سینما و هنر

۱۵ فیلم ۲۰۱۸ که توصیه می کنیم نبینید

۱۵ فیلم ۲۰۱۸ که توصیه می کنیم نبینید

در این لیست می خواهیم به بررسی فیلم هایی بپردازیم که نباید آنها را ببینید  !! حتما می پرسید چرا ؟آیا فیلم های مشکل داری هستند ؟خیر به نظر ما آنقدر وقت شما ارزشمند است که نباید بیهوده صرف دیدن فیلم هایی شود که عنوان بدترین فیلم سال را به خود اختصاص داده اند ، در کنار این به قدری فیلم های خوب و ارزشمند در تاریخ سینما وجود دارد که توصیه می کنیم آنها را در اولویت خود بگزارید ، بهتر است یک لیست برای خود درست کنید و فیلم هایی که باید ببینید رو لیست کنید و اگر وقت اضافه ای داشتید انها را تماشا کنید.

Terminal  -۱۵

 فیلم داستان دو آدمکش در ماموریت را به تصویر میکشد که با ورود یک زن مرموز که به نظر نقش مهمی در انجام این ماموریت دارد اوضاع تغییر میکند ، بازی ها بسیار ضعیف می باشند و هیچ کدام از نقش ها در نیامده اند ، و بازی ها به شدت بد می باشد ف البته عده ای به خاطر يانر فیلم به آن علاقه مند شده اند ولی ما پیشنهاد نمی کنیم که وقتتان را برای تماشای این فیلم بگذارید.

۱۵ فیلم ۲۰۱۸ که توصیه می کنیم نبینید

How It Ends  -۱۴

داستان فیلم در مورد مردی می باشد که پس از یک اتفاق اخر الزمانی تصمیم می گیرد به خانه اش برود و نامزد باردارش را نجات دهد ، ممکن است کنجکاوی و صحنه اکشن فیلم شما را جذب کند ولی فیلم به شدت ناامید کننده، مبهم، نامشخص است .

Kickboxer: Retaliation  -۱۳

کورت اسلون، یک سال پس از وقایع “Kickboxer: Vengeance”، قول داده است هرگز به تایلند برنگردد. با این حال، در حالی که برای یک عنوان MMA آماده می شود، او خود را آرام می کند و این بار به عنوان زندانی به تایلند بازگشته است

احتما لا با خواندن چند خط بالا متوجه داستان و روایت فیلم شده اید ، فیلمی بدون فیلم نامه و کارگردانی قوی که اگر علاقه مند هنرهای رزمی هستید فقط فیلم را تماشا کنید ، ما که ۱۵ دقیقه فقط توانستیم پای فیلم دوام بیاوریم.

۱۵ فیلم ۲۰۱۸ که توصیه می کنیم نبینید

Fahrenheit 451 -12

درست است که فیلم از یک رمان معروف به همین نام اقتباس شده است و تروفو نیز نسخه اولیه این فیلم را ساخته است ولی نسخه ۲۰۱۸ به شدت کسل کننده است و مطمئنا حوصله تان سر خواهد رفت ، جلوه های ویژه فیلم و تبلیغات توقعی فیلمی مهیج و داستان گو را در بییننده ایجاد می کند که فیلم اصلا این طور نیست .اگر هم از داستان فیلم خوشتان امده است پیشنهادمان تماشای نسخه قدیمی فیلم است.

۱۵ فیلم ۲۰۱۸ که توصیه می کنیم نبینید

The Titan -11

فیلمی علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی لنارت راف است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، در آینده‎ای نزدیک ، یک خانواده‎ی نظامی به یک منطقه‎ی ویژه نقل مکان می‎کنند تا ریک پدر خانواده بتواند در یک آزمایش بسیار پیشرفته‎ی تکامل ژنتیک انسان شرکت کند. فیلم قصد داشته طوری ساخته شود که بتواند دنباله هایی نیز داشته باشد که متاسفانه شکست سختی خورد ؛ فیلمنامه ضعیف فیلم و داستان غیر منطقی .

Looking Glass- 10

داستان فیلم در مورد زوجی می باشد که یک هتل در بیابان خریداری می کنند. در این مکان آن ها شاهد اتفاقات عجیب و مرموزی هستند  ، تا جایی که یادم می آید به جز یکی دو فیلم خوب ، فیلم خوبی از نیکلاس کیج ندیده ایم ، بازی ها به شدت تصنعی یا اگزجره ، که از او بازیگیر مغرور ساخته است ، این فیم هم همین طور ، کنار فیلم نامه ضعیف ، بازی های ضعیف نیز به اثر ضربه زده اند ، ولی داستان قابلیت موفق شدن را داشت.

۱۵ فیلم ۲۰۱۸ که توصیه می کنیم نبینید

Fifty Shades Freed  -۹

فیلمی که در کمال ناباوری تا قسمت ۳ ان نیز ساخته شد ، داستان فیلم از نظر من به هیچ وجه جالب نیست ، داستان عشقی مازوخسیتی و عجیب و غریب که مطمئنا طرفداران پر و پا قرص خودشو داره ولی از ما می شنوید وقتتونو تلف نکنید.

۱۵ فیلم ۲۰۱۸ که توصیه می کنیم نبینید

۱۵ فیلم ۲۰۱۸ که توصیه می کنیم نبینید

 

۸ -فیلم ۲۱۱

پلیسی وظیفه‎شناس به نام مایک چاندلر هنگامی که در حال انجام ماموریت هست ، با گروهی سارق بانک درگیر می‎شود و… فیلم با بازی نیکلاس کیج هست ، و خوشبختانه تنها نکته مثبت فیلم هم بازی کنترل شده کیج است ، داستان به شدت تکراری و پیش پا افتاده است که ورژن های خیلی خوبی از این روایت ساخته شده است.

Patient Zero  -۷

ار صفر یک فیلم اکشن و ترسناک می باشد که از بازیگران مطرح آن می توان به حضور “ناتالی دورمر” اشاره کرد. یک ابر ویروس نسل انسان ها را به قاتلانی بسیار هوشمند و ساده تبدیل کرده است. در این بین یکی از بازماندگان (مت اسمیت) که ویروس بر روی او اثر نکرده ، راهی برای ارتباط با آن ها پیدا کرده است …..

Reprisal-  ۶

یک کهنه سرباز برای درمان فرزندش مجبور می‌شود تا با یک نظامی دیگر همراه شود تا علاوه برای بدست آوردن پول بیشتری در مقابل جرم و جنایت نیز بایستند…

فیلم نامه پر از باگ می باشد که  که اگر دنبال داستان باشید باید مدام از خود بپرسید ،که دلیل این اتفاق چی بوده است ؟و دنبال جواب بگردید ،و به هیچ نتیجه ای هم نرسید.

Open House  -۵

سری جوان به نام لوگان و مادرش پس از نقل مکان به یک خانه‌ی جدید ، تحت محاصره‌ی نیروهای ترسناکی قرار می‌گیرند ،

Show Dogs  -۴

این فیلم برای کودکان ساخته شده است پس می بایست سرگرمی های کودکان نیز در آنها دیده شد ، ولی اصلا این طور نیست نهایت خلاقیت در فیلم حرف زدن حیوانها می باشد که به شدت خسته کننده و قابل پیش بینی می باشد.

Black Water – 3

فیلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی پاشا پاتریکی است. در این فیلم ژان کلود ون دام و دولف لاندگرن به ایفای نقش می‎پردازند. داستان فیلم در مورد یک مامور مخفی می‎باشد که خودش را در یک زیردریایی زندانی شده می‎بیند. او به کمک یک زندانی دیگر و همکار آماتورش ، می‎بایست با زمان مسابقه دهند تا او از آنجا بتواند فرار کند و مقصر اصلی این ماجرا را پیدا کند

Slender Man – 2

فیلمی ترسناک و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی سیلوین وایت می‎باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، در شهری کوچک ، گروهی از دوستان که جذب افسانه‎ی عجیب و مرموز اسلندرمن شده‌اند ، تلاش می‌کنند تا ثابت نمایند که این موجود وجود ندارد. اما زمانی که یکی از آنها به طور اسرارآمیزی ناپدید می‎شود ، ماجرا فرق می‎کند

Future World -1

فیلمی علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی جیمز فرانکو می‎باشد. داستان فیلم درباره‎ی پسر جوانی است که مادری مریض دارد که نزدیک به مرگ است. او شایعه‎ای درباره‎ی وجود دارویی شفابخش شنیده و اکنون مجبور است تا به دنبال دارو برای مادرش بگردد. فیلم به شدت یاداور فیلم مد مکس می باشد ولی تنها فیلم برداری در شن و ماسه و صحرا و افراد موتور سوار کافی نیست و همین شبیه شدن باعث می شود که در مقام مقایسه این دو اثر را با هم مقایسه نمائید و اثر بازنده مطمئنا این فیلم خواهد بود.

 

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.