راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای خانم ها, هدیه برای کودکان

هدیه برای دختر 13 ساله | 10 پیشنهاد خاص برای نسل جدید

هدیه برای دختر 13 ساله

هدیه برای دختر 13 ساله چی بخریم ؟

مرز بین کودکی و نوجوانی ، دخترانی که دیگر نه کودکند و نه بزرگسال ، دقت  و حوصله بیشتری می طلبد ، ولی کار دشواری نیست ، با صرف کمی وقت و حوصله مطمئنا به نتایج خوبی خواهید رسید . پس در مقاله هدیه برای دختر 13 ساله با ما همراه باشید.


هدیه برای دختر 13 ساله
هدیه برای دختر 13 ساله

تجربه چندین ساله فعالیت ما در زمینه کادو و هدیه باعث شده است که ایده های خوبی بابت پیشنهاد کادو و هدیه داشته باشیم ، در سری مقالات هدیه برای دختران ، به موضوع هدیه برای دختران از سن 2 سال تا 80 سال پرداخته ایم ، و در این مقاله هم به موضوع هدیه برای دختر 13 ساله پرداخته ایم .

سری کتاب های هری پاتر

سری کتابهای هری پاتر مطمئنا دختر نو جوان شما را چند ماه یا شاید یک سال قشنگ مشغول خود نگه دارد ، کتابی که با استقبالی باور نکردنی از طرف مخاطبین نوجوان روبرو شد.

عینک آفتابی

برای این سنین که دختران نوجوان دوست دارند به تیپ و ظاهر خود برسند ، پیشنهاد بدی نیست . فقط باید مراقب سخت گیری های دخترانه باشید.


پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
خرید کادو برای دختر 15 ساله – همراه با معرفی 10 کادو خاص

هدفون

دختران پر انرژی در این سن دوست دارند موزیک های شاد گوش بدهند و با آن حرکات موزون انجام دهند و در کنار آن ترجیح می دهند که حریم خصوصی خود را نیز حفظ کنند ، پس چه کالائی بهتر از یک هدفن !!!

سشوار

مادران و پدران با وسائل آرایشی برای دختران کم سن و سال خود همواره با احتیاط بر خورد می کنند ، ولی سشوار جز آندسته مواردی می باشد ، که بی خطر می باشد .

گوشواره برای دختران

گوشواره های فانتزی و بدلی که در طرح ها و رنگ های شادی ساخته شده اند ، گردنبند های فانتزی و دست ساز موجود در بازار که. درآنتیک فروشی ها می شود پیدا کرد پیشنهاد خوشحال کننده ای برای دختر 13 ساله شما خواهد بود.

خرید هدیه برای دختر از سایت کادو کارت

چراغ خواب

یکی دیگر از خصوصیات بارز دختران نوجوان , علاقه به دیزاین اتاق خوابشان می باشد ، خرید چراغ خواب به این مقصود کمک بسیاری خواهد کرد . چراغ های فانتزی که بالای تخت قرار می گیرند.

وسائل نقاشی

اصولا درصد زیادی از دختران علاقه مند هنر نقاشی هستند. ، چون با روحیه ظریف آنها همخوانی دارد ، بسته مدادرنگی های معتبر و یا وسائل آبرنگ و رنگ روغن

دوچرخه

دوچرخه یکی از کالاهایی هست که علاوه بر سلامتی و ایجاد نشاط در فرزند شما. باعث ایجاد روحیه اجتماعی و اعتماد به نفس در وی نیز می گردد. دوچرخه هدیه ای نوستالژیک است که هیچگاه قدیمی هم نمی شود .


پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
هدیه برای دختر 10 ساله چی بخریم؟ | همراه 7 پیشنهاد جذاب

ساعت مچی برای دختران

ساعت های مچی نیمه اسپرت یا خیلی خیلی کم زنانه برای این سن پیشنهاد عالی می باشد ، می توانید از برند هایی مثل سواچ و جی شاک استفاده نمائید .

در انتهای مطلب لازم به ذکر است که اصولا خرید هدیه برای خانم ها نسبت به آقایان دشوار تر است. وهر چه سنشان بالا تر رود این نسبت برعکس می شود ، که بعد در مقاله ای جداگانه به این موضوع خواهیم پرداخت .

ولی فقط ذکر این نکته در انتهای مطلب کافیست که برای خرید هدیه و کادو اولین فاکتور پول را در نظر نگیرید ، بلکه کافیست به سلیقه. و علایق طرف مقابلتان دقیت نمائید . ما در فروشگاه اینترنتی کادو کارت با تجربه چندین ساله خرید هدیه و کادو سعی نموده ایم پیشنهادات مناسبی به خریداران هدیه بدهیم . همچنین می توانید با مراجعه به بخش پیشنهاد هدیه ما نیز پیشنهادات مفیدی به دست بیاورید. 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 3

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.