هدیه برای خانم ها

خرید کادو برای خانمها (پرونده کامل)

در این نوشته میخواهیم برای یک بار هم که شده پرونده کامل خرید کادو برای خانمها را ببندیم و برویم سراغ آقایان عزیز ، ما درسری مقالات خرید کادو برای خانم ها به موارد زیر پرداختیم که هر کدام به طور جداگانه پرونده ای مفصل برای خود داشتند و در هرسری کالاهای مختلفی را به شما معرفی نمودیم.( خرید هدیه برای خانم ها )

پرداختیم و در این نوشته می خواهیم به طور کامل و جامع “خرید کادو برای خانم ها ” را بررسی کنیم.تا یکبار برای همیشه این پرونده را ببندیم تا شما بدانید وقتی می خواهید برای ماردتان ، همسرتان ، نامزدتان ، خواهر تان ، دخترتان کادو بخرید ، چی بخرید.

برای این که کار شما را هم راحت تر کرده باشیم ۳۰ تا کادو رو پیشنهاد می دیم ، می تونید این برگه را تو بوکمارک گوشی یا کامپیوترتان ذخیره کنید و هر وقت که لازمتان شد ، فقط همین صفحه را بررسی کنیدو ببینید چه کالاهایی مونده که نخریدید ، تا یک کادوئی رو دو بار نخرید.

پیشنهاد ۳۰ کادو برای خانمها :فکر نمی کنم بعد از مطالعه لیست زیر ،  بازهم به دنبال خرید کادو و هدیه برای مادر، همسر یا دوستتان باشید ، هر کادویی که برای زن ها میشه خرید ما در لیست زیر آوردیم تا مشکل آقایان در خرید کادو را برطرف کرده باشیم.

خرید کادو برای خانمها

خرید کادو برای خانمها

بریم سراغ لیستمون

۱- عطر و اودکلن :

اولین انتخاب برای خرید کادو و هدیه برای بانوان عطر می باشد و شما هیچ لیست کادوئی را مشاهده نخواهید کرد  ، مگر آنکه در صدر آن عطر و اودکلن نشسته باشد ،اصلا هیچ مهمونی و جشنی بدون چند تا عطر به سرانجام نخواهد رسید .

۲- بوت(خرید کادو برای خانمها) :

خرید یک بوت مجلسی و قشنگ مطمئنا هر خانمی را خوشحال خواهد کرد ، بوت جز پوشاکی هست که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد.شک نکنید. خانم ها منتظرند که هوا سرد شود تا بوت هایشان را از تو گنجه دربیاورند و استایل لباس هایشان را عوض کنند.

۳- دوربین عکاسی :

از آنجا که خانم ها عاشق عکس گرفتن هستند ؛ خرید یک دوربین عکاسی می تواند خوشحالشان کند، هیچ وقت یک دوربین عکاسی را با دوربین بر روی موبایل مقایسه نکنید.حس خوبی که با عکاسی با دوربین به دست می اورید قابل قیاس با حس عکاسی با موبایل نیست.هر چند کادوی نسبتا گرانی به حساب می آید.

۴- ست لوازم آرایش :

ست های لوام آرایشی مثل پد های کرم پودر هر چند جز کادوهای نسبتا گران به حساب می آید ولی خانم ها با توجه به حسابگری خاصی که دارند معمولا دلشان نمی آید که برای خودشان از این کالاها بخرند.

۵- باکس حرفه ای لوازم آرایش :

مگر می شود یک خانم از باکس کامل و پر و پیمون لوازم آرایش بدش بیاید؟درست است که مطمئنا قیمت بالایی خواهد داشت ولی تا سالهای سال قابل استفاده می باشد.

۶- فلاکس ورزشی(خرید کادو برای خانمها) :

در این دوره ای که زنان اکثر شاغلند و کمتر به خودشان توجه می کنند یک فلاکس که در آن نوشیدنی بریزند و به ورزش بروند یا حتی با خودش سرکار ببرد او را حتما خوشحال خواهد کرد.قیمت بالایی هم ندارد و با هزینه کمی می توانید یک کادو  و هدیه مناسب برای همسرتان بخرید.

۷-ساعت :

پای ثابت تمام لیست های کادویی ساعت می باشد ، چه ساعت اسپرت ، ساعت مجلسی ، خانم ها  همچنین عادت دارند با لباس های مختلف خود ساعت های مختلفی ببندند.ساعت جز کادوهایی هست که تا طرف نندازتش دور ازش خلاص نمیشه.

۸- لوازم آرایش برقی :

شامل خیلی کالاها میشه ،مثل سشوار ، اپی لیدی ، فر کن مو و کلی دستگاه دیگر که روز به  روز هم داره به تعدادشان افزوده میشه و هر روز تو شبکه های ماهواره ای یک کدومشو می بینید ،چرا؟  چون کمپانی های جهانی بیکار ننشستند و هر روز برای شما یک محصول اختراع می کنند ، یک روز فر کن و روز بعد صاف کن و…..

۹- ژل و مایعات محافظ پوست :

برای خانم ها هیچ چیز مهم تر از حفظ سلامتی و ظاهرشان نمی باشد.

۱۰- ساک و چمدان :

بالاخره هر زنی دوست داره بره مسافرت و چی بهتر از یک ساک و چمدان مسافرتی که خیلی هم شیک و تر و تمیز باشه ، البته شاید کادو و هدیه عاشقانه ای نباشه ولی هدیه ای کاربردی و متفاوت می باشد.

۱۱- پازل :

پازل هدیه ای هست که شاید زیاد عاشقانه نباشد ولی خوشحال کننده است و البته زیاد هم به عنوان کادو و هدیه جا نیفتاده است به خصوص برای همسر ، ولی برای مناسبت های همینجوری عالی است و همین طور برای خانم های نوجوان که عاشق طرح های فانتزی پازل ها خواهند شد.

۱۲- لب تاپ (خرید کادو برای خانمها) :

با این گرانی دلار و البته به طبع کلیه کالا ها چه کسی از گرفتن یک لب تاپ چند میلیونی خوشحال نخواهد شد، حتی یک درصد هم فکرش رو نکنید که برای خانمی کادو لبتاپ یا نوت بوک بگیرید و او خوشحال نشود.

۱۳-قلم مو آرایشی

۱۴-بخار پز

بخار پز جز دسته هدیه هایی می باشد که نشان می دهد شما به سلامتی همسر یا مادرتان علاقه مندید و او را تشویق می کنید که برای خودش به جای غذاهای سرخ کرده مضر ، غذاهای بخار پز درست کند ، شاید این کادو هم زیاد عاشقانه به نظر نرسد ولی گزینه بسیار خوبی برای روز مادر و روز زن می باشد.

۱۵- ژیله :

هر زنی تیپ اسپرت را دوست دارد و مطمئنا اگر بخواهد به پیک نیک و دشت و تفریح برود ، تیپ اسپرت خود را انتخاب خواهد کرد ، ژیله های که حتی بر روی مانتو هم پوشیده می شود گزینه جذابی برای خرید کادو و هدیه می باشد.

۱۶- شال:

از اکسسوری هایی که برای کامل شدن استایل توصیه می گردد استفاده از شال می باشد ، خرید یک شال که علاوه بر داشتن گرما باعث جذابیت و خوشتیپ شدن بیشتر  همسر شما هم می شود ، گزینه خوبی به شمار  می اید.

۱۷- ریمل(خرید کادو برای خانمها) :

اگر مرد باشید و بخواهید این سری کادوها را بخرید یا بایدخرید اینترنتی کنید یا سری به فروشگاه های زنجیره ای لوازم ارایش بزنید و از یک فروشنده بخواهید تا به شما مشاوره بدهد برای خرید ریمل ارایشی.ولی اگر کمی دقت هم بکنید می توانید مشخصات لواز آرایش همسرتان را به خاطر بسپارید  تا در این جور موارد بتوانید کادوی مناسب همسرتان را بخرید .

۱۸ – ساک ورزشی (خرید کادو برای خانمها):

یک ساک ورزشی فانتزی که همسر یا نامزدتان را ترغیب به ورزش و بهبود وضعیت جسمانیش بکنه ، هدیه ای جالب و خوب خواهد بود و حس خوبی هم به وی خواهد داد ، برای خرید ساک ورزشی می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید . و در کنارش یک قمقمه ورزشی و یک جفت کفش ورزشی هم حتما از همسرتان یک ورزشکار حرفه ای خواهد ساخت !!!!

۱۹ -کیف پول:

یک کیف پول خوب و چرمی برای همسر و مادرتان که پس از یک مدت کیفشان کهنه می شود هدیه خوشحال کننده ای می باشد.

۲۰- قاب عکس(خرید کادو برای خانمها) :

برای خانم ها که عاشق عکس و عکاسی هستند چه هدیه ای بهتر از یک قاب عکس فانتزی و خاطره انگیز که بتوانند در آن عکس های زیبایشان را بگزارند و بر روی طاقچه یا بر روی میزی بگزارند و هر وقت آن را می بینند یاد شما بیفتند قاب عکس جز کادوهایی هست که برای مادران نیز  قابل خرید می باشد.

۲۱- کیف :

کیف مجلسی هم یکی از پیشنهاد های ما برای خرید کادو برای خانم ها می باشد ، هر چند خرید کیف توسط آقایان کار سختی می باشد ، چون واقعا سخت و سلیقه ای می باشد و حوصله زیادی هم می خواهد ، بارها مشاهده شده که خانم ها دنبال کیف و کفشی هستند که به نظر آقایون هیچ فرقی با هم دیگر ندارند و متعجبند که چرا پس خانم ها این همه وقت می گزارند برای خرید کیفی که هیچ فرق با قبلی ندارد و اصلا چرا قبلی رو نپسندیند.برای مادرتان هم می توانید کیف بخرید و مطمئنا کلی خوشحال خواهد شد.

۲۲- کفش :

کفش هم مانند مثال بالا ،گزینه خوبی برای خرید به عنوان کادو و هدیه می باشد ولی خریدش دشواری های مخصوص به خودش را دارد که در کیف گفتیم که شما باید در میان کفش ها به دنبال کفشی باشد که همه شبیه هم هستند و هیچ تفاوتی بینشان تشخیص نخواهد داد.

۲۳- رز طلا:

این کادو را برای تمام مناسبت ها پیشنهاد می دهیم ، هدیه ای هم که چشم نواز  و هم  زیباست و از همه مهم تر هم برای مادرتان ، برای همسرتان و خواهر و دوستان و اشنایان بخرید  و حتی برای منزل جدید یا پاتختی هم می تونید بخرید.

۲۴- کتاب :

دیگه در مورد این توضیحی نیازی نیست که داده شود

۲۵- صندل و کفش تو خونه (خرید کادو برای خانمها):

زنان عادت دارند تو خانه هم برای استایل و هم برای حفظ و سلامت پاهایشان صندل بپوشند ، شاید کادوی زیاد عاشقانه ای نباشد ولی کادوی خوشحال کننده ای می باشد ، برای مادرتان نیز می تواند صندل بگیرید .البته یک مدل کفش های تو خونه ای هستند که مدل های بازمه ای دارند و سر کفش طرح های فانتزی بامزه ای دارد که بیشتر برای پس از بیدار شدن پوشیده می شود.اگر توضیحات گویا نبودعکسو ببینید!!

۲۶- کیف

۲۷- قهوه ساز(خرید کادو برای خانمها) :

دستگاه قهوه ساز هدیه ای برای خانه محسوب می شود و به عنوان هدیه برای همسر هم برای یک مناسبت عاشقانه مثل تولد و سالگرد ازدواج پیشنهاد نمی شود ،  چون جز کادوهایی هست که مطمئنا به درد خودتونم خواهد خورد و برای همسرتان این سو تفاهم را ایجاد خواهد کرد که این کادو به نام من و به کام خودشه.

ولی برای مادران توصیه می شود و حتما خوشحال هم خواهند شد.

۲۸-مواد محافظ پوستی(خرید کادو برای خانمها)

۲۹ -جواهر و زیور آلات  :

هر چند در این تصویر نامی از جواهر و زیور آلات به چشم نمی خورد و برای خود ما هم عجیب بود و شاید ناشی از اختلاف فرهنگی ما می باشد که کا فقط اینگونه کادو ها را کادو می دانیم ولی در فرهنگ غربی ها کادو فقط طلاو نقره و عطر و …. نمی دونند.ولی نمیشه لیستی از کادوهای زنان را نوشت و نامی از جواهر و زیور الات نیاورد.

۳۰ -گلدان(خرید کادو برای خانمها):

تنوع گلدان بسیار زیاد است و گلدان ها دیگر مثل گذشته فقط محل نگهداری گل و گیاه نیستند بلکه خاصیت تزئینی هم دارند.وقت بگزارید و گلدان های خاص با قسمت مناسب پیدا کنید

امیدواریم این مطلب بایتان مفید بوده باشد و به کارتان هم بیاید ، لازمه بازهم تاکید کنیم که این محصولات فقط ایده دهنده هستند و برای اینکه در ذهن شما برین استورمینگ ایجاد کنند تا بتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.