راهنمای خرید کادو و هدیه

به مردها هم میشه گل هدیه داد ؟

به مردها هم میشه گل هدیه داد ؟

دسته گل و باکس گل را نه می شود کادو به حساب آورد ، نه میشه کادو به حساب نیاورد ، جایگاه دوگانه ای دارد ،مثل شتر مرغ که نه شتره نه مرغ !!! یک نکته مهم و سوال برانگیز این است که آیا واقعا خرید گل برای آقایان نیز خوشایند آنهاست یا خیر ، خوشحالشان نخواهد کرد .در این نوشته می خواهیم به این مطلب بپردازیم که آیا گل به عنوان جادوی همیشگی عشق در مردان نیز کارساز است یا خیر و تاثیری ندارد . ولی وقتش رسیده که تصورات خود را در مورد هدیه برای مردان کنار بگزارید و برایشان گل بخرید .به مردها هم میشه گل هدیه داد؟

گل با نام خانم ها عجین شده است و تصور این است که کنار هر کادو برای خانم ها باید یک باکس گل یا دسته گل هم گذاشت ولی آقایان روحیه زمخت تری دارند و نیازی به گل ندارد!!!

چرا باید به مردان گل هدیه داد؟

گل هدیه ای کم هزینه و بسیار کاربردی و با معنا می باشد و خرید آن دلیل خاصی نمی خواهد ، و دلیل و اثباتیست براینکه شما طرف مقابلتان را دوست دارید و خواستید برایش گل بخرید ، هرازگاهی برای پدرتان ،برادرتان ،همسرتان ،نامزدتان گل بخرید.

چه گل هایی برای هدیه به مردان توصیه می شود؟

برخلاف خانم ها ، آقایان گل های تیره رنگ را بیشتر ترجیح می دهند ،پس سراغ هر گلی که می روید سراغ رنگ های صورتی و نارنجی سعی کنید نروید و به جای آن سراغ رنگ های تیره یا بنفش بروید ، مثلا چه گل هایی؟

ارکیده های سفید یا بنفش و همین طور رز های زرشکی گزینه مناسبی هست ، گل فلامینگو به رنگ و شکل خاصی که دارد گزینه بسیار مناسبی می باشد ، در نهایت می بایست گل هایی را به آقایان هدیه دهید که حس صلابت و مردانگیشان نیز سوال نرود ، نه رنگ های که تا حدودی زنانه هستند.

برای چه مناسبت هایی گل مناسب است ؟

کلا برای تمام مناسبت های مربوط به آقایان می تواند گل هدیه دهید ،مثلا روز مرد ، روز پدر ، تولد همسر ، روز ولنتاین ، سالگرد ازدواج  ، مناسبت های شغلی مثل روز مهندس مثلا و در سایر موارد همینجوری ، گل هدیه دهید  ،

دسته گل یا شاخه گل یا باکس گل ؟

این خود بحث تقریبا مفصلی هست که کدام یکی از گزینه های بالا بهتر هست ،پیشنهاد ما برای آقایان باکس گل هست ،چون به راحتی قابل حمل می باشد ، نه مثل دسته گل هست که حمل و نقلش سخت باشد و نه مثل یک شاخه گل که زیاد به چشم نیاید.

این که بعضی ها فکر می کنند مردان از گل خوشحال نمی شوند تا حدودی به این بر می گردد که بعضی آقایان به دلایل تربیتی از ابراز احساسات در جمع خجالت می کشند ،و رویشان نمی شود جلوی همکارانشان در محل کار یک دسته گل دریافت کنند  و عکس العمل نشان دهند برای همین این سوتفاهم پیش می آید که شاید او خوشحال نشده است.

حرف آخر : هیچ وقت در خرید دسته گل ، خرید باکس گل ، حتی خرید شاخه گل برای عزیزانتان و افرادی که دوستشان دارید شک نکنید ، گل به عنوان هدیه ای که در ضمیر ناخودآگاه ما به عنوان عشق و علاقه و محبت ثبت شده است باعث ایجاد حس بهتری در گیرنده گل و به طبع شما خواهد کرد

به مردها هم میشه گل هدیه داد

به مردها هم میشه گل هدیه داد

 

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.