راهنمای خرید کادو و هدیه

خرید کفش برای هدیه ، درست است یا غلط؟

گیوه طرح نقشینه 2

خرید کفش برای هدیه

خرید کفش برای هدیه ، درست است یا غلط؟

بعضی کالاها ذاتا کادویی نیستند و به هیچ صورتی نمی شود آنها را کادو داد یا اگر بشود هم تصورش خیلی سخت هست که آنها را برای کادو انتخاب کرد، یکی از این کالاها کفش است، البته برخی کفش های مارک و برند قابلیت کادو دادن دارند، مثلا فرض کنید شما علاقه به کفش های اسپرت یک برند خاص دارید، مطمئنا هدیه گرفتن کفش از آن برند خوشحالتان خواهد کرد. همین طور برای مادر یا همسرتان نیز می توانید یک کفش دم دستی و راحتی برای هدیه بخرید تا او را خوشحال کنید،  البته مناسبت خاصی هم نمی خواهد. ( خرید کفش برای هدیه، درست است یا غلط؟ )

ولی خرید کفش های معمولی برای افرادی که نمی شناسید یا ارتباط نزدیکی ندارید زیاد جالب نخواهد بود، مثلا فرض کنید تولد یکی از دوستانتان دعوتید یا تولد همکارتان می باشد مطمئنا نمی توانید برای او یک جفت کفش رسمی یا مردانه بخرید.

ولی بعضی کفش های هنری هستند که اتفاقا جون می دهند برای هدیه دادن، مثلا کفش هایی که بر روی آنها نقاشی می شود که جدیدا هم خیلی مد شده اند و به عنوان یک کار هنری و متفاوت مورد استقبال خانمها می باشد .

خرید کفش برای هدیه ، درست است یا غلط؟

شروط کادویی بودن یک کالا:

  • باعث خوشحالی کادوگیرنده شود.

  • متناقض نباشد و ظاهری جذاب داشته باشد، مثلا وقتی برای نامزدتان کادو می گیرید. ،وقتی یک کادو به او می دهید و کلی با شوق و ذوق بازش می کنه با یک جارو برقی رو برو نشه !!!

  • نیاز به سایز و سلیقه کادوگیرنده نباشد، مثل کت و شلوار که نیازه طرف خودشم حضور داشته باشد.

  • از سر بازکنی نباشه، بعضی کادوها از چند کیلیومتری فریاد می زنند که از سر باز کنی هستند. برای اینجور کادوهای از سر باز کنی می تونید به کادوچه سر بزنید.

  • متناسب با سن و سال کادوگیرنده و جنسیت او باشد.

  • وقتی طرف می گیرد یاد ضعف ها و نداشته هایش نیفتد، مثلا طرف شما کفشش پاره باشد و شما برایش کادو کفش بخرید ،هر چقدر هم لازم داشته باشد ولی حس خوبی ندارد، اگر قصد این کار را دارید هم باید یواشکی انجام دهید نه به عنوان کادو

خرید کفش برای هدیه ، درست است یا غلط؟

خرید کفش بعضی از این آیتم ها را ندارد، ولی با رعایت شرایط زیر می توانید کفش به عنوان کادو بدهید:

هدیه برای همسر ، دوست ، نامزد: برای این افراد مجازید کفش بخرید، ولی حتما از کفش های خاص یا برند استفاده کنید و حالتی نباشد که به او حالت دلسوزی دست بدهد و فکر کند چون نیاز داشت خریده اید یا مثلا کفشش کهنه بوده است

هدیه برای پدر و هدیه برای مادر : می توانید کفش های بهداشتی و ورزشی بخرید که هم تشویق به ورزش شود و هم اینکه راحت باشد، هر چند مادر و پدر ها با هرچیز کوچکی خوشحال می شوند.

هدیه برای همکار و رئیس : گزینه جالبی نمی باشد مگر اینکه همان طورکه گفتیم از کفش های فانتزی و طرح دار برای خانم ها یا برند و ورزشی برای آقایان استفاده کنید.

خرید کفش برای هدیه ، درست است یا غلط؟ در این مقاله دیدیم با وجود اینکه برخی از کالاها ماهیت کادویی ندارند اما ما با انتخاب درست و کمی سلیقه می توانیم از آنها به عنوان هدیه های به یاد ماندنی و کاربردی استفاده کنیم خرید کفش برای هدیه ، درست است یا غلط؟

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 1.3 / 5. تعداد نظرات: 3

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.