هدیه برای آقایان

خرید هدیه برای مردان کاسب و مغازه دار

خرید هدیه برای مردان کاسب

خرید هدیه برای مردان کاسب و مغازه دار

اصطلاحا به افرادی که مغازه دار هستند از دیر باز کاسب می گویند ، کاسب ها معمولا افرادی مورد اعتماد و آبرودار بودند و به عنوان امین و حافظ محل به حساب می آمدند ، بازار ها پر از کاسب هایی بود که به حلال و حرام معتقد بودند و به فکر ضعیفان و گرسنگان بودند ، البته این مال زمانیست که این همه مال های جورواجور و مغازه های گوناگون در هر محل ایجاد نشده بود ، البته هنوز هم کاسبان خوب و امین وجود دارند ،ولی به علت زیاد شده دست ، چگالیشون خیلی کمتر شده است .( خرید هدیه برای مردان کاسب ) حالا این هدیه می تواند یک هدیه تولد باشد ، یا خرید یک هدیه عاشقانه ، یک هدیه سالگرد ازدواج باشد

خرید هدیه برای مردان کاسب

این افراد معمولا تیپ شخصیتی حاصی دازند ، افرادی زبر و زرنگ و پر انرژی که دنبال خرید و فروش جنس باید بروند ، سراغ بانک و اداره مالیات بروند ، با شهرداری و عوارض و مشتریان گوناگون سر و کله بزنند و معمولا افرادی هستند که بازاریابی و روبط عمومی را به صورت تجربی در کف بازار فرا گرفته اند اصطلاحات خاص خودشان را دارند و کلا تیپ و فرهنگ مخصوص به خودشان را دارند و مبالغه نیست اگر بگوییم ۴۰ درصد افراد شاغل در شهرها کاسب هستند.حالا می خواهیم پیشنهاد هایی برای هدیه به کاسب ها بدهیم .

انواع تابلو : تابلو کاشی ، تابلو نقره ، تابلو فرش

تابلو یکی از گزینه های خوب و مناسب برای خرید کادو وهدیه برای کاسب و مغازه داران می باشد  ، چون همواره محلی برای زدن تابلوهای دیواری دارند

تراریوم :

گل های تراریوم نیز  گزینه خوبی برای قرار گرفتن بر روی بر روی میز می باشد ، همچنین به علت عمر طولانی خود ، تا مدت زیادی بدون نیاز به مراقبت خاصی باعث زینت میز کار آنها خواهد شد.

کلاه برت ، کلاه بیسبالی ، کلاه گپ :

کلاه هم پیشنهاد مناسبی برای افرادی می باشد ، که مدام مجبورند در گرما و سرما فعالیت کنند ، هم از نظر فشن و هم آقایانی که عادت دارند کلاه بر سرشان بگذارند مطمئنا از گرفتن این هدیه خوشحال می شوند.

رادیو :

معمولا مغازه داران داخل مغازه خود رادیو یا ضبط کوچکی دارند که در هنگام فراغت و استراحت به ان گوش می دهند، پس رادیو نیز گزینه بسیار مناسبی برای خرید هدیه می باشد.

کیف پول ، کیف چک :

کیفی های به اصطلاح پالتویی که داخلش می توان مدارک زیادی را جای داد یا کیف دسته چک که بتوانند دست چک ها و کارت های اعتباریش را داخل آن بگذارند ، پیشنهاد بسیار جذاب و قیمت مناسبی می باشد.

تخته نرد :

مغازه داران و صاحبان مغازه ،بازاریانی که اهل تخته نرد هستند , عادت دارند یک دست تخته نرد در مغازه داشته باشند تا در اوقات خلوتی بشینند و بازی کنند.

ماگ :

هر از گاهی برای عزیزانتان ماگ بخرید ، داشتن یک ماگ جدید مثل خودکار و خودنویس که ادم رو تشویق به نوشتن می کنه ، تشویق به خوردن چای و قهوه می کنه

غطر و اودکلن :

دیگه پیشنهاد عطر و اودکلن گفتن نداره ، چون هدیه دقیقه نودی هر مناسبتی می باشد.

خیلی پیشنهادات دیگر هم می توانیم به شما بدهیم که برای افراد کاسب و مغازه دار بگید ، فقط کافیست خودتان را جای او بگذارید و تصور کنید که چه چیزی بیشتر خوشحالش خواهد کرد.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد نظرات: 2

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.