راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها

بهترین هدیه برای عشق عکاسی

هدیه ای برای عشق عکاسی
هدیه ای برای عشق عکاسی

اگر شما یک دوست عکاس داشته باشید این را به خوبی میدانید که انتخاب و خرید هدیه ای برای عشق عکاسی یکی از سخت ترین و حتی گران ترین کارهای ممکن است.

تیم تحریریه مجله کادوکارت به شما گزینه هایی برای داشتن ایده هدیه به یک عکاس معرفی میکند که با شرایط های مختلف مالی سازگار بوده و بطور کامل به بررسی موارد و قیمت هر کدام پرداخته است.

بهترین کادو برای علاقه مندان به عکاسی چیست؟

بعد از مطالعه پیشنهادات می توانید پاسخ سوال های خود ، در مورد خرید کادو برای دوستداران عکاسی را بیابید. سوالات از قبیل : بهترین کادو برای علاقه مندان به عکاسی چیست؟ بهترین هدیه برای عکاس چیست ؟ کادو مناسب برای عکاسان چی بخرم؟ و… .

لیست هدایای خاص برای عکاسان

1- دوربین چاپ سریع

دوست عکاس شما دائما درحال حمل دوربین دیجیتال به همراهش است و شاید گاهی اوقات دلش بخواهد عکس‌هایی که ثبت میکند را چاپ کند و به دیوار اتاقش بچسباند. پس اگر میخواهید یک هدیه با رنج قیمتی متوسط رو به بالا برای دوست عکاستان بخرید، بهترین هدیه برای عکاسان، دوربین چاپ سریع است. رنج قیمتی این دوربین ها از 700هزارتومان به بالا است و اگر میخواهید برای دوستتان سنگ تمام بگذارید این گزینه را انتخاب کنید. همچنین برند فوجی فیلم یکی از معروف ترین برندهای ارائه دهنده در این نوع دوربین است که دوربین های چاپ سریعی با ظاهر بسیار زیبا و فانتزی ای دارد.

 

2- ماگ با طرح لنز عکاسی

اکثرعکاسان شخصیت صبوری دارند زیرا برای گرفتن یک عکس ممکن است زمان زیادی را صرف کنند، یک ماگ با طرح لنز عکاسی بهترین کادو برای عشق عکاسی میباشد. این ماگ ها دارای قیمت متوسطی حدود 65 هزارتومان به بالا است و جزء هدایای خاص به شمار می آید.

 

3- کلکسیون پیکسل های مربوط به عکاسی

اگر احساس می‌کنید که هدیه‌تان کوچک و کم تنوع است میتوانید از پیکسل های مربوط به عکاسی استفاده کنید و دوستتان را حسابی خوشحال کنید. حتما به شما پیشنهاد میکنیم که این پیکسل ها را در کنار هدیه ای دیگر به دوستتان بدهید زیرا پیکسل ها قیمت کمی دارند و هدیه ای مکمل برای افراد عشق عکاسی است.

 

4- عکس دوستتان را چاپ کنید

یکی دیگر از گزینه ها به عنوان کادو برای علاقه مندان به عکاسی ، چاپ عکس خود شخص است.یکی از عکس هایی که دوستتان آنرا ثبت کرده و خیلی دوست دارد را انتخاب کنید و چاپ کنید و سپس در یک قاب زیبا و با ارزش قرار دهید تا دوستتان حسابی ذوق زده شود.

 

5- کیف مخصوص عکاسی

یکی از وسایل هایی که هر عکاس به آن نیاز دارد، کوله ی مخصوص نگهداری از دوربین است. کیف های دوربین دارای قیمت مناسبی میباشند. رنج قیمتی این کیف ها از 40 هزار تومان به بالا است که بستگی به هزینه ای که میخواهید بکنید میتوانید آن را انتخاب کنید. البته برای خرید این کیف حتما حتما به مدل دوربین دوستتان توجه داشته باشید!

 

مقاله مرتبط:
راهنمای خرید هدیه برای عشق تکنولوژی

6- کتاب آموزش عکاسی

یکی از گزینه ها به عنوان کادوتولد برای عکاس که میتواند خیلی به او کمک کند، کتاب آموزش مهارت عکاسی برای افزایش مهارت دوستتان است.این نوع کتاب را میتوانید از اکثر کتاب فروشی ها تهیه کنید.

 

7- یک آلبوم برای دوستتان درست کنید!

یکی دیگر از هدایای ارزان قیمت و هیجان انگیز،درست کردن یک آلبوم از مجموعه عکس های دوستتان است. شما میتوانید مجموعه ای از عکس های دوستتان را روی کاغذ گلاسه چاپ کنید و در یک آلبوم زیبا قرار دهید و آن را به دوستتان هدیه دهید.

 

8- مدل عکاسی دوستتان شوید!

یکی از دغدغه های اکثر عکاسان پیدا کردن مدل برای عکس هایشان است. میتوانید اورا در روز تولدش به یک لوکیشن زیبا ببرید و مدل عکس های او شوید. درست است که این کادو، جنبه ی مادی ندارد ولی جنبه ی معنوی زیادی دارد و دوستتان با مرور عکس هایی که از شما گرفته است حسابی خوشحال می شود.

 

9- یک دوربین قدیمی و عتیقه به دوستتان هدیه دهید!

به یک عتیقه فروشی بروید و یک دوربین آنالوگ و زیبا به عنوان هدیه ای برای دوست عشق عکاسی خود بخرید تا او را حسابی سورپرایز کنید. البته اگر قصد خرید همچنین کادویی را دارید دقت داشته باشید تا عتیقه فروشی ها سرتان را کلاه نگذارند و حتما از چند مغازه قیمت بگیرید.

 

10- مجسمه با اول حرف اسم

مجسمه حرف اسم، یک هدیه خاص برای عکاسان و حتی افراد هنری است. برند های زیادی هستند که این مجسمه ها را تولید کرده اند. این مجسمه ها دارای قیمت متوسطی میباشند و آنها را میتوانید در کتابفروشی ها پیداکنید یا برای خرید مجسمه حرف اسم از این قسمت دیدن کنید: خرید مجسمه حروف

 

11- جاکلیدی با طرح دوربین

یک جاکلیدی زیبا با طرح دوربین برای دوستتان خریداری کنید و آن را در کنار کادوهای دیگر به دوستتان هدیه دهید.این کادو هم مانند پیکسل های متنوع دارای قیمت مناسبی میباشد و اگر قصد دارید آن را به دوستتان هدیه دهید آن را به تنهایی هدیه ندهید.

هدیه ای برای عشق عکاسی

 

12- بند دوربین

به تازگی بندهای دوربین متنوعی در بازار آمده است.یکی از آنها که حس میکنید به سلیقه دوستتان بیشتر شبیه است را خریداری کنید و آن را در کنار یک وسیله ی دیگر به دوستتان هدیه دهید. رنج قیمتی بند دوربین حدود 50 هزارتومان است.

هدیه ای برای عشق عکاسی

 

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
کادو برای دختر جوان چی بخریم؟

13- لنز دوربین

لنز دوربین یکی از هدایایی است که دارای قیمت بسیار بالایی میباشد.اگر خیلی با دوستتان صمیمی هستید و هزینه ی زیادی را میخواهید برای او صرف کنید،لنز دوربین بهترین هدیه برای عکاسان است.قیمت لنز از 300 هزار تومان تا 20 میلیون تومان است.قبل از خرید لنز دوربین حتما حتما به برند دوربین عکاسی دوستتان توجه کنید و یک لنز مناسب برای او خریداری کنید.

لنز دوربین هدیه ای برای عشق عکاسی

14- فلش مموری

فلش مموری وسیله ای است که هرکسی اگر ده تا هم داشته باشد بازهم کم است.این گزینه هم میتواند گزینه ای بسیار مناسب برای دوست عکاستان باشد.یک فلش زیبا با طرح و کیفیت مناسب برای دوستتان خریداری کنید و اورا حسابی خوشحال کنید.اگر قصد دارید یک فلش مموری با کیفیت خوب برای دوستتان تهیه کنید باید حدود 150 هزار تومان هزینه کنید.

فلش هدیه ای برای عشق عکاسی

15- هارد دیسک یا هارد اکسترنال

هارد دیسک یا هارد اکسترنال هم مانند فلش مموری یک وسیله ی بسیار کاربردی برای عکاسان است. اگر میخواهید هزینه ای حدود 1 ملیون تومان برای دوستتان بپردازید میتوانید یک هارد دیسک برای او بخرید و اورا بسیار غافلگیر کنید.

هارد اکسترنال هدیه ای برای عشق عکاسی

16- درپوش لنز

یک درپوش فانتزی لنز هم می‌تواند هدیه‌ای گرانبها باشد. این درپوش ها نیز به تازگی در بازار تنوع زیادی پیدا کرده اند و قیمت نسبتا مناسبی هم دارند.

درپوش لنز هدیه ای برای عشق عکاسی

17- تی شرت با طرح مربوط به عکاسی

تی شرت ها هم یکی از هدایای بسیار کاربردی برای هر فرد میباشند. میتوانید تی شرتی زیبا از مغازه خریداری کنید و یا طرح یا عکس دلخواهتان را بدهید روی تی شرت چاپ کنند و هدیه ای خاص برای دوست عشق عکاسی خودتان خلق کنید. برای خرید تیشرت های خاص و سفارشی از محصولات کادوکارت هم دیدن کنید.

تیشرت هدیه ای برای عشق عکاسی

18- سه پایه ی عکاسی

سه پایه عکاسی یک وسیله ی عالی و کاربردی برای عکاسان شکارچی و حتی عکاسان صفحات مجازی است. این سه پایه ها قابل استفاده روی سطوح صاف هستند وسوژه های خوبی را می توان با کمک ان ها شکار کرد. این وسیله دارای قیمتی از 30 هزار تومان تا چند ملیون تومان میباشد.

سه پایه دوربین هدیه ای برای عشق عکاسی

19- سی دی برنامه های ادیت عکس

میتوانید مجموعه ای از نرم افزار های ادیت عکس مانند: فتوشاپ، پریمیر و… را برای دوستتان تهیه کنید و در یک پکیج جامع به او هدیه بدهید. هدیه ای برای عشق عکاسی

برنامه طراحی عکس هدیه ای برای عشق عکاسی

20- چاپگر موبایلی

چاپگر موبایلی وسیله ای است که به وسیله آن میتوان عکس هایی که با موبایل گرفته می شوند را به راحتی و فوری چاپ می کند. این نوع چاپگر ها به صورت بی سیم کار می کنند و میتواند یک هدیه بسیار جذاب و خاص و البته گران قیمت برای دوست عکاستان به شمار بیاید.

چاپگر عکس هدیه ای برای عشق عکاسی

21- کیت فیلتر

اگر دوست شما به تازگی دوربین DSLR گرفته است، یکی از هدایای مناسب می تواند کیت فیلتر باشد. کیت فیلتر چشم انداز جدیدی به دنیای عکاسان باز می کند.

کیت فیلتر هدیه ای برای عشق عکاسی

22- تبلت گرافیکی با قلم دیجیتال

اگر دوست عکاس شما به طور مداوم از فوتوشاپ استفاده می کند و قسمت هایی از عکس را اصلاح می کند به احتمال زیاد به چنین وسیله ای نیاز دارد.این وسیله هم دارای قیمت نسبتا بالایی است و به عنوان هدیه ای برای یک شخص عاشق عکاسی گزینه ی بسیار مناسبی میباشد.

قلم هوشمند هدیه ای برای عشق عکاسی

به طور کلی اگرتولد دوست عشق عکاسیتان نزدیک است ، میتوانید از آیتم های این مطلب برای هدیه دادن به او استفاده کنید. اگرهزینه ی متوسطی را میخواهید برای او بپردازید میتوانید ماگ، تی شرت، کیف دوربین را برای او بخرید اما اگر میخواهید هزینه ی خیلی بالایی را بپردازید میتوانید یک لنز خوب و یا یک تبلت گرافیکی با قلم دیجیتال برای او بخرید زیرا این دو وسیله برای هر عکاس کاربرد بسیار زیادی دارد و میتواند دوست شما را حسابی غافلگیر کند.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3.5 / 5. تعداد نظرات: 10

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.