راهنمای خرید کادو و هدیه

هدیه های ممنوعه برای خانم ها | 11 اشتباه در خرید برای خانم ها

هدیه های ممنوعه برای خانم ها

مرد ها معمولا یک مشکل بزرگ دارند که عدم رعایت آن خیلی خطر آفرین و خطرناک نیز می باشد ،  زیاد حوصله رفتن و گشتن دنبال خرید کادو ندارند ،دوست دارند به همسرشان به نامزدشان کادو و هدیه بدهند ولی حوصله اینکه بخواهند و یکی یکی مغازه ها رو بگردند تا یک کادو خوب و مناسب پیدا کنند براشون کار بسیار دشوار و طاقت فرسائی هست ، خیلی مواقع هم بی خیال این قضیه می شوند و از اولین مغازه و فروشگاه یا بوتیکی که می بینند خرید می کننند و البته عواقبشو هم می پذیرند ،ما میخواهیم در این نوشته حداقل کادوهایی که نباید بخرید رو به شما بگیم ، تا کمی از خطر نجات پیدا کنید.  هدیه های ممنوعه برای خانم ها را بهتر بشناسید .مناسبت های پیش رو هدیه تولد ، هدیه سالگرد ازدواج ، هدیه روز زن ، کادو ولنتاین

خانم ها به شدت علاقه مند محبت از طرف همسر یا نامزدشان هستند و بسیار هم نکته هستند و تمام رفتار شما را آتالیز خواهند کرد تا جایگاه خودشان را نزد شما بدانند و چه روشی ساده تر و راحت از قضاوت بر اساس نوع کادو و وقتی که شما می گذارید.

حالا می رویم به بدترین انتخاب های هدیه برای خانم ها ،ممکن است بعضی موارد نسبی باشند ، و از نظر شما کادوی بدی نباشد ،ولی در نظر اکثر خانم ها جالب نبوده است.

1-کادوی خودخواهانه :

بدترین کادو ،کادو و هدیه ای هست که بیشتر از همسرتان خودتان به آن نیاز دارید و بیشتر از او خوشحال خواهید شد ، این کادویی خودخواهانه است ومطمئنا باعث ناراحتی وی خواهد شد ،کادوی وی باید متعلق به خودش باشد و او را بیشتر خوشحال کند ،مثلا فرض کنید شما برای همسرتان یک پلی استیشن بگیرید و توقع داشته باشید او خوشحال شود.

2-کادوهای شوخی :

خانم ها شوخی خیلی دوست دارند واتفاقا خوشحال می شوند که ببینند همسرشان سعی در خوشحالی وی دارد ،ولی هر چیزی جایی دارد و پیشنهاد می کتیم وقتی پای احساس در میان است فکر شوخی را از سرتان بیرون کنید .

3-اودکلن اشتباهی :

خریدن کادوهای از سر بازکنی و عجله ای بدون تحقیق لازم ، همیشه عواقبی خواهد داشت ، برای مثال همین عطر ، اگر شما عطر و اودکلنی بگیرید که اصلا با سلیقه همسرتان همخوانی نداشته باشد ، باعث دلخوری وی و سردی او نسبت به خود خواهید شد.

4-ابزار تکنولوژی:

خانم ها بر خلاف آقایان زیاد علاقه مند به تکنولوژی روز نیستند و در حد نیاز از ان استفاده می کنند ، بنابراین خرید کادوهای تکنولوژی که همسر شما زیاد علاقه ای به استفاده از آنها ندارد تنها باعث بی تفاوتی وی خواهد شد و از بین رفتن پولتان.

5-کادوهای کم ارزش :

کالاهایی که جدای بحث مادی ، به عنوان یک کادوی کامل نیز شناخته نمی شوند مثل خریدن یک بسته شکلات

6-پوشاک نا مناسب :

خرید پوشاک برای خانم های که حتی سر کوچکترین جزئیات پوشاکشان هم حساس هستند کاری بس خطرناک و دشوار می باشد ، پس وقتی این همه گزینه برای خرید کادو و هدیه هست ،پس پوشاک چرا ،همین طور سایز لباس نیز بسیار مهم است و شک نکنید اگر لباسی که برای وی خریده اید سایزش نباشد ، همانجا عککس العمل نشان خواهد داد.چون خانم ها روی ظاهرشان با کسی شوخی ندارند.

7-کادوی الکی گران :

در اوایل آشنایی و نامزدی مردان ، بسیار پیش می آید که مردان کادوهای گران قیمتی می خرند ولی بعضی مواقع این حس به خانم ها دست می دهد که فقس خواسته اند ثروت و پول خود را به وی نشان دهند که اصلا نشانه خوبی نیست. مناسب بودن با سلیقه یک خانم بسیار پر اهمیت تر از قیمت ان می باشد.

8-کادوهای تحقیر آمیز :

کادویی که به همسرتان این حس دست بدهد که او به اندازه کافی به خودش نمی رسد و شما با خرید کادو به او یادآوری نموده اید که بیشتر به خود برسد ، از این جوری کادوها هم بپرهیزید.

9-کادوهای عدم تناسب با سن وی :

اگر کادوی متنساب همسرتان نیز نگیرید مطمئنا باعث دلخوری او خواهد شد ، فرقی هم نمی کند که این کادو بزرگتر از سن وی باشد یا کوچکتر ، در هر دو حالت جالب نخواهد بود ،مثلا برای همسرتان یه هدیه نوجوانانه بگیرید  ، شاید همسرتان اتفاقا غصه دار می شود که چرا برای او همچنین کادویی خریدید.

10-وسائل آشپزخانه :

بیشتر خانم ها از اینکه وظایف خانه داری تنها به دوش انها باشد ، حس بدی دارند ، خرید وسائل آشپزخانه  این حس را به او می دهد که شما دارید او را تشویق به کار بیشتر می کنید و این حس زیاد خوشایند نمی باشد .

11-کادوهای دست ساز :

برخی کادوهای دست ساز خوب هستند ولی الزاما همه کادوها این طور نیستند ،پس اگر ذوق و سلیقه ای برای ساختن کادو یا هنری ندارید ، لزومی ندارد علاقه تان را به این طور بخواهید نمایش دهید.

شما هم اگر تجربه ای از گرفتن کادوهای نا خوشایند دارید بفرستید ، تا برای مردان کم حصوله و عجول درس عبرتی باشد که با دم شیر بازی نکنند ، این مقاله به معنی وابسته بودن خانم ها به کادو و هدیه نیست ، برعکس خانم ها سعی می کنند از هر ابراز محبت خالصانه کوچکی خوشحال و شاد شوند ، برای همین اهمیت کادو که نشان دهنده علاقه شما می باشد بیشتر زیر ذره بین قرار می گیرد.

خرید کادو و هدیه

تهیه شده توسط فروشگاه اینترنتی کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید اینترنتی کادو و هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.