقه دارد؟ و یا به چه چیزی نیاز دارد؟

مرحله اول برای خرید هدیه و کادو برای یک فرد، تشخیص علاقه مندی های او می باشد. از آنجا که ما در این نوشته می خواهیم به خرید هدیه عید نوروز به ویژه برای عروس ها بپردازیم، پس اولا هدیه ما باید بوی عید بدهد و در ثانی مناسب شخصیت عروس ما باشد. پس نیازی نیست برای هدیه عید نوروز به عروس به او کتاب بدهید.

چند پیشنهاد ویژه خرید هدیه عید نوروز به عروس

در ابتدا می خواهیم نکاتی که به شما کمک می کند تا هدیه ای مناسب بخرید را با هم بررسی کنیم که نکات ریز اما تاثیر گذاری می باشند و باعث دو چندان شدن اثر هدیه تان می شود. برای مثال حتی هنگام هدیه دادن  کتاب به همسر خود می توانید با گذاشتن یک نوشته بین کتاب، او را به هیجان بیاورید و عشق او به خودتان را دو چندان کنید. بعضا یک گوشواره ی زینتی استیل برای خانم خانه یا یک دستکش برای کار آقایان خیلی خوشحال کننده می باشد. شما می توانید با ساخت هنرهای دست خود اثری بسازید و آن را کادو دهید. یا می توانید با داشتن یک شام رمانتیک خیلی زیبا همسرتان را شگفت زده کنید. یا با خرید یک بلیت سفر تفریحی یا بلیت یک ورزش هیجان انگیز مثل رالی و پاراگلایدر،  یا یک نامه تشکر از مهربانی های همسرتان و … او را به وجد آورید.

چند پیشنهاد ویژه خرید هدیه عید نوروز به عروس

چگونه برای همسرمان هدیه مناسب بخریم؟

به نیازهایش توجه کنید :

شما می توانید موقعی که به فکر خرید هدیه برای همسرتان هستید قبل اینکه ناگهانی تصمیم بگیرید از خودتون بپرسین که آیا اخیرا در صحبت های همسرتان در مورد نیاز داشتن به وسیله ای پی برده اید یا نه. اگر به یاد می آورید که اخیرا به چیزی نیاز داشته است، آن ابزار یا وسیله را اولویت خرید هدیه خود قرار دهید.

گل و شکلات فراموش نشود :

توجه کنید که هر هدیه ای شرایط و آداب خود را دارد. حتما در کنار کادو اصلیتان شکلات و گل و تزیینات ویژه را لحاظ کنید و به هیچ عنوان از آن صرف نظر نکنید. این نکات ریز زیبایی زیادی به هدیه شما می دهند که  کمتر از هدیه اصلی نمی باشد. حتما کادو خانم خود را با بسته بندی و گل به او بدهید تا  تاثیر کار هدیه تان دو چندان شود . 

چرا کادو؟ زیرا اگر هدیه را برای او کادو نکنید به او این پیام را ارسال می کنید که برایش اینقد هم ارزش قایل نشدید که حداقل هدیه را بسته بندی شیک بفرمایید. البته به احتمال زیاد چنین کاری ممکن است برای مردان اصلا هم اتفاق بدی به نظر نیاید ولی برای یک خانم بسیار هم ناراحت کننده می باشد.

کارایی هدیه ای که تهیه می کنید از حسی که منقل می کند مهم تر است

خانم ها موقعی که به چیزی نیاز داشته باشند فقط با اشاره غیر مستقیم آن را طلب می کنند. اما برعکس آنها آقایان به هر چیزی را نیاز داشته باشند خیلی رک و واضح آن را بیان می کنند. برای خوشحالی یک مرد بهتر است چیزی را که او می خواهد خیلی راحت به او بدهید و نیازی به داشتن برنامه ی سورپرایز نمی باشد.

 

بهتر است هدیه عید نوروز برای عروس به صورت نقدی نباشد

پول نقد، سکه و  … جزو کادوهای نقدی هستند. این کادوها دو مفهوم را منتقل می کند که برای مراسماتی مثل عروسی و پاگشا مناسب هستند. از طرفی برای کادو دادن ممکن است اینطور به نظر برسد که شما برای خرید کادو خیلی تمایل نداشتید که وقت بگذارید.

 

چه چیزی را نباید هدیه دهیم؟

 از جمله بدترین هدیه ای که به عنوان هدیه عید نوروز عروس می توانید به همسرتان بدهید وسایل خانه و آشپزخانه می باشد. زیرا می خواهید برای همسر خود کادو بخرید نه برای خانه خود. اگر از سایز همسر یا نامزد خود مطلع نمی باشید برایش چیزهایی که نیاز به دانستن سایز آنها دارد، نخرید. کفش یکی از گزینه هایی است که زیاد مناسب نمی باشد زیرا نیاز بهداشتن سایز پا دارد. زیورآلات بدلی نخرید، همچنین لباس های معمولی و خیلی ارزان را نیز از انتخاب های خود حذف کنید.

ولی چه زمانی می توانید زیور آلات بدلی بخرید؟ البته زمانی زیورآلات بدلی بخرید که بدون دلیل و مناسبتی می خواهید به همسرتان بگویید او را دوست  می دارید. ساعت گزینه ی خوبی به نظر می رسد ولی برای روابط صمیمی و عاشقانه زیاد مناسب نمی باشدهمچنین برای یک رابطه ی رمانتیک کتاب نمی تواند گزینه مناسبی باشد ولی برای سایر موارد خوب است.

چند پیشنهاد ویژه خرید هدیه عید نوروز به عروس

چند پیشنهاد ویژه خرید هدیه عید نوروز به عروس

 

خرید هدیه عید نوروز برای نو عروس

پیشنهاد های بالا در مواردی صدق می کرد که شما بخواهید برای همسرتان هدیه و کادو  بخرید، ولی اگر تصمیم دارید به منزل نوعروس و دامادی بروید و برای آنها هدیه بخرید، قضیه کمی متفاوت می باشد، و شما انتخاب های متفاوت تری خواهید داشت.در این حالت ترجیحا کادو ها و اقلامی می خرند که برای منزل مناسبت تر است. مثل چی؟

ما کالاهایی را با توجه به محبوبیت آنها و میزان خریدشان و حتی براساس تنوع برای شما دسته بندی کرده ایم:

۱- لوازم برقی منزل : معمولا تازه عروس و داماد ها در ابتدای زندگی کم و کسری بسیار دارند و هیچ چیز آنها را خوشحال تر از این نمی کندکه ببینند، وسایلی که نیاز دارند دریافت کرده اند مثل یک دستگاه تستر، دستگاه قهوه ساز، مخلوط کن و آب میوه گیری، بخار شور  و…..

۲- دکوارسیون منزل : اگر شناخت خوبی از زوج جوان دارد و همین طور خوش سلیقه هم هستید می توانید به سراغ دکوراسیون داخلی منزل بروید مثل تابلو های مدرن، تابلو رنگ روغن، تابلو فرش، تابلو گل برجسته، تابلو نقره

۳-لوازم منزل : یکی دیگر از کم و کسری های نو عروسان در ابتدای زندگی مشترکشان، لوازم پذیرایی از مهمان ها می باشد، مثل ظرف های شکلات خوری، شیرینی خوری، بشقاب های سفالی پیش دستی و ….

۴- زیور آلات : معمولا اگر هم قصد دارید به خانه نو عروس بروید و برای زوج جوان هدیه ای بخرید ، برای خانم خانه خرید کنید، و جواهر و زیور آلاتی را برای وی بخرید .

۵- گلدان با گل طبیعی : یکی دیگر از کادوهایی که مناسب منزل نوعروسان می باشد، گلدان با گل طبیعی می باشدکه نمونه های فراوان و متفاوتی وجود دارند . می توانید از انواع تراریوم ها برای هدیه و کادو استفاده کنید.

کارهایی که در زمان خرید هدیه بهتراست انجام ندهید

  • اگر بنا به دلایلی چند مناسبت در یک تاریخ برای یک فرد باشد نباید برای همه مناسبتها یک کادو یکسان خریداری کنید.
  • اگر لباسی که سایز بندی دارد را بخرید باید خیلی دقت کنید زیرا ممکن است لباس برای آن شخص اندازه نباشد، بنابراین احتمال دارد از دست شما دلگیر بشود.
  • به هیچ عنوان هدیه ای را که کسی به شما می دهد را به دیگری ندهید. چون باید هر هدیه را مناسب با شخصیت مخاطب خود خریداری نمایید.
  • بهتر است برای کادو گرفتن بین افرادی که برایشان کادو می گیرید خیلی زیاد تفاوت قائل نشوید. مثلا اگر برای تعدادی از افراد خانواده یا فامیل یک کادو مثل عروسک خریدید ولی برای یکی دیگر از آن ها یک بازی گران قیمت بخرید خیلی متفاوت است.
  • اگر شخصی از یک حوزه خاص بدش می آید، یا موضوعی که علاقه ای به آن ندارد بهتر است در این زمینه برای او کادو و هدیه نخرید. مثلا کسی که ورزش را دوست ندارد نیازی به وسایل ورزشی ندارد. و در صورتی که آن را برایش بخرید به این حوزه علاقه مند نمی شود و به آن روی نمی آورد بلکه با خودش می گوید بهتر بود به من کادو نمیداد یا هدیه نقدی میداد.
  • هدیه را به صورت دست اول و نو بدهید و از دادن هدیه دست دوم پرهیز کنید. در صورتی که هدیه شما یک اثر هنری باارزش و عتیقه باشد می توانید این کارو انجام دهید.
  • ترجیحا کادوهایی که بر طبق علاقه و سلیقه خودتان می باشد را به کسی هدیه ندهید زیرا این کار بسیار خودخواهی است، مثل بلیط تماشای تیم فوتبال مورد علاقه خود شما.

پیشنهادات بسیار زیاد دیگری نیز برای خرید کادو مناسب برای عیدی وجود دارد، ولی با توجه به تجربه چندین ساله فروشگاه کادوکارت (Kadocard.ir) در زمینه فروش اینترنتی اقلام کادوئی، به شما پیشنهاد می کنیم از این سایت دیدن بفرمایید و در زمان کم و با آرامش اقلام مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

 

 

لطفا نظرات خودتان را با ما به اشتراک بزارید و اگر نکته و نظری در رابطه با این مقاله دارید نظرتونو برای ما ارسال کنید. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد.

 

 

 

کادوی مناسب برای نهمین سالگرد ازدواج نتیجه گیری: در این مقاله به شما پیشنهاداتی در خصوص خرید هدیه برای نوعروسان داده ایم، و با مطالعه این بخش می توانید هدیه زیبا تر و کاربردی تر را برای فرد مورد نظر خود بگیرید. کادوی مناسب برای نهمین سالگرد ازدواج

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.