راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای خانم ها, هدیه برای کودکان

هدیه برای دختر 11 ساله

در سری مقالات هدیه برای دختران می خواهیم به خرید کادو و هدیه برای خانم ها از سنین 1 سالگی تا  80 سالگی بپردازیم ،این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا هر زمانی که بخواهید برای عزیزان خود از فرزند گرفته ، تا خواهر ، همسر ، مادر ، مادربزرگ بتوانید کادوهای مناسبی تهیه کنید .

در این مطلب می خواهیم به موضوع خرید هدیه برای دختر 11 ساله بپردازیم ، اصولا پیشنهاد برای دختران 10 تا 15 ساله نزدیک هم می باشند . ولی ما سعی کردیم پیشنهادات متفاوتی به شما بدهیم .

کتاب هری پاتر:

سری کتاب های هری پاتر هیچ وقت محبوبیت خود را در میان کودکان از دست نخواهد داد. پس به عنوان یک گزینه مناسب روی آن حساب کنید .

ساعت مچی ورزشی:

ساعت های طرح اسپرت دخترانه بسیار زیبایی وجود دارد که برای این سنین مناسب می باشد .ساعت های جی شاک و سواچ مدل های اسپرت دخترانه زیادی دارند.

کفش اسپرت :

کقش های کتونی و اسپرت هم برای دخترانی که سرشار از انرژی هستند ، هدیه بسیار مناسبی می باشد . در خرید این اقلام کادوها ، از انتخاب رنگ دخترانه غافل نشوید.

دوربین عکاسی :

دوربین های عکاسی ساده ای که هم حالت فانتزی دارند و هم سریع عکس ها را ظاهر می کنند ،هدیه مناسب دخترانه ای می باشد.

جواهرات بدلی :

سری جواهرات بدلی نیز برای دختران که تمایل دارند به خودشان برسند گزینه خوبیه ، جواهرات گرانبها و طلا و نقره به خاطر مشکلاتی که ممکن است ایجاد کنند توصیه نمی شود.

پازل :

دختران نسبت به پسران آرام تر هستند و کمتر شلوغ می کنند ، برای همین کادوهایی مثل پازل یا بازی هایی اینچنینی مطمئنا با استقبال خوبی از طرف دختر بچه های 11 ساله روبرو می شود.

پیشنهادات بسیار زیاد و متنوعی می توان برای خرید و کادو و هدیه داد ، پیشنهاد ما اول شناخت روحیه طرف مقابلتان و سپس نیازهای او و در نهایت بودجه تان می باشد . همچنین می توانید از بخش پیشنهاد کادو سایت کادو کارت به راحتی کادوهای مورد نظرتان را پیدا کنید

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 2.7 / 5. تعداد نظرات: 12

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.