راهنمای خرید کادو و هدیه

7 پیشنهاد هدیه بچه دار شدن

7 پیشنهاد هدیه بچه دار شدن

پیشنهاد هدیه بچه دار شدن

یکی از کادوهای بسیار پر کاربرد و کلیدی، هدیه تولد نوزاد  زوج ها می باشد، در این موقعیت شما نمی دانید برای چه کسی دقیقا کادو و هدیه بگیرید ، برای مادر نوزاد یا خود نوزاد ، طبیعتا عقل حکم می کند که هدیه ای بخرید که به درد مادر بچه بخورد و کمک حال زوج جوان شود. در این شرایط وانفسای اقتصادی نیز این کمک بیشتر تاثیر خواهد داشت . پس بهتر است به سراغ هدیه هایی برویم که مادر و پدر نوزاد تازه متولد شده بیشتر علاقه قلبی و خوشحالی شما را درک کنند .

ما در این نوشته سعی نمودیم ، کالاهای مناسب برای این موقعیت را لیست نماییم .

تجربه سالها فعالیت به صورت تخصصی بر روی فروش اقلام کادوئی به ما کمک نموده است که آمار دقیق تری از میزان علاقه مندی مردم به دست بیاوریم .

هدیه بچه دار شدن را می توان به دسته های زیر تقسیم نمود

حالا به مثال هایی از هر کدام می پردازیم که سقف بودجه شما برای خرید کادو و هدیه در انتخاب نوع کادو بسیار با اهمیت می باشد .

این که شما چقدر حاضر هستید که هزینه کنید ، به شما کمک خواهد نمود تا هدیه بهتری را خریداری نمائید. یکی از بهترین راه های خرید هدیه ، انتخاب روش های اینترنتی آن می باشد ، چون علاوه بر حل مشکلات ترافیکی , قدرت انتخاب بیشتر و امکان مقایسه کالاها با یکدیگر را نیز به شما می دهد.

هدیه های دکوری و تزئنیاتی:

مانند مجسمه های برنزی و چوبی ، تابلوهای نقاشی و تابلو های مدرن ، رزهای طلا ، رزهای جاودان

هدیه های کاربردی برای نوزاد :

مانند خرید روروک، خرید وسائل بازی نوزارد ، خرید پوشاک نوزاد

هدیه های قیمتی:

این نوع هدایا که شامل طلا و جواهراتی می شود که برای مادر نوزاد خریده می شود که از یک انگشتر یا دستبند شروع می شود تا به سکه طلا و ست جواهرات می رسد . افراد نزدیک مثل خانواده زوج برای آنها هدیه های قیمتی و دیگر اعضای دورتر هدیه های سبک تری می گیرند.

پیشنهادات با توجه به میزان فروش در فروشگاه اینترنتی کادوکارت

  1. پوشاک و لباس نوزاد
  2. عروسک های پولیشی
    از عروسک های پولیشی در سایت دیدن کنید

    از عروسک های پولیشی در سایت دیدن کنید

  3. اسباب بازی های موزیکال
  4. آباژور های اتاق کودک
  5. ست های غذا خوری ویژه نوزادان
  6. کالسکه

پیشنهاد خرید کادو برای بچه دار شدن با توجه به بودجه

زیر ۱۰۰ هزارتومان :
اگر قصد دارید کمتر از ۱۰۰ هزارتومان خرید کنید ، انتخاب های کمی ندارید ، می توانید سراغ پوشاک نوزاد و یا حتی سراغ عروسک و اسباب بازی های ویژه نوزادان نیز بروید .

بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزارتومان :

با این بودجه علاوه بر داشتن انتخاب های بالا مثل لباس نوزاد ، عروسک و اسباب بازی ، سراغ طلاهای ریز نیز می توانید بروید ، هم برای خود نوزاد و هم برای مادر نوزاد ،

از محصولات سایت ما دیدن کنید

از محصولات سایت ما دیدن کنید

بالا تر از ۵۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان:

با این بودجه می توانید به سراغ کالاهای اساسی تری مثل کالسکه نوزاد و به اصطلاح سیسمونی هم بروید.

کالاهایی که بیشتر برای پرورش نوزاد مناسب است. و زوج های جوان نیز برای خرید آنها در ابتدای زندگی مشترکشان طبیعتا با مشکل مواجه هستند .

پس اگر توان مالی خوبی دارید و می توانید هدیه هایی در این رنج قیمتی بخرید ، حتما به سراغ کادوهای این دسته و یا سکه و کارت هدیه بروید.

بالاتر از ۲ میلیون تومان:

در این رنج قیمتی هم می توانید کادوهای مناسب بازی و سرگرمی نوزاد بخرید و هم سراغ مایحتاج اصلی  نوزاد تازه تولد یافته بروید ، ولی پیشنهاد ما خرید سکه و یا کارت هدیه می باشد که مطمئنا دراین شرایط بیشتر به کار مادر و پدر نوزاد می آید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.