راهنمای خرید کادو و هدیه

پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد | همراه با لیست هدایا برای هر ماه

هدیه تولد دخترانه

پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد

یکی از راه های مختلف خرید هدیه و کادو برای افراد مختلف پیشنهاد و انتخاب کادو بر اساس ماه های تولد می باشد ، برای خرید کادو می بایست قبل از هر چیزی شناخت نسبت به علایق و روحیات طرف مقابلتان داشته باشید ، حالا ممکن است یا خیلی نسبت به وی نزدیک باشید یا خیلی دور و برای همین متوسل به طالع بینی شوید و با توجه به ماه سال تولد وی برایش بخواهید تصمیم بگیرید که چه کادوئی بخرید ، ما برای ماه های مختلف به شما پیشنهادات زیادی می دهیم ، که مطمئنا برای شما هم جذاب می باشد و در ضمن کار شما را راحت تر خواهد کرد. پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد

 

پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد

طالع بینی از نظر عده ای زیاد دارای اعتبار نمی باشد و مواردی بر حسب فرضیات و احساس می باشد ، شما هم بیشتر از این جنبه نگاه کنید به پیشنهاد ها ومواردی که در زیر اورده می شود ، ممکن است دو فرد متولد فروردین ماه یا ماه دیگری دارای خصوصیات کاملا متمایزی نسبت به هم دیگر باشند .پس زیاد با نگاه علمی به پیشنهاد های ما نگاه نکنید.

این هدیه می تواند هدیه تولد ، هدیه سالگرد ازدواج ، هدیه ولنتاین ، هدیه کریسمس و از همه مهمتر کادوهای همین جوری می باشد  ، برویم سراغ پیشنهاد های ما

هدیه برای متولدین ماه فروردین

فروردین های معمولا جز افرادی هستند که همه چیز را سهل و آسان می گیرند ، پس زیاد نگران کادو و هدیه برای آنها نباشید ، فقط به هیچ وجه تاریخ تولدشان را فراموش نکنید  ، چون ممکن است دلخور شوند ، فروردینی ها در در هر شرایط و وضعیت روحی که باشند از گرفتن هدیه و کادو خوشحال خواهند شد .زیاد هم در قید و بند کادو پیچ و ظاهر کادو نیستند .

از نظر کاربرد هم هدایای که قابلیت بازی یا ورزش را داشته باشد از استقبال آنها روبرو خواهد گردید .افرادی هستند که آرام و قرار ندارند .پس هدیه های آنها را در این دسته انتخاب کنید

هدیه برای متولدین ماه اردیبهشت

عنصر وجودی متولدین اردیبهشت ماه خاک هست برای همین متولدین این ماه را افرادی با احساس ، قانع و و طبیعت دوست می دانند ، پس هدایایی که این مضمون را داشته باشد برای این افراد بسیار دلنشین خواهد بود مثل گل رز که نوعی کادوی احساسی می باشد البته نوع گل زیاد مهم نیست ،بیشتر انگیزه و هدف و تطابق کادوی شما با وی مهم می باشد .

کلا برای متولدین اریبهشت ماه کادوهایی می بایست بگیرید که در آنها حس زیبابیی و علاقه مندی ایجاد کند. برای خرید برای این افراد کادوهای احساسی بگیرید ، کادوهایی که احساس شما را برساند .

هدیه برای متولدین  خرداد ماه

از خصوصیات بارز  خردادی ماه ها  اجتماعی بودن ،  تمایل به ارتباط جمعی بودن ، و مطالعه می باشد ، خردادی ها عاشق سفر هم هستند ، برای انها می توانید کتاب یا وسایلی که کمک به ارتباط جمعی بکند مثل گوشی موبایل یا تبلت ، لب تاپ بکنید ، همین طور برای غافلگیری شان می توانید اشتراک مجله ای برایشان بگیرید ، یا وسایلی که کمک به سفرشان بکند ، مثل چمدان و دوربین عکاسی و…..

 

پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد

هدیه تولد مردانه

هدیه برای متولدین تیر ماه

طبق کتاب های طالع بینی برای متولدین تیر ماهی ،خانه و محیط درونی خیلی حائز اهمیت می باشد ، پس سعی کنید برای او هدایایی بگیرید که به درد دکوراسیون و دیزاین منزلش بخورد ، مثلا اگر همسرتان متولد تیر ماه می باشد ، وسائل تزئینی منزل برای او بگیرید .

یک تابلوی نقاشی یا یک صنایع دستی برای اتاق شخصی هم برای او خوشایند خواهدبود. اگر هم کادوگیرنده یک آقا، مثلا برادرتان بود هدایا و وسایل کاربردی یا مکانیکی همانند مثل جعبه آچار و ابزار گزینه های بدی نخواهند بود.

هدیه برای متولدین مرداد ماه

مردادی ها دارای شخصیتی مغرور می باشند ، و همین طور نیاز به جلب توجه دارند ، بنابر این وقتی می خواهید برای این افراد کادو و هدیه بخرید ، تصور کنید که می خواهید برای افراد و شخصیت های بزرگ کادو بگیرید ، آنها دوست دارند که در مرکز توجه باشند ، و مورد توجه قرار گیرند ، پس زمانی کادو و هدیه را به آنها بدهید که همه دارند به انها دقت می کنند ، کادویشان را جوری تزئین کنید که جلب توجه کند از کاغذ کادوهای رنگ گرم استفاده کنید مثل مثل قرمز، طلایی، زرد یا ترکیبی از این ها  ، مثلا شمع های تزئینی و خوش بوکننده، روان نویس های شیک، ظروف بلوری یا گلدانی با طراحی های زیبا و چشمگیر، می توانند هدایای جذابی برای شخص متولد مرداد باشند.

[irp posts=”35190″ name=”هدیه های ممنوعه برای خانم ها”]

هدیه برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی ها معمولا به سلامتیشان خیلی اهمیت می دهند ، بعضی هایشان ورزشکار حرفه ای هستند و برخی دیگر غیر حرفه ای ، پس هدایایی مثل لوازم ورزشی و گرم کن می توانید برای انها بگیرید ، برخی از شهریور ماهی ها دارای روحیه ای خلاق هستند و می بایست برای انها کادویی بگیرید که در راستای خلاقیت انها باشد ، مثل چی؟هدایایی مثل وسایل نقاشی و الگوهای طراحی و گرافیکی که به خلق آثار هنریشان کمک کند.

بازی های فکری نیز برایشان جذاب می باشد . زن و مرد هم ندارد ، فقط کافیست کمی وقت بگذارید تا برای این دسته افراد هدیه  و کادوئی بگیرید که خوشحالشان کند

هدیه برای متولدین مهرماه

سمبل متولدین مهر ماه ترازو هست که نشان دهنده تعامل و تمایل آنها به رابطه بادیگران می باشد ، برای  همین نیازی نیست برای آنها کادوی گران قیمتی بخرید ، چون به سادگی از هدیه شما خوشحال خواهند شد ،همچنینافرادی هستند به شدت احساساتی و رمانتیک ، برای همین می توانید برای آنها یک یادگاری بگیرید ، مثل یک عکس یادگاری ، یا یه دفترچه خاطرات ،رنگ مورد علاقه مهر ماهی ها نیز آبی و سبز هست ، پس برای خرید کادو و هدیه این رنگ ها را مد نظر داشته باشید.

خرید هدیه برای متولدین آبان ماه

این دسته افراد به خودشان خیلی اهمیت می دهند ، و حتی ممکن است برای خودشان نیز بی دلیل هدیه و کادو بگیرند ، اکثرا ادم هایی کنجکاو هستند ، و همچنین ماجراجو هستند ، رنگ های تیره را بیشتر می پسندند و به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند ،پس کادوهایی که برای انها می گیرید را در این دسته قرار دهید .

 

پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد

پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد

 

هدیه برای متولدین آذر ماه

آذرماهی ها بیشترشان افرادی هستند که دید مثبتی به زندگی دارند، اهل معاشرت هستند و در گفتارشان صداقت ،  خیلی از آن ها عشق سفر هستند، خب این به شما کمک بزرگی خواهد کرد تا بتوانید برای این افراد هدیه بخرید ، پیشنهاد ما این است که برای آنها هدیه ای بگیرید ، که مختص خودشان باشد ، مثل چی ؟ یک کیف زیبا ، یک دوربین عکاسی و حتی یک کتاب

کتاب های شعر  و رمان و تاریخی مطمئنا هدیه های جالبی برای او هستند ، پس سعی کنید برای او هدیه ای بگیرید که مورد پسندش باشد ، مثل یک جفت راکت یا یک بازی و سرگرمی .

 هدیه برای متولدین دی ماه

بیشتر دی ماه های مدیرانی لایق هستند ،تمایل به مدیریت و رهبری افراد مختلف و گروه ها دارند ، دوست دارند که وظایفی به انها محول شود ،به درستی انجام شود ، پیشنهاد ما این است که اگر میخواهید برای اقایان دی ماهی هدیه ای بگیرید ، هدیه ای بگیرید که متناسب با این روحیه شان باشد ، مثل خرید کت و شلوار یا خودکار و خودنویس .

اگر هم در سنین پایین تر هستند مثل سنین نوجوانی برای او هدایایی بگیرید که در پیشرفت شغلیشان موثر باشد ، اگر هم برای خانم های دی ماهی می خواهید کادو هدیه بگیرید می توانید بازهم هدایای متناسب با این روحیه مدیریت و تسلط پذیری را در نظر بگیرید.

 

خرید هدیه برای متولدین بهمن ماه

متولدین بهمن ماه اغلب افرادی خاکی هستند ، که زیاد در پی زرق و برق نیستند ، و یا برایشان چندان مهم نیست ، پس برای خرید هدیه و کادو زیاد خود را نگران نکنید ، زیرا از هدیه ای که گرفتید مطمئنا دلخور نخواهند شد .

خیلی از بهمن ماهی ها حتی از شنیدن تبریک تولدشان نیز خوشحال می شوند ،چه برسد به اینکه برایشان کادو هم بخرید پس بازهم یاداوری می کنیم زیاد خودتان را ناراحت نکنید ، پس با خیالی آسوده بروید سراغ عطر و اودکلن و عینک آفتابی و لوازم الکترونیکی و….

خرید هدیه برای متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی ها معمولا افرادی صبور و فروتن و سازگار هستند و مثل بقیه افراد دارای روحیه ای حساس هستند ، همچنین افرادی خیر خواه هستند ، همچنین افرادی درون گرا به شمار می روند ، برای همین تشخیص هدیه ای که انها را خوشحال کند کمی دشوار می باشد . کلا اسفند ماهی ها افرادی سرد هستند ، و بیشتر برای انها کادوهایی پیشنهاد می شود که متناسب باروحیه شان باشد .

پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد

پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3.5 / 5. تعداد نظرات: 4

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.