راهنمای خرید کادو و هدیه

ماگ چیست ؟ | همراه با معرفی انواع ماگ

ماگ چیست ؟

در این نوشته می خواهیم پرونده کاملی در مورد ماگ درست کنیم و به سوال های مختلفی که در مورد ماگ وجود دارد ، پاسخ دهیم .

سوالی که در ابتدا پیش می آید تفاوت های کاپ ، گلس و ماک هست ، شاید از نظر شما خیلی بدیهی بیاید و به راحتی بتوانید تفاوت انها را احساس کنید ولی ممکن است عده ای ندانند یا با هم اشتباه بگیرنشان .

ماگ به لیوان هایی گفته می شود که برای نوشیدن قهوه ، چایی بیشتر استفاده می شود ، همچنین برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد نیز قابل استفاده می باشد.

مزیت های ماگ

جنس های متفاوتی نیز ماگ ها دارند ، مثل ماگ سرامیکی ، ماگ چوبی ، ماگ سفالی و ماگ فلزی  و….

یکی دیگر از مزیت های ماگ ها قابلیت چاپ بر روی آنها می باشد ، که ابن امکان را به شما می دهد که به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف آن را پیشنهاد دهید.

به خصوص برای هدیه های تبلیغاتی و اداری که شرکت ها نیاز دارند که هدیه هایی به مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان خود بدهند که اولا سلیقه همه را پوشش دهد و همچنین قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

ماگ چیست ؟

ماگ چیست ؟

اکثر شرکت های و برندهای معتبر دنیا دارای اقلام تبلیغاتی مخصوص به خود می باشند ، که  تی شرت ، کلاه و ماگ جز اقلام ثابت تبلیغاتی می باشند.

برند های خیلی معتبر خودروسازی ، صنایع غذایی ، پوشاک ، اکسسوری ها دارای طرح های بسیار زیبای مخصوص به خودشان می باشند.

ماگ یا mug بیشتر به لیوان های سفالی دسته دار گفته می شود که حالتی اسپرت دارند و در کافی شاپ ها نیز درآنها امریکانو سرو می شود

ترجمه و معنی mug به انگلیسی و فارسی :

آبخوری، لیوان ، ساده لوح، دهان، لیوان دسته دار

کاپ یا cup به معنای فنجان می باشد و به همراه نعلبکی استفاده می شود و بیشتر جهت چای و انواع قهوه استفاده می شود.

ترجمه و معنی کاپ cup  فنجان ، پیاله ، جام، ساغر، گلدان جایزه مسابقات، (vi and vt): خون گرفتن ، حجامت، بشکل فنجان در آوردن ، فنجان گذاشتن ، بادکش کردن

گلس یا glass نیز به معنای لیوان می باشد که پر مصرف ترین نوع می باشد و بیشتر برای نوشیدن آب و شربت و سایر نوشیدنی ها استفاده می شود.

ترجمه و معنی گلس  glass شیشه ، آبگینه ، لیوان ، گیلاس، جام، استکان ، آئینه ، شیشه دوربین ، شیشه ذره بین ، عدسی، شیشه آلات، آلت شیشه ای، عینک ، شیشه گرفتن ، عینک دار کردن ، شیشه ایکردن ، صیقلی کردن

 

انواع ماگ از نظر جنس :

ماگ چوبی:

ماگ ها تاریخچه ای شاید به قدمت پیدایش بشر داشته باشند ، البته نه به شکل امروز ، بشر اولیه از هر وسیله ای برای آب خوردن استفاده می کرده است .

هر چه دستش میامده است  و پیدایش ماگ های چوبی از همینجاست ، در خال حاضر نیز ماگ های چوبی با کیفیت بسیار بالایی ساخته می شوند  که ازدرختانی با جنس مرغوب هستند  و جز ماگ های گران به حساب می آیند

ماگ چوبی

ماگ چیست ؟

ماگ سفالی:

از زمانی که بشر موفق شد اتش را کشف کند ، تحولی  اساسی در وسایلی که استفاده می کرد ایجاد گردید که یکی از آنها طبیعتا پختن لوازمی بود که از سفال ساخته میشد.

مثل همین ماگ ، ماگ هایی پیدا شده که قدمت انها مربوط به ۴ تا ۵ هزار سال پیش می باشد .

البته در زمان های قدیم به صورت جدا جدا بخش های مختلف یک ماگ را می ساختند و می گذاشتند تا خشک شود.

ولی در حال حاضر انواع اقسام ماگ های سفالی در طرح ها و مدل های مختلف قابل دستیابی می باشد.

ماگ سفالی

ماگ چیست ؟

ماگ فلزی:

ماگ های فلزی نیز از قدیمی ترین ساخته های دست بشر می باشد ، چون انسان اولین واساسی ترین نیازش خوردن و اشامیدن می باشد و به هر جا که می رسید سعی می کرد وسایلی جهت برطرف کردن این نیازش بسازد.

در گذشته و قبل از انقلاب صنعتی ساخت ماگ های فلزی دشوار بود ولی بعد از انقلاب صنعتی تحولی در ساخت و ساز اشیا فلزی ایجاد گردید.

ماگ های قدیمی سنگین بودند ولی ماگ های جدید کاملا سبک و شکیل بودند. مشکل بزرگ ماگ های فلزی انتقال حرارتشان می باشد که با دوجداره کردن ماگ ها تا حدودی این مشکل برطرف گردید.

ماگ فلزی
.

ماگ سرامیکی:

حدود ۴۰۰ سال قبل از میلاد چینی ها توانستند مواد تشکیل دهنده ظروف چینی  را اختراع کنند. با اختراع این مواد کم کم ماگ ها سرامیکی جای خود را بین مردم باز کردند.

عدم انتقال حرارت ، سبک بودن ، طرح ها و مدل های مختلف از دلایل استقبال مردم از این ماگ های سرامیکی می باشد ، به مرور زمان کالاهای دیگری نیز از سرامیک ساخته شد.

برای هدیه دادن ماگ ها به عنوان کادوی تبلیغاتی می بایست بر روی آنها طرح یا لوگوی مورد نظرتان را  چاپ کنید ، چاپ کردن بر روی ماگ های روش های مختلفی دارد.

مثل چاپ حرارتی که باعث ماندگاری دائمی طرح ها بر روی ماگ ها می گردد ، همچنین در برخی ماگ ها نیز پس از کشیدن طرح اولیه بر روی ماگ خام ، ماگ را همراه طرح در کوره مخصوص می گذارند تا پخته شود ، و طرح برای همیشه بر روی ماگ ها ماندگار می شود.

نمونه های ماگ ها و لیوان های سرامیکی و سفالی از این دسته اند.

ماگ سرامیکی

یکی دیگر از مزایای ماگ برای علاقه مندان محیط زیست ، کاهش مصرف از لیوان های پلاستیکی می باشد.

وقتی شما ماگ مخصوص خود را داشته باشید دیگر نیازی ندارید که برای نوشیدن آب یا چای از لیوان های یکبار مصرف استفاده کنید.

لیوان هایی که به چرخه طبیعت باز نخواهند گشت ،و جذب نخواهند شد.خوشبختانه در حال حاضر در اکثر شرکت ها و ادارات هر فردی لیوان و ماگ مخصوص به خودش را دارد.

خرید ماگماگ هدیه به یاد ماندنی

چرا ماگ هدیه ای به یاد ماندنی است و سوال مهم تر ، یادگاری مناسب برای هر موقعیتی برای عزیزان شما می باشد ؟

چه هدایایی خاصیت ماندگاری دارند ؟

جواب این سوال ها همه در این مفهوم خلاصه می شود که هدیه ای به عنوان یادگاری شناخته می شود که همیشه در دیدرس کادوگیرنده شما باشد ، حس و حال لحظه گرفتن کادو رو در وی زنده کند و خلاصه برای وی معنی و مفهومی داشته باشد .

ماگ ها تمام این خاصیت ها را دارند ، هم اینکه سوغاتی خیلی خوبی است و شما می توانید در هنگام سفر به هر جایی که می روید یادگاری برای عزیزانتان ماگ ببرید و همین طور می توانید برای مناسبت های عاشقانه خود نیز در کنار هدیه اصلی خود ماگ را به عنوان هدیه ای با قیمت مناسب در کنار سایر هدایای خود بدهید .

ماگ را برای هر مناسبتی که فکرش را بکنید می توانید هدیه بدهید ، از هدیه کریسمس و هدیه روز مرد و هدیه روز پدر گرفته تا هر نوع مناسبتی که به ذهن شما برسد و همین طور ماگ را می توانید از فروشگاه ها و لوازم التحریری های تهیه کنید .

فقط تم و و روحیه طرف مقابلتان را فراموش نکنید و کافیه مطابق یکی از علایق او دنبال ماگ باشید ، مثلا اگر به موسیقی ، یا سینما ، ادبیات ، …. علاقه مند است به راحتی می توانید طرح های خوبی پیدا کنید.

ماگ ارزان

ما در این قسمت می خواهیم تعدادی از ماگ هایی که با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه ما تهیه بکنید را به شما پیشنهاد دهیم.

ماگ هایی که علاوه بر طرح های جذاب و متفاوت قیمت مناسبی نیز دارند و به شما این امکان را می دهد که هم برای خودتان یک ماگ شیک و متفاوت داشته باشید یا برای دوست صمیمی یا یکی از عزیزانتان کادو بگیرید.

و از همه مهمتر این امکان را به شما می دهد که برای هدیه تبلیغاتی یا کادو اداری نیز از ماگ های با طرح های متفاوت و جذاب استفاده کنید.

 

 

 

خرید ماگ

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.