راهنمای خرید کادو و هدیه

هدیه برای بهترین دوست | 7 پیشنهاد خاص و متنوع جدید

هدیه برای بهترین دوست

همیشه یکی از لذت بخش ترین قسمت های دوستی مناسبت های دوستتون هست که اولا یادتون بمونه و دوما اینکه برای دوستش کادویی بگیره و به نحوی خوشحالش کنه,یک نکته مهم را که باید بگم و البته کل تیم کادوکارت هم به این موضوع اعتقاد دارند.

این هست که ارزش خرید کادو و هدیه به هیچ وجه قابل اندازه گیری با معیار های مادی نیست , و همون طور که شعار کادوکارت هست .

کادو اشتراک یک لذت است ,پس وقتی ما می گوییم که یک کادوی خوب اصلا منظورمون به گرون بودن اون کادو نیست.
دو تا قانون نا نوشته هم بگزاریم در این نوشته,منظور از دوست چه جنس موافق یا جنس مخالف،ارتباط  احساسی و عشق,مد نظرمون نیست .

خرید هدیه برای معشوق را در بخش دیگه ای بررسی  خواهیم کردو در اینجا مد نظرمون دوستی های دوران مدرسه و دانشگاه و سربازی و محل کار است.

و قانون نانوشته دوم ،همان طور که در بالا گفتیم به هیچ وجه خود را مقید اندازه و مقدار پول کادو ننمائید ,دوستی نیازی به این حرف ها ندارد ,فقط کافیست لذت درآن دمیده شده باشد.

ما ۷ پیشنهاد جداکرده ایم که ۴ تای  آن ها برای دوست مذکر و ۳ تا برای دوست مونث می باشد.

یک سری هدایا هستند که به اصطلاح هدایا کالت هستند ,البته این اصطلاح بیشتر برای فیم به کار می رود و به فیلم هایی خارج از روال سینما با طرفداران پر وپا قرص اطلاق می شود.

مثل فیلم هفت یا SEVEN , ولی حالا منظور از هدایای کالت چیست ,هدایای که پرطرفدار هستند مثل عطر و ادکلن که کادوی دم دستی و گزینه ای ساده می باشد در کنار قیمت بالایی که ممکن است داشته باشد.

هدیه برای بهترین دوستما اینجا می خواهیم در مورد بهترین کادو صحبت کنیم نه در مورد انبوه کادوهای محبوب و مورد علاقه افراد ,شما می خواهید برای بهترین دوست خود هدیه بخرید .

پس می بایست کادوی منحصر به فردی بخرید ,که به دوستتان یاداوری نماید از طرف بهترین دوستش خریداری شده است.

این کادو می تواند کادو کریسمس ، کادو روز معلم ،یا خرید کادو تولد باشد.

هدیه برای بهترین دوست

۳ هدیه برای دوست مونث , نه دوست دختر!!!!

۱-تابلو نقاشی :

شاید در نکاه  اول هیچ وقت به فکر خرید تابلو نیفتید و برای دوستتان هم عجیب باشد که شما با یک تابلوی بزرگ وارد مهمانی شوید , ولی یک تابلوی زیبا و نفیس همیشه هدیه ای ماندگار است و مطمئن باشید اگر با اصول زیبایی شناسی انتخاب شده باشد

تاثیر بسیار زیاد و ماندگاری بر دوستتان خواهد گذاشت و با توجه به روحیه زیبایی دوستدختران ,بسیار خوشحال خواهند شد , البته برای انتخاب تا بلو می توانید به روش هاش تشخیص تابلو قلابی از اصل مراجعه نمائید.

هدیه برای بهترین دوست

۲-عروسک :

عروسک های دکوری نیز جز هدایایی می باشد که همیشه همراه وی خواهد بود و به عنوان هدیه بسیار جذاب خواهد بود , شک نکنید.

 

۳-زیور آلات :

اگز بخواهیم ۱۰ لیست کادو های محبوب بانوان درست کنیم شک نکنید در ۳ تا اول اکثرشان زیور آلات جز گزینه های اول اکثر لیست های خواهد بود.هدیه برای بهترین دوست

پس خرید زیور آلات چه طلا , نقره یا حتی بدل را  فراموش نکنید ولی حتما کارهایی انتخاب کنید که دارای هویت باشند.

هدیه برای بهترین دوست

۴ هدیه برای بهترین دوست مذکر ,نه دوست پسر!!!

۱-فندک وپیپ و متعلقات :

برای افراد سیگاری یا اهل پیپ داشتن فندک های متنوع و همین طور پیپ اگر اهل پیپ باشند جزجذابیت های همیشگی خواهد بود ,البته در خریدن فندک بسیار دقت کنید.

 اولا اصل باشد و دوما از طرح های به روز و متناسب با روحیه بهترین دوستتان باشد ,مثلا اگر اهل موسیقی راک هست , می توانید از تصاویر مرتبط با این  نوع سبک استفاده کنید
همین طور از کادوهایی هست که سالهای سال دوستتان را یاد شما خواهد انداخت

۲-بوت  یا کفش ورزشی :

خرید بوت یا کفش ورزشی اگرچه همواره سخت است ,ولی به شخصه اگر کسی برای من کفش کوهنوردی یا ورزشی ,در صورتی که اهلش باشک بسیار لذت بخش است

۳-هدفون :

با توجه به سهل شدن استفاده از گوشی های هوشمند به عنوان پلیر موسیقی ,داشتن یه هدفن قوی که باعث شود شما از موسیقی لذت بیشتری ببرید جز  کادوهای محبوب می باشد

۴-ریش تراش :

ریش تراش هم اگر دوستتان اهل زدن و اصلاح محاسنش باشد جز کالاهای بسیار محبوب و لذت بخش برای آقایان می باشد.شک به خودتان راه ندهید.
اگر شما هم تجربیات و ایده هایی در مورد خرید هدیه برای یهترین دوستتان دارید با ما درجریان بگذارید تا تعداد کالاهای بیشتری را به سبد هدیه هایمان بیفزاییم.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.