هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

هدیه برای مدیر چی مناسب است؟

هدیه برای مدیر

هدیه برای مدیر چی مناسب است؟

گرفتن هدیه و کادو یکی از خوشایند ترین فرآیندها می باشد که به شما این امکان را می دهد تا طرف مقابلتان را خوشحال کنید ، بعضی کادوها و هدایا برای افراد بسیار صیمیمی و نزدیک می باشد مثل اعضای خانواده و دوستان نزدیک ، هدیه روز مادر ، هدیه روز پدر ، هدیه سالگرد ازدواج ، هدیه تولد ، بعضی هدیه ها کمی رسمی تر هستند. هدیه برای مدیر

برای افرادی هستند که در حلقه نزدیکان نیستند مثل همکاران ، دوستان و اقوام دور که بیشتر شامل کادو تولد می شود. و یک دسته کادو ها و هدایای غیر صمیمی هستند که بیشتر تحت عنوان هدیه تبلیغاتی یا هدایای اداری شناخته می شوند و خود این بخش نیز دو قسمت دارد یکی برای کارمندان و مشتریان و دیگری هدیه برای مدیر  .

معمولا هدیه برای مدیران به قصد و انگیزه ای خریداری می شود ، یا به قصد تشکر است که شما می خواهید قبل از انجام عملی به قصد تشویق مدیر یا بعد از انجام عملی از وی تشکر کنیم که به حالت اول قبل از انجام فعل می توان نام زیرمیزی هم به آن داد که شما می خواهید کارتان که گیر مدیری است بهتر انجام شود . ولی ما فرض می کنیم که شما می خواهید از مدیر خود تشکر کنید .چون در حالت قبلی بیشتر وجه نقد جواب می دهد.

خصوصیات هدیه برای مدیر :

۱- نباید خیلی صمیمی باشد ، به گونه ای که انگار دارید برای خانواده یا دوست خود هدیه می گیرید .

۲- کالا باید قیمت مناسب و رو به بالایی داشته باشد ، کادوهای ارزان و سبکی که در شان مدیر نیست را انتخاب نکنید.

۳- بسته بندی کادو باید جدی و رسمی باشد و از کاغذ کادوهای شلوغ  پلوغ استفاده نکنید.

۴-از ست های هدیه که اکثر برند های معتبر دارند استفاده کنید.

خیلی موارد دیگر را نیز می توان به خصوصیات هدیه برای مدیر اضافه کرد ، ولی ۴ شرط بالا جز مهمترین شرایط لازم برای خرید هدیه برای مدیر می باشد .

پیشنهادات هدیه مدیرانه از طرف کادوکارت :

ست کتاب نفیس : یکی از پیشنهادت وبژه و ماندگار برای خرید هدیه کتاب های نفیس می باشد ، با توجه به شخصیت مدیری که می خواهید برای او هدیه بگیرید ؛ نوع کتاب را انتخاب کنید ، اینکه قرآن و نهج البلاغه بگیرید یا شاهنامه و حافظ دقیقا به شخصیت و روحیه وی ارتباط دارد.قیمت این نوع کتاب ها با توجه به حجم و وزن از ۲۰۰ هزارتومان شروع می شود.

ست خودکار و خودنویس : از خصوصیات بارز مدیران ، نیاز مبرم به امضا اوراق و اسناد می باشد که مرتب می بایست از طرف مدیر صورت بگیرد ، برای همین خودکار و خودنویس از کادوهای مورد نیاز یک مدیر می باشد و همین طور کادوئی نفیس نیز به شمار می آید.

ست چرم : اکثر برندهای معتبر فروش چرم مثل نوین چرم ،  چرم درسا ست های هدیه ای تبلیغاتی دارند که برای کادو و پیشکش دادن بسیار مناسب می باشد ، این ست ها معمولا شامل کیف پول ، کمربند ، دستکش ،و… می باشد.

 

فندک زیپو : با توجه به افزایش قیمت دلار ، فندک های زیپور نیز کالاهای لوکس به شمار می رود ، شروع قیمت فندک ها از ۳۰۰ هزارتومان تقریبا می باشد ، اگر برای مدیری که میخواهید کادو بخرید ، اهل سیگار هست ، فندک جز پیشنهاد های عالی می باشد ؛ فقط می بایست در داخل جعبه ای بگزارید که به اندازه کافی جلوه داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
بهترین هدیه برای همکار خانم

مناسبت های هدیه برای مدیر:

چه مناسبت هایی برای گرفتن هدیه برای مدیران مناسب است ؟آیا  قانون مشخصی برای این هدایا وجود دارد ؟یکی از دلایل برای گرفتن کادو می تواند مناسبت های اداری مثل روز مهندس ، روز مرد ، و تاریخ تولد وی باشد . یا مناسبت های مذهبی نیز بهانه خوبی برای گرفتن کادو می باشد ، مثل عید غدیر یا عید قربان یا عید مبعث همه گزینه های خوبی برای خرید کادو  و هدیه می باشند. البته بیشتر ویژه مدیران دولتی یا افرادی که علایق مذهبی دارند .

همین طور برای گرفتن کادو می توانید با بقیه همکاران خود به صورت دنگی کادو را بخرید که بتوانید هدیه نفیس تری را برای مدیر خود تهیه کنید .یکی دیگر از پیشنهادات ما به شما هم کارت هدیه یا سکه طلا می باشد.

تهیه شده توسط فروشگاه اینترنتی کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید اینترنتی کادو و هدیه

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.