راهنمای خرید کادو و هدیه

راهنمای خرید عطر و اودکلن برای هدیه

راهنمای خرید عطر

راهنمای خرید عطر و اودکلن برای هدیه

زمان تولید عطر به گذشته های خیلی دور و زمان مصر باستان می رسد ,و تاریخ پیدایش عطر به صورت خیلی اولیه را می توان به قبل از میلاد نسبت داد ,ما در اینجا می خواهیم به شما راهنمایی جهت انتخاب عطر ارائه دهیم. راهنمای خرید عطر و اودکلن برای هدیه

حتما برای شما هم پیش امده است که داخل یک عطر فروشی بزرگ می شوید و سر درگم می شوید که چه عطری را انتخاب کنید و در این موقع ۳ تا راه حل دارید :

۱- به فروشنده مراجعه کنید و با پرسیدن سوال های معمول له فروشنده متوسل شوید!!

۲- از دوستان و آشنایان بپرسید و از راهنمایی انها ستفاده کنید.

۳- در موتورهای جستجو به جستجو بپردازید .

تمام روش های فوق امکان پذیر است ولی با توجه به اضافه شدن سالیانه هزاران عطر جدید ،کاری بس دشوار و غیر ممکن است ،که بدانید چه عطری بخرید.

خرید عطر و کادو به عنوان کادو و هدیه از دیرباز تا به امروز امر متداولی بوده است:

[irp posts=”22229″ name=”اینفو گرافیک ۱۰ خصوصیت یک رهبر بزرگ کسب و کار”]

خرید عطر به عنوان کادو برای خانم ها , کادو برای آقایان نامزد ,معشوق ,مادر ,پدر و دوستو حتی غیر دوست (مثل رییس اداره ,تولد غریبه و…..) کلا عطر جز هدیه ای دقیقه نودی محسوب می شود یعنی جز ان دسته هدیه هایی هست که وقتی زمان زیادی ندارید و نمی دانید چی باید بخرید می روید سراغ عطر و اودکلن.

هدیه عاشقانه نیز به به حساب می شود آورد.چون شما وقت می گزارید و برای همسرتان یک عطر مناسب پیدا می کنید.

و مناسبت های گوناگون که بیان آنها تکرار مکررات می باشد.

۱- برای تست بوی عطر حتما آن را بر روی پوست خود تست نمائید ,بو کردن عطر از شیشه عطر بعث می شود بوی قوی عطری احساس کنید و نتوانید تصمیم درست بگیرید .بعد از زدن عطر بر روی پوستتان یا تستر کاغذی که به شما می دهند حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید تا بوی اصلی عطر مشخص گردد.

۲-به مواد تشکیل دهنده عطر که بر روی عطر و اودکلن نوشته شده است زیاد دقت نکنید ,مهم ترکیب بویی است که ایجاد می کنند ,مثلا اگر شما از بوی سدر خوشتان نمی آید , ممکن است ترکیب آن با مواد دیگر بوی خوشایندی تولید کند ,به رایحه نهایی اهمیت دهید. خرید عطر و اودکلن

۳-هنگام تست عطر بر روی مچ دستتان ,آن را بامالش پخش نکنید ,این کار فقط باعث تغییر بوی عطر و تند شدن آن می گردد.

۴- اگر طلا و جواهراتی دارید ,دقت کنید که بر روی آن عطر نزنید ,چون باعث تغییر بوی عطر و احتمالا باعث آسیب جواهراتتان در  دراز مدت خواهد شد.

۵-هنگام تست بیشتر از ۳ عطر را تست نکنید , عجله نکنید ,بینی انسان در مدت زمان کوتاه فقط می تواند سه عطر را تحلیل و آنالیز کند ,مدتی فاصله بیندازید  یا تستر های کاغذی را ببرید و سر فرصت تست کنید.

۶-محل نگهداری عطرهایتان را محیطی خشک و خنک و تاریک در نظر بگیرید ,آنها را در محیط گرم به هیچ وجه نگه ندارید ،زیرا پس از مدتی رایحه و بوی آنها تغییر خواهد  کرد.

۷-برای اینکه عطرتان رایحه بهتر و ماندگار تری داشته باشد قبل از زدن عطر تا جاییکه می توانید استحمام کنید و همین طور محلی را که به آن عطر می زنید با مرطوب کننده ,مرطوب کنید. خرید عطر و اودکلن

خرید عطر و اودکلن

خرید عطر و اودکلن

۸- اگر در معرض آفتاب قرار می گیرید ، از زدن عطر خود داری کنید چون ممکن است ترکیبات موجود در عطر باعث تاثیرات و حساسیت های پوستی گردد.

۹-برخی از عطر ها باعث لک انداختن بر روی لباس می شوند ,پس حتما قبل از استفاده عطر تست کنید و یا از فروشنده بپرسید.

۱۰-از زدن عطر مستقیم به موهای خود خود داری کنید ولی اگر قصد دارید موهایتان را خوشبو کنید از دور به موهاستان عطر بزنید.

۱۱-از عطر به عنوان دئو دورانت استفاده نکنید .

۱۲-زمانی که فعالیت فیزیکی شدیدی دارید یا در محیط کوچک و فضای بسته ای کار می خواهید بکنید به هیچ وجه عطر نزنید

۱۳-یکی از روش های مناسب و معتبر برای استفاده بهینه و  ماندگار از عطر ,تکنیک لایه بندی است ,به این صورت که ابتدا استحمام کنید و بدنتان را با لوسیون بشورید,و حتما دقت کنید که لوسیون بدون عطر باشد , پس از استحمام  و مرطوب شدن پوستتان از عطر مورد نظرتان استفاده کنید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.