راهنمای خرید کادو و هدیه

جنایتی به نام فراموش کردن تاریخ تولد همسر ؟!؟!

جنایتی به نام فراموش کردن تاریخ تولد همسر

بله تیتر را درست خوانده اید ، جنایت  ، درست است که این واقعه یعنی فراموش کردن تاریخ تولد  و یا تاریخ سالگرد ازدواج هیچ همسری توسط همسرش ،در طول تاریخ به طور مستقیم منجر به جنایت نشده است ولی مطمئنا زمینه ساز بسیاری از کدورت ها ، ناراحتی ها و نارضایتی ها و نتیجتا خیانت و چه بسا جنایت شده باشد.حالا لازم نیست به خودتان نگرانی راه دهید ، و از سایه خودتان نیز بترسید ،راه کار های سنتی و مدرن بسیاری برای فراموش نکردن مناسبت های مهم هست . جنایتی به نام فراموش کردن تاریخ تولد همسر

 

خرید هدیه تولد برای آقایان

خرید هدیه تولد برای آقایان

آقایان زیاد بر سر مناسبت هایشان حساسیتی ندارند ، البته این حکم کلی نمی باشد ، ممکن است عده ای روحیه حساسی داشته باشند ولی مطمئنا با فراموش کردن تاریخ تولدشان با عواقبت نسبتا کمتری نسبت به خانم ها  مواجه خواهید شد.

خانم ها موارد حساسیت برانگیز و مناقشه برانگیز در روابط فیمابین با همسر  کم ندارند ولی از نظر درجه اهمیت و خطرناکی ، بعد از تعریف و تمجید از زنان دیگر توسط شوهر  ، پایه نبودن شوهر برای خرید و پاسا ژ گردی ، فراموش کردن مناسبت های مهمی مثل تاریخ تولد و تاریخ سالگرد ازدواج می باشد  ، که عدم رعایت هر کدام از پروتکل های فوق  با عواقب و معمولا پاسخ کوبنده ای از طرف همسر مواجه می شود.

ولی به نظر ما فراموش کردن تاریخ یک مناسبت واقعا جنایتی در حق احساس طرف مقابل می باشد و در دراز مدت در حق خودتان میباشد . شما با فراموش کردن یک مناسبت هر چقدر هم که بهانه به خیال خودتان موثقی باشد ، محکوم خواهید شد . اگر موقعیت مکانی برای تبریک حضوری ندارید ، یک پیامک ساده یا تماس ، اگر توان مالی زیادی ندارید یک شاخه گل ، و….

ما به دنبال چرایی این مسئله نبوده و نیستیم بلکه به دنبال پیدا کردن راهکارهایی جهت حل این مشکل بودیم ، هر انسان متاهل و بالغی در طول یکسال به طور متوسط با ۱۲ مناسبت و خرید ۱۵ کادو و هدیه سرو کار دارد . بعد از ازدواج برخی مناسبت های مربوط به خانواده همسرتان نیز به سبد کادویی و هدیه شما اضافه می شود مثل هدیه روز مادر و هدیه روز پدر که علاوه بر پدر و مادر خودتان می بایست برای خانواده همسرتان نیز هدیه بگیرید  و همین طور تاریخ های تولد احتمالا خواهر و برادر همسرتان.

و طبیعتا اگر فرزندی داشته باشید ، تولد فرزندتان را نیز باید به این چک لیست  باید اضافه کنید. ولی مهمترین مناسبت برای زوجین که دارای بیشترین اهمیت نیز می باشد ، هدیه سالگرد ازدواج می باشد که در حقیقت در حکم برجام یک زندگی مشترک  است  که نقض و فراموشی آن به معنای اعلام جنگ می باشد.

شما راهکارتان برای فراموش نکردن مناسبت های مهم زندگیتان چیست ؟ عده ای که زندگیشان  با تکنولوژی روز عجین شده است با ثبت مناسبت های مهم زندگیشان  در ریمایندر هایی مثل گوگل کلندر یا حتی اپلیکیشن هایی که در بازار موجود است به حافظه شان کمک می کنند که هیچ مناسبتی را فراموش نکنند.

عده دیگیری که زیاد رابطه خوبی با عصر ارتباطات ندارند ، با استفاده از قلم و کاغذ تلاش می کنند که مناسبت های مهم طول سال خود را به نحوی یاد داشت کنند که به قول معروف هیچ مناسبتی از دوستان و اقوام از زیر دستشان در نرود و بتوانید در اولین فرصتی که عقربه های ساعت وارد روز جدید شدند بتوانند به وی تبریک بگویند.

 

کادو تولد برای خانمها

کادو تولد برای خانمها

 

ما در فروشکاه اینترنتی کادوکارت برای هر دو طیف افراد راه حل داریم ، تقویم های جیبی و رومیزی ثبت مناسبت ها برای افراد سنتی و اپلیکیشن برای افرادی که تمایل دارند مناسبت های خود را بر روی گوشیشان ذخیره کنند.

برای خرید کادو برای همسر عزیزتان بر خلاف باور عموم اصلا نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید فقط کافیست کمی وقت صرف کنید تا علاقه مندی ها و نیازمندی های همسرتان را تشخیص دهید ، تا روز زن که ۷ اسفند ماه است چیزی نمانده و دیر یا زود می بایست برای خرید هدیه روز زن تصمیم بگیرید ، پیشنهاد ما این است که امسال سنت شکنی کنید و به سراغ هدایای متفاوتی بروید ، برای اینکار نیز می توانید سری به شبکه مجازی همسرتان و پست هایی را که لایک کرده است را با دقت ببینید ، مطمئنا ایده های جذابی به دست خواهید اورد و البته غافلگیر کننده.

خانم های محترم بعد از گرفتن هدیه روز خودشان ، حدودا ۳ هفته وقت دارند تا به فکر هدیه روز مرد باشند. ۲۹ اسفند ماه  چندین مناسبت و واقعه را در خود دارد ، عید نوروز ، ملی شدن صنعت نفت و روز مرد و روز پدر . برای خرید کادو برای همسرتان از کلیشه های متداول و تکرای خود داری کنید ، مثل پیشنهاد هدیه برای خانم ها بازهم پیشنهاد می کنیم سری به شبکه های مجازی همسرتان بزنید.

ما در فروشگاه اینترنتی کادوکارت از سال ۹۴ با جمع آوری نزدیک به ۱۷۰۰۰ کالا که قابل کادو و هدیه دادن بانشد سعی نمودیم تا با حذف واسطه ، ارائه کالاهای متفاوت و دست ساز ، ارسال سریع ، فراهم آوردن کلیه ملزومات جشن مثل خرید کیک و خرید گل و خرید فینگر فود ، خرید بادکنک ، خرید کادو و هدیه را برای کاربران عزیز لذت لخش نمائیم .

مزیت دیگر کادوکارت خاصیت مارکت پلیس بودن آن است که به تمام

تولید کنندگان و فروشندگان این امکان را می دهد تا کالاهای خود را در صورت  واجد شرایط بودن  داخل سایت ما با چند کلیک و به سادگی ثبت نمایندو منتظر فروش کالایشان باشند.

هر روز منتظر شنیدن خبرهای و امکانات متفاوتی از ما باشید.

خرید کادو و هدیه

خرید کادو و هدیه

 

 

هدیه روز مرد و هدیه روز زن

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.