راهنمای خرید کادو و هدیه

تمیز کردن تابلو فرش در آپارتمان | 3 مرحله آسان

تمیز کردن تابلو فرش در آپارتمان

چرا انقدر فرش گرانبها و ارزشمند شده است ؟ تا حالا با خود فکر کرده اید چه خاصیتی این نخ های به هم بافته شده را به چنین درجه و ارزشی رسانده است ولی مثلا کالاهای دیگر به چنین ارزشی ندارند ؟ یا مثلا چه تفاوتی بین الماس با ذغال سنگ وجود دارد؟این قیمت یا ارزش یک چیز نصبی است که طلا را با نقره متمایز نموده است ؟ اینکه روش به دست آوردن ، استخراج یا حتی تولید  کالای با ارزش دشوار تر می باشد مطمئنا روی قیمت گذاری کالا تاثیر گذار است ولی ، مطمئنا عوامل روانی نیز در تعیین بهای یک کالا تعیین کننده می باشد.

ما در این نوشته می خواهیم به روش تمیز کردن تابلو فرش بپردازیم ، تابلو فرش بیشتر به عنوان هدیه و کادو خریده می شود ، چون اولا هم کالایی نفیس به شمار می رود و هم به عنوان دکوری می باشد که قابلیت ماندگاری طولانی دارد ، البته تابلو فرش مطمئنا مناسب تیپ ها و سلیقه های افراد خاصی می باشد که می بایست هنگام خرید این نکته را دقت نمائید ، مثلا بیشتر مناسب افراد با روحیات سنتی می باشد .

ساده ترین روش تمیز کردن تابلو فرش دادن ان به قالیشویی های معتبر است که الی ماشالله زیاد هست و همه هم بدون شعبه !!!

تابلو فرش مانند فرش های زیر پا زیاد نیاز به شستشو ندارند چون نه زیر پا هستند و نه چیزی روی آنها ریخته می شود طبیعتا ، ولی با تمام این موارد اگر بازهم تابلو فرشتان کثیف شد نگرانی به خود راه ندهید ،

ابتدا تابلو فرش را از قابش جدا کنید ، مراقب باشید که به قاب تابلویتان آسیبی وارد نشود.

سپس فرش جدا شده را روی زمین پهن کنید و روی آن را با جارو برقی که دهانه اش تمیز است جارو بزنید تا گرد و غبار و آلودگی از روی ان جمع شوند.

در مرحله سوم می بایست مقداری شامپوی مخصوص فرش را داخل آب سرد حل کنید ، سپس یک تکه اسفنج بزرگ را داخل محلول کنید ، بچلانید و بعد  با آن روی فرش بکشید .

حالا نوبت به خشک شدن رسیده است ، خوشبختانه بر خلاف فرش های بزرگ که نیاز به فضای زیادی برای خشک شدن دارند ؛ تابلو فرش ها نیازی به فضای زیادی ندارند ، و با کمک یک شوفاژ و یا یک زمین که گرم می باشد می توانید فرش تان راخشک نمائید.

 

تمیز کردن تابلو فرش در آپارتمان

تمیز کردن تابلو فرش در آپارتمان

نباید های شسشتوی تابلو فرش

تابلو فرش را روی طناب پهن نکنید چون باعث از شکل افتادن تابلو خواهد شد .باید به صورت کاملا مستقیم بر روی زمین پهن شود.

همچنین از تماس مستقیم تابلو فرش یا نور مستقیم آفتاب خود داری کنید ، اگر هم قصد دارید در مقابل آفتاب آن را پهن کنید به صورت پشت و رو این کار را بکنید.

این روش برای تابلو فرش های معتبر و دستبافت یا ماشینی که در آن شرایط شستشو ذکر شده یاشد قابل انجام می باشد ، در مورد تابلو فرش های چاپی حتما هنگام خرید با فروشنده تابلو فرش مشور نمائید که پگونه می توانید تابلو فرش را بشویئد که آسیب کمتری ببیند.

خرید کادو و هدیه

تهیه شده توسط فروشگاه اینترنتی کادوکارت : بزرگترین مارکت پلیس خرید اینترنتی هدیه و کادو

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.