راهنمای خرید کادو و هدیه

خرید کیک فوندانت و تاریخچه آن

خرید کیک فوندانت

کیک فوندانت چیست که همه عالم دیوانه اوست؟؟!خرید کیک فوندانت

 کیک فوندانت fondant

ˈfɒnd(ə)nt

فوندانت لایه ضخیم ساخته شده از شکر و آب و اغلب طعم یا رنگ، که در ساخت شیرینی و پختن و دکوراسیون کیک فوندانت استفاده می گردد.

فوندانت از کلمه فرانسوی fondre می آید به معنی ذوب شدن و احتمالا به این دلیل این نام را بر روی آن گذاشته اند که در دهان ذوب می شود.

 

حتما شما هم اسم کیک فوندانت به گوشتان خورده است , وقتی برای جشن تولد , جشن سالگرد ازدواج یا هر جشن دیگه ای تمایل دارید کیک بخواهید و به قنادی ها و یا سایت های اینترنتی سر می زنید با کیک های خوش آب و رنگی به اسم کیک فوندانت بر می خورید ,که اگرقیمت نسبتا بالایشان نوبده شاید حتما وسوسه می شدید بخرید و امتحانشان کنید

ما دراین نوشته میخواهیم به تاریخچه کیک فوندانت ، قیمت های کیک فوندانت ,طرح های کیک فوندانت و پیشنهاد خرید کیک فوندانت برای مراسم های مختلف بپردازیم. خرید کیک فوندانت

طبق مستندات و روایات تاریخی فوندانت برای اولین بار در قرن شانزدهم اختراع شده است , و در ابتدا و به مدت طولانی به عنوان ماده ای که دارای انعطاف می باشد و برخلاف بقیه مواد معمول آن دوره دارای قابلیت نگهداری برای مدت طولانی بوده است.با توجه به انیکه به راحتی قالب بندی می شود و شکل خود را نیز حفظ می کند ، قنادان ترجیح می دهند جهت استفاده برای تزیین کیک ها از فوندانت به عنوان کرم پایه استفاده کنند ,مانند کیک های مجلل عروسی و مراسم های سالگرد

کیک فوندانت دخترانه

فوندانت های ابتدایی با با شهد گل رز , آب لیمو , سفیده تخم مرغ و رب گوجه فرنگی ساخته می شدند.ترکیبات شیمیایی مواد موجود داخل فوندانت باعث پایداری  و حفظ شکل ان می گرددو  و فوندانت در حقیقا خمیر پایه ای است که در آن هیچ کره یا روغنی استفاده نشده است. خرید کیک فوندانت

فوندانت ها اولیه بیشتر به صورت آب نبات و شکلات مورد استفاده قرار می گرفتند و تا اوایل قرن بیستم استقبال زیادی از آن نشده بود که می توان دلیل آن را قیمت بالای شکر سفید دانست.

برخلاف فوندانت های جدید , فوندانت های اولیه به صورت  سرد شده با کیک ها آمیخته نمی شدند و همان طور که فوندانت گرم بود به شکل قالب برای کیک فوندانت در می آمدند, زیرا فوندانت های سرد شده سفت و محکم می شدند و تغییر شکل دادن آنها بسیار دشوار بود ، همزمان طعم دهنده های اولیه و  شکر  و شکلات و اسید سیتریک و…. به آن اضافه می شده است .که این روش باعث ایجاد طعم جالب در کیک فوندانت نمی گردید که بعضی از قنادها و نانواها نیز با مشت و مال دادن خمیر طعم شکر و شیرنی فوندانت را بهبود می دادند.

 

خرید کیک فوندانت

خرید کیک فوندانت

 

از اواسط ۱۹۵۰ روش کار فرق پیدا کرد و به جای اینکه کیک را داخل فوندانت گرم فرو ببرند ,قنادها تا زمانیکه کرم فوندانت به رنگ کرمی در بیاید و ثبات پیدا کند ,با آن کار می کنند و بعد اجازه می دهند آرام آرام سرد شود ,و سپس آنها را به صورت ورقه های صاف در می آورند.و ان را برای تزئین کیک فوندانت استفاده می کنند.

فوندانت های جدید را بر خلاف فوندانت های قدیمی می توان به شکل های مختلف نیز درآورد , رنگ های مختلف به آن تزریق کرد و حتی در قالب های مختلف آن را به وجود اورد و این از خصوصیات منحصر به فرد فوندانت است.

در حال حاضر به دلیل وجود تبلیغات گسترده و همین طور ظاهر زیبا و شکل پذیری راحت تر کیک فوندانت از استقبال خوبی برخوردار است و در کشور خودمان نیز برای خرید کیک فوندانت استقبال خوبی وجود  دارد.

 

قیمت کیک فوندانت از کیلویی ۴۵ هزارتومان شروع می شود و با توجه به طرح های انتخابی و سختی و آسانی طرح انتخابی و همین طور مواد به کار رفته و البته برند قنادی تا ۱۰۰ هزارتومان نیز می رسد.که البته این قیمت در آمریکا و اروپا حداقل ۳ برابر این قیمت می باشد ,و شروع قیمت های آنها از کیلویی ۶۰دلار می باشد.

خرید کیک فوندانت در آمریکا نسبت به کیک های ساده تر اولویت بالاتری دارد

خرید کیک فوندانت

خرید کیک فوندانت

بریم سراغ بحث جذاب مناسبت های ,برای چه مناسبت هایی می شود کیک فوندانت خرید ؟ما همه مناسبت ها را برای شما جمع آوری کردیم تا کارتان راحت تر شود, یه مناسبت هایی براتون آوردیم که به عقل جن هم نمی رسه !!!!این ها مناست هایی هست که مشتریان راغب هستند برای آن کیک بخرند  و تا به حال نیز خریده اند.

  • کیک فوندانت شب یلدا
  • کیک فوندانت جشن تولد
  • کیک فوندانت جشن دندان
  • کیک فوندانت جشن سالگرد ازدواج
  • کیک فوندانت جشن فارغ التحصیلی
  • کیک فوندانت روز مادر
  • کیک فوندانت جشن تکلیف
  • کیک فوندانت روز مهندس
  • کیک فوندانت روز پزشک
  • کیک فوندانت جشن تعیین جنسیت فرزند
  • کیک فوندانت جشن کریسمس
  • کیک فوندانت روز دختر
  • کیک فوندانت جشن اولین روز مدرسه
  • کیک فوندانت جشن الفبا
  • کیک فوندانت روز زن
  • کیک فوندانت جشن پایان خدمت
  • کیک فوندانت جشن سیسمونی
  • کیک فوندانت بابت عشق و دوستی
  • کیک فوندانت جشن روز دانشجو
  • کیک فوندانت بابت تشکر
خرید کادو و خرید هدیه اینترنتی

خرید کادو و خرید هدیه اینترنتی

 

نکات مهم

برای خرید کیک فوندانت هر نفر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ گرم کیک در نظر بگیرید

حداقل سفارش برای کیک فوندانت با توجه به سختی و دشواری مراحل ۲ کیلو می باشد.

امکان اختلاف رنگ جزئی در کیک نهایی با سفارش اولیه وجود دارد.

 

 

 

 

سوال های متداول

معمولا چقدر زمان آماده سازی کیک فوندانت طول می کشد؟

حداقل ۲ تا ۳ روز با توجه به زمان و حجم شلوغی سفارش طول می کشد , پس می بایست حدقل ۳ روز قبل سفارشش خوذ را ثبت نمائید.

آیا رنگ های موجود در فوندانت خوراکی می باشد؟

بله کلیه رنگ های مورد استفاده در فوندانت قابل خوراکی و مجاز می باشند

امکان درست کردن خانگی فوندانت وجوددارد؟

بله در آموزش های بعدی خواهیم آموخت

مکان ارسال کیک فوندانت به شهرستان وجود دارد؟

بله پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی هماهنگی جهت ارسال به خارج تهران صورت خواهد گرفت

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.