هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

پیشنهاد هدیه برای عشاق جواهرات | آقایان و خانم ها

هدیه برای عشاق جواهرات

هدیه برای عشاق جواهراتپیشنهاد هدیه برای عشاق جواهرات

هدیه دادن جواهرات هنوز هم یکی از اولین انتخاب‌ها برای کادو دادن به خانم‌ها و حتی آقایان است. زیورآلات مخصوص جنس خاصی نیست و هر دو گروه خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام انتخاب هدیه مناسب از نوع جواهرات، شناخت سلیقه، علاقه طرف مقابل در کنار هزینه‌ای است که برای این امر در نظر گرفته‌اید. انتخاب‌های فراوانی برای هدیه دادن جواهرات در سایت کادو کارت موجود است که بر اساس آن پیشنهادهای جذابی را در ادامه خواهید خواند:

  • پیشنهاد هدیه دادن جواهرات به آقایان
  • پیشنهاد هدیه دادن جواهرات به خانم‌ها

پیشنهاد هدیه دادن جواهرات به آقایان

برای خرید و هدیه دادن جواهرات به آقایان باید دقت و توجه بیشتری داشته باشید و از روحیات طرف مقابل مطلع باشید. این امر به شما در انتخاب هدیه مناسب بسیار کمک می‌کند. در ادامه با برخی انتخاب‌های جذاب و خاص در این زمینه آشنا می‌شوید.

ساعت مچی : یکی از کلاسیک‌ترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن جواهرات به آقایان ساعت مچی است. چنانچه بودجه کافی برای خرید ساعت‌های مارک و اوریجینال ندارید، می‌توانید از انواع های کپی آن موجود در سایت کادو کارت، خریداری کنید. بدین ترتیب ساعت شیک و لوکسی را با قیمت مناسب می‌توانید به عزیزان خود هدیه دهید. پیشنهاد جالبی که مناسب زوج‌های جوان است، خرید ست مردانه و زنانه ساعت مچی است. بدین ترتیب شما هم می‌توانید از این هدیه بهره‌مند شوید. ساعت‌ها را می‌توان بر اساس جنس بند، جنس صفحه، شکل صفحه، تعداد موتور و… دسته‌بندی کرد. بر همین اساس نیز می‌توان ساعت مناسب را برای عزیزانتان خریداری کنید.

هدیه برای عشاق جواهرات

دستبند مردانه: بسیاری از آقایان به استفاده از دستبندهای مختلف علاقه دارند. پیشنهاد ما به شما دستبندهای چرمی ساده و پلاک دار است. طرح‌های مختلفی برای دستبندهای چرمی در سایت کادو کارت موجود است، که انتخاب‌های زیادی برای هدیه دادن جواهرات برایتان فراهم می‌کند.  

 

انگشتر مردانه: انواع انگشترهای نقره هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند است که بسیاری از آقایان آن را می‌پسندند. هدیه دادن جواهرات به آقایان سخت نیست، خصوصاً اگر انگشتر نقره زیبایی را برای طرف مقابل انتخاب کنید.

نکته مهم در انتخاب انگشتر، سایز مناسب برای دست طرف مقابل است. برای این منظور می‌توانید از راهنمای انتخاب سایز انگشتر در سایت کادو کارت نیز استفاده کنید.  اگر قصد انتخاب انگشتر نگین‌دار مردانه را دارید می‌توانید رنگ آن را با توجه به علاقه یا ماه تولد طرف مقابل با توجه به طیف گسترده آن‌ها انتخاب کنید.

انتخاب کادوی مناسب برای هدیه دادن جواهرات به آقایان برخلاف آنچه تصور می‌کنید کار آسانی است و نیاز به بودجه بالایی ندارد.

پیشنهاد هدیه دادن جواهرات به خانم‌ها

علاقه خانم‌ها به جواهرات و زیورآلات امری اثبات شده در سراسر دنیاست. بنابراین بهترین انتخاب کادو برای خانم‌ها هدیه دادن جواهرات است. در ادامه فهرستی از پیشنهادهای  هدیه دادن جواهرات مناسب خانم‌ها آمده است.(

گوشواره: یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن جواهرات به خانم‌ها گوشواره است. گوشواره‌های طرح فانتزی، کلاسیک، سنتی و .. هرکدام را می‌توان برای سلایق مختلف طرف مقابل خریداری کنید. گوشواره‌های نقره هدیه‌ای ارزشمند و ماندگار است که همه خانم‌ها از آن استقبال می‌کنند.

هدیه برای عشاق جواهرات

گردنبند: گردنبندهای طرح سنتی و مدرن هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. در انتخاب گردنبند به اندازه زنجیر آن دقت کنید. همچنین جنس پلاک یا زنجیر را باید بر اساس عدم حساسیت پوست انتخاب کنید. برای این منظور گردنبندهای نقره یا سنگ کمترین میزان بروز حساسیت را دارند و بهترین انتخاب هستند. ( هدیه برای عشاق جواهرات )

 

انگشتر: انتخاب برای هدیه دادن جواهرات مناسب خانم‌ها کم نیست. انواع انگشترهای جواهر را بر اساس سلیقه خانم مورد نظر میتوان خریداری کرد و به افراد مورد علاقه هدیه داد. انگشترها را بر اساس سایز انگشت و جدول راهنمای انتخاب سایز می‌توان انتخاب کرد. برخی سنگ‌های طبیعی علاوه بر زیبایی ظاهری و ارزش مالی آن‌ها، دارای خواص درمانی و انرژی نیز هستند.

نیم ست جواهر: اگر دنبال هدیه‌ای ارزشمند و خاص برای یکی از عزیزان خانم خود هستید با کمی هزینه بیشتر می‌توانید اقدام به خرید نیم ست جواهر کنید. نیم ست‌ها شامل گوشواره و گردنبند، دستبند و گردنبند، گوشواره و انگشتر و گردنبند هستند که می‌توانید نمونه‌های شیک و زیبایی از آن را در سایت کادو کارت و در مجموعه جواهرات خریداری کنید.

دستبند: دستبندهای چرمی تنها مختص به آقایان نیست و به خانم‌ها نیز می‌توان نمونه‌های زیبایی از آن‌ها را هدیه داد.

ساعت: در سایت کادو کارت می‌توانید انواع مختلفی از ساعت‌های مچی زنانه را به عنوان هدیه خریداری کرد. هدیه دادن جواهرات تنها به خرید جواهرات محدود نمی‌شود و ساعت‌ها نیز در این رده قرار می‌گیرند.

جعبه جواهرات: انواع جعبه‌های مرمری با طرح‌های خاص و لوکس که مخصوص قرار دادن جواهرات است نیز می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند و خاص برای خانم‌ها باشد. برای کسانی که تمایل به خرید هدیه‌ای گران‌قیمت هستند می‌توانند به همراه هدیه دادن جواهرات از این جعبه‌های برای نگهداری آن‌ها نیز تهیه کنند.( هدیه برای عشاق جواهرات )

  

هدیه دادن جواهرات علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن آن‌ها هدیه‌ای ارزشمند است که نشان از اهمیت و توجه شما به طرف مقابل است. علاوه بر آن جواهرات هدایای ماندگاری هستند و به این راحتی از بین نمی‌روند. خرید جواهر تنها مختص به خانم‌ها نیست و آقایان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

امروزه خرید زیورآلات و جواهرات نیاز به تأمین بودجه‌های سنگین ندارد و می‌توان از انواع زیورآلات دست‌ساز و سنتی که با نقره، سنگ‌های طبیعی و  فلزات آبکاری شده خریداری کرد. در سایت کادو کارت انتخاب‌های فراوانی از زیورآلات و جواهرات با طرح‌های خاص و شیک را می‌توانید برای دوستان و عزیزان خود بصورت آنلاین خریداری کنید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.