راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

هدیه برای افراد سیگاری چی بگیریم؟

هدیه برای افراد سیگاری

انتخاب کادو برای سیگاری ها کار بسیار آسانی است اگر تا آخر این مطلب با ما همراه باشید و با بهترین کادو برای افراد سیگاری آشنا شوید.

مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم:

  • بررسی هدایای مناسب برای افراد سیگاری ها

هدایای مناسب افراد سیگاری

1-حسگر دود شیائومی

حسگر دود شیائومی وسیله ای است که، دود و آتش را تشخیص داده و آن را به اطرافیان هشدار می دهد. این دستگاه 15 تا 30 دقیقه قبل فراگیری دود در محیط ، هشدار می دهد. همچنین می توانید دستگاه را به سنسور (Gateway) شیائومی وصل کنید و با تلفن همراهتان از هشدار ها با خبر شوید.

برای این کار باید اپلیکیشن MI Home را در تلفن همراهتان دانلود و نصب کنید. این وسیله میتواند بهترین هدیه برای افراد سیگاری به حساب آید.

2-فندک

شاید اولین گزینه ای که به ذهن هرکسی برای افراد سیگاری برسد، یک فندک گران قیمت و خاص است. بله فندک بهترین کادو برای افراد سیگاری است.

مشاهده فند ک های زیپو

3-زیر سیگاری

گزینه ی بعدی برای کادو تولد افراد سیگاری، یک زیر سیگاری جذاب و خارق العاده است.زیر سیگاری ها دارای تنوع زیادی می باشند و حتی میتوان طرح مورد نظر را بر روی آن چاپ کرد که این یک ایده خلاقانه به حساب می آید.

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
راهنمای خرید پیپ و توتون

4-خوشبوکننده ماشین

بو گرفتن ماشین بعد از کشیدن سیگار احتمالا برای هیچ فرد سیگاری ای خوشایند نیست. به همین خاطر از خوشبو کننده ماشین می توانید برای خرید کادو برای سیگاری ها استفاده کنید. به دنبال یک رایحه ی ملایم و مورد علاقه دوستتان باشید و سعی کنید از بوهای تند برای خرید خوشبو کننده استفاده نکنید.

5-سی دی آموزشی ترک دخانیات

سی دی آموزشی ترک سیگار بهترین هدیه برای ترک سیگار دوست سیگاریتان میباشد. اگرواقعا دوستتان را دوست دارید و سلامتی دوستتان برایتان اهمیت دارد کادو برای ترک سیگار برای او بخرید و سعی کنید تا دوستتان مصرف سیگار را ترک کند.

6-دستکش مقاوم در برابر حرارت

دستکش هایی در بازار وجود دارند که جنس نسوز دارند و برای کادو دادن به افراد سیگاری بسیار مناسب هستند و قیمت تقریبا مناسبی دارند.

7-ماگ

ماگ ها وسایلی هستند که به علت تنوع بالایی که دارند برای تمامی اقشار و سلایق مناسب هستند.یک ماگ جذاب برای دوست سیگاریتان بخرید تا با خوردن چای و قهوه یاد شما بیفتد.

8-قاب گوشی

قاب گوشی هم مانند ماگ دارای تنوع زیادی میباشد.طرح های زیادی برای افراد سیگاری در بین قاب های گوشی وجود دارد و شما به راحتی میتوانید یک قاب گوشی برای دوست سیگاریتان پیدا و خریداری کنید.

جمع بندی

به طور کلی در بالا با هدایای مختلفی برای افراد سیگاری آشنا شدیم و دیدیم که با هر قیمتی هدیه سالگرد ازدواج و هدیه تولد برای افراد سیگاری پیدا می شود.

توضیحات بیشتر درباره سیگار از زبان ویکی پدیا

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “هدیه برای افراد سیگاری چی بگیریم؟

  1. سیما حمزه نیا گفت:

    بنظرم بهترین کادو برای سیگاری ها اینه که تشویقشون کنیم که سیگارو ترک کنن

  2. حسام ساعدی گفت:

    شما گارد مارلبرو برای سامسونگ A50 دارین؟

  3. Nahavandi گفت:

    حسگر دود شیاومی خیلی عالیه من واقعا راضیه

  4. Sabaa گفت:

    عزیزم میشه بگی قیمت حسگر دودی که خریدی چنده

  5. Mostafa گفت:

    دمتون گرم خیلی خوب بود مقالتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.