راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای خانم ها

۷ هدیه ای که نباید به دوست دخترتان بدهید.

۷ هدیه ای که نباید به دوست دخترتان بدهید.

دخترها کلا روحیه حساسی دارند ، به سختی خوشحال می شوند و به سادگی ناراحت می شوند ، ممکن است شما در رفتار با آنها قصد و غرضی نداشته باشید ولی آنها برداشت خود را بکنند و ناراحت شوند ، یکی از مواردی که باعث خوشحالی یا ناراحتیشان می شود و مثل تیغ جراحیست ، کادو و هدیه است  ، کادوی شما می تواند او را شگفت زده کند و از اینکه او را به خوبی شناختید و نیاز او را درک کردید خوشحال شود یا برعکس ، ناراحت شود که شما چرا سر کادوی اون دقت نکردید و این را ارتباط با علاقه و احساس شما بکند و نتیجه های جالبی نگیرد.هدیه ای که در دوران دوستیتون می خرید با هدیه روز زن بسیار متفاوت می باشد. ( ۷ هدیه ای که هرگز نباید به دوست دخترتان بدهید  )

اهمیت خرید هدیه برای دوست دختر یا نامزد از آن حیث بیشتر است که شما هنوز در مرحله اولیه ارتباط هستید و پیوندتان محکم نشده است که فرصت جبران و ابراز محبت را داشته باشید ، پس اهمیت خرید کادو برای دوست دخترتان نسب به همسرتان  دوچندان هست. برای همین ما ۷ هدیه ای که تاثیر خوبی بر روی دوست دخترتان نخواهد داشت را به شما پیشنهاد می دهیم که به سراغشان نروید.

۱- کادوهای کودکانه :

احتمالا شما هم به فکر خرید عروسک های پولیشی می افتید ، شاید دوست دختران در آن لحظه از خودش خوشحالی نشان دهد ولی مطمئن باشید که خوشحال نشده است ، خرید اینجور عروسک ها موقع قدم زدن یا در مناسبت هایی مثل هدیه ولنتاین عروسک بخرید ولی برای مناسبت های دیگر سراغش نروید.یادتان باشد شما هدیه کودک نمی گیرد ودارید برای یک خانم بالغ کادو می گیرید.

۷ هدیه ای که نباید به دوست دخترتان بدهید.

 

۲- لوازم آشپزخانه :

خرید لوازم آشپزخانه حتی برای همسرتان نیز که با هم زیر یک سقف زندگی می کنید توصیه نمی شود ، چه برسد به دوست دخترتان که هنوز در مراحل اولیه آشنایی هستید ، اگر هم می خواهید این جور کادوهایی بخرید ، سراغ لوازمی بروید که مصرف دارد ، مثلا اگر دوست دخترتان عاشق قهوه هست ، یک دستگاه قهوه ساز خانگی احتمالا خوشحالش کنید ، ولی جز کادو عاشقانه به حساب نمی اید.

 

مقاله مرتبط:
هدیه مناسب اولین قرار

۳ – پوشاک

خانم ها سر خرید لباس و پوشاک بسیار حساس هستند و کمتر مردی پیدا می شود که توان و حوصله خرید پوشاک همراه همسر یا دوست دخترش را داشته باشد ، حالا فرض کنید شما می خواهیم با خرید از اولین مغازه ای که دیدید این وظیفه خطیر را انجام دهید ، احتمال اینکه مطابق سلیقه اش جور در بیاید خیلی کم است.

۷ هدیه ای که نباید به دوست دخترتان بدهید.

۴- هدایای که بیشتر به درد خود شما می خورد.

خیلی از هدیه ها هستند که کمی خودخواهی در آن وجود دارد ،مثلا بلیط تماشای یک بازی ورزشی یا خرید وسائل ورزشی که خودتان بیشتر از ان لذت می برید . خانم بسیار به اصطلاح تیز هستند و به سرع متوجه می شوند که شما بایشان هدیه ای گرفتید که بیشتر به درد خودتان می خورد تا او.

 

۵- لباس زیر معمولی

در مقاله ای جداگانه بررسی کردیم که اصلا خرید لباس زیر به عنوان هدیه درست هست یا نه ، ولی پیشنهاد می دهیم اولا برای دوست دخترتان لباس زیر نخرید و اگر هم قصد دارید بخرید ، ست لباس خواب بخرید نه لباس ساده زیر ، البته همان لباس خواب هم باید شناخت کافی از او داشته باشید وگرنه دیدید یک دفعه رابطه تان تمام شد.

 

۶- عضویت در باشگاه یا وسائل ورزشی

دختران به تناسب اندام خود بسیار اهمیت می دهند و همین طور نظر دیگران نیز برایشان بسیار مهم است به خصوص شما ،وقتی شما عضویت در باشگاه به او هدیه می دهید یا حتی لوازم ورزشی ، این پیام را به او می دهید که بدنش نیاز به ورزش دارد و این گناهی نابخشودنیست.

۷ هدیه ای که نباید به دوست دخترتان بدهید.

 

۷-هدایای آماده (پکیج )

یکی از اصول مهم که حس کادو دادن رو دو چندان می کند وقتی هست که برای پیدا کردن و خرید کادو می گذاربد ، حالا اگر شما بیاید از این بسته های اماده که داخلش همه چی هست هدیه بدهید این پیام را رسانده اید که وقت کافی برای هدیه خریدن نداشتید. این هدایا جز هدیه فوری می باشند

 

۷ هدیه ای که نباید به دوست دخترتان بدهید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد نظرات: 1

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.