هدیه برای آقایان

خرید هدیه برای نوجوانان | همراه راهنمای کامل

 
در این نوشته قصد داریم به موضوع مهم خرید هدیه برای نوجوانان یا تینیجر ها بپردازیم ،خرید هدیه برای نوجوانان باتوجه به روحیه و شرایط سنی خاصی که دارند بسیار دشوار می باشد ، که با شناخت نوجوان تا حدود بسیار زیادی این نگرانی های شما کاسته خواهد شد.
از نوجوانان در مورد علایق و دلبستگی هایشان بپرسید و به حافظه تان بسپارید ، نوجوانان معمولا در این سن و سال به هدایایی که باعث شود ، استقلال و آزادی بیشتری داشته باشند استقبال می کنند ، وسایل ، ابزاری که باعث شود حریم خصوصی آنها بیشتر حفظ شود.
نگران نباشید اگر بازهم به نتیجه ای نرسیدید و یا نوجوانتان مشکل پسند بود ، می توانید کارت هدیه به او هدیه دهید تا خودشان چیزی را که دوست دارند بخرند.
در این نوشته به ۳ قدم مهم به عتوان راهنمای خرید هدیه برای نوجوانان و تینیجرها می پردازیم

راهنمای خرید هدیه برای نوجوانانمتد اول : راهنمای خرید هدیه برای نوجوانان به کمک آشنایی با نوجوان

 ۱- سعی کنید انها را خوب بشناسید ، برای این کار هم باید تا جایی که می توانید به نوجوانتان نزدیک شوید ، کار سختی هست و هر چقدر اختلاف سنی تان بیشتر باشد ، انگار دارید با موجوداتی از سیاره دیگر صحبت می کنید ، ولی فراموش نکنید خود شما هم زمانی در این سن و سال بوده اید.

 

به دنبال سرنخ های علایق نوجوانتان باشید ، چه جور لباس می پوشه ، چه جوری صحبت می کنه ، چه علایق موسیقیایی یا سینمایی دارد ، چه مدل کیفی دست می گیرد و این جور موارد ، که باعث می شود شما سناختی نسبت به نوجوانتان پیدا کنید.
درمرحله اول شما باید یک شناخت کلی از نوجوانتان پیدا کنید. از مناسبت های مهم برای دختران نوجوان هدیه روز دختر یا کادو روز دختر می باشد.
۲- اگر هدیه را برای نوجوانی غیر از فرزندتان می خواهید بخرید ،می توانید برای آشنایی بیشتر با وی ازش بخواهید که از اتاقش بازدید کنید و به علایقش علاقه نشان دهید.نوجوانان از اینکه جز بزرگسالان به حساب بیایند  لذت خواهند برد و بیشتر با شما صمیمی خواهند شد ، به اتاقش بروید و از علاقه مندیهایش تعریف کنید.
از اشیا داخل اتاق برای باز شدن باب گفتگو استفاده کنید.
۳- سری به شبکه های اجتماعیش بزنید ؛ مطمئنا چیزهای زیادی دستگیرتان خواهد شد ، این که چه علاقه مندی هایی دارند را در اینستاگرام و فیسبوک و توئیتر نوجوان می توانید پیدا کنید .
معمولا شبکه اجتماعی فرد به نوعی نشان دهنده شخصیت نوجوان می باشد.
۴-سوالاتی بپرسید که به شما شناختی از نوجوان بدهد ، سوال ها را خیلی دوستان و پس از ایجاد ارتباط اولیه از او بپرسید ، مثلا چه سوالهایی!!
  • چگونه وقت آزادتو می گذرونی؟
  • کتاب یا گروه موسیقی مورد علاقه ات چی هست؟
  • تو طول روز چی کار می کنی؟
و از این مدل سوال ها که شما رو به شناخت خوبی از نوجوان خواهد رساند ،در همین سوال ها به خیلی مشترکات خواهید رسید که به شما برای خرید کادوی بهتر کمک خواهد کرد ، فقط ابتدا سعی کنید که یک ارتباط اولیه برقر کنید و بعد شروع به پرسیدن این سوالها نمائید و سوالهایتان را در فضایی دوستانه بپرسید.
۵- از مادران و پدرانی که نوجوان دارند ،پرس و جو کنید ،مطمئنا انها تجربه خرید کادو و هدیه برای نوجوانان را دارند ، و می دانند چگونه میشود دختر نوجوان یا پسر نوجوانی را خوشحال کرد.
[irp posts=”24435″ name=”خرید تخته نرد کادویی جادویی برای مردان!!”]
همچنین می توانید در اطراف خود اگر نوجوانی سراغ دارید از او هم سوال کنید ، که چه کادویی دوست دارند و خوشحالشان خواهد کرد
با انجام مراحل بالا شما قدم اول را در خرید کادو و هدیه برای نوجوان و تینیجر خود برداشته اید ، حالا برویم سراغ گام دوم ،
راهنمای خرید هدیه برای نوجوانان

راهنمای خرید هدیه برای نوجوانان

متد دوم :  راهنمای خرید هدیه برای نوجوانان با انتخاب هدیه مناسب

۱- لیست علایق : با شناختی که در بالا از نوجوانان به دست آوردید ، حالا وقتش رسیده است که یک لیست تهیه کنید از کادوهای مورد علاقه نوجوان .

برای خرید کادو چند دقیقه وقت بگزارید ، و لیست کالاهای مورد علاقه نوجوانتان را کامل کنید .همچنین از ابزاری که نوجوان را خوشحال می کند هم استفاده کنید مثلا اگر علاقه مند به سینماست ، برنامه سینما را در پکیج خود بگزارید .

مطمئن باشید این لیست بعدا کلی به درد شما خواهد خوردو همچینن می توانید ایده هایتان را نیز به دیگران قرض هم بدهید.

۲- به گذشته خود نگاه کنید ، به زمانی که نوجوان بودید ، و ببینید چه علایقی داشتید و از چه کادو ها و هدیه هایی لذت می بردید ، مطمئن باشید با این روش سریع به نتیجه خواهید رسید، نوجوانان در این سن و شرایط پس از بلوغ احتیاج به استقلال دارند و کالاهایی که باعث افزایش استقلالشان شود باعث خوشنودیشان خواهد شد .مثل چی؟
هدفون ، گوشی موبایل ، تبلت ، و وسائلی از این دست که البته در میانشان هم کالاهای گران وجود دارد و هم کالاهای ارزان قیمت.

۳-در اینترنت جستجو کنید : یکی دیگر از روش های گرفتن کادو و هدیه برای نوجوانان ، جستجو در اینترنت می باشد ، در فروشگاه های اینترنتی که تنوع زیادی کادو دارند می توانید گزینه های خوبی برای کادو و هدیه پیدا کنید و همین طور ایده های خوبی هم بگیرید.یکی دیگر از جاهایی که می توانید سرک بکشید و ایده های مناسبی پیدا کنید سایت هایی مثل پینترست می باشد که با یک جستجوی ساده کلی ایده جذاب و با قیمت مناسب برای خرید کادو و هدیه پیدا خواهید کرد.

۴ – محدود کردن انتخاب ها : یکی دیگر از راه های موثری که به شما کمک خواهد کرد تا به انتخاب کادوی بهتری برسید این است که فاکتورهای خود را محدودکنید ، تا انتخاب هایتان کمتر شود و بتوانید کادوی مناسب تری انتخاب کنید.

[

راهنمای خرید هدیه برای نوجوانان

راهنمای خرید هدیه برای نوجوانان

متد سوم :  راهنمای خرید هدیه برای نوجوانان با انتخاب هدیه مطمئنه

هدیه مطمئنه عنوانی است که خودمان درست کردیم و به هدایای می دهیم که طرف حق ندارد ازشون خوشش نیاد مثل خرید کیک ،خرید گل و خرید کارت هدیه ، هدایایی هستند که طرف شما پس از گرفتن آن هیچ وقت ناراحت نخواهد شد ، چون زیاد سلیقه ای نیست.

البته کادوی مطمئنه برای نوجوانان زیاد شامل گل و کیک نخواهد بود ، ولی کارت هدیه حتما با استقبال نوجوانتان مواجه خواهد شد.

۱- گیفت هدیه :  همان طور که در بالا گفته شد یکی از کادوهای مورد اطمینان کارت هدیه می باشد ، با خرید کارت هدیه اطمینان حاصل می کنید که نوجوانتان می توانید هر چیزی را که علاقه دارد خودش و سر فرصت خرید کند

۲- وجه نقد  :وجه نقد هم مثل کارت هدیه می ماند ، هر وقت ماندید که چه کادویی باید برای نوجوانتان بخرید به سراغ وجه نقد بروید و مطمئن باشید که نوجوانتان چه دختر یا پسر از گرفتن ان خوشحال خواهد شد

۳-کادوهای حسی : این هم عنوانیست که ما به این نوع کادوها دادیم ، کادوهایی که به صورت خدماتی هستند و قرار است که حس خوبی به گیرنده کادو و هدیه بدهند مثلا اشتراک یکساله استخر و مواردی از این دست.

در این مطلب سعی کردیم سه متد مهم در خرید هدیه برای نوجوانان را برای شما بازگو کنیم که به کارتان بیاید ، البته زمانی که برای نوجوانان کادو می خواهید بگیرید حتما با فروشنده طی نمائید که در صورت عدم پسند تعویض نمائید.فروشنده هم مطمئنا با استقبال خواهد پذیرفت

 

.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.