راهنمای خرید کادو و هدیه

کاپشن چرمی مناسب چگونه بخریم؟؟

کاپشن چرمی

کاپشن چرمی مناسب چگونه بخریم؟؟

چه به عنوان یک مرد قصد خرید کاپشن چرمی برای خودتان را داشته باشید یا به عنوان یک خانم برنامه ای برای خرید کاپشن مردانه داشته باید , چند فاکتور بسیار مهم است که به شما در خرید یک کاپشن چرمی ایده آل کمک می کند.در بیشتر موارد شما کاپشن چرمی را برای کارهای روزمره و سرکار خود احتیاج دارید , در موارد دیگر شما نیاز به خرید کاپشن چرمی دارید که از نظر مد و زیبایی برایتان اهمیت دارد , در اینجور موارد شما به یک کاپشن چرمی با کپ و رنگ مناسب که فیت اندام شما باشد نیاز پیدا می کنید.

مرحله اول: انتخاب رنگ

کاپشن چرمی بخرید که رنگ آن با سایر لباسهای داخل لباس های داخل کمدتان منظبق باشد , این باعث می شود ست کردن لباسهایتان راحت باشد ,مثلا اگر لباسهایتان تیره هستند سعی کنید کاپشن چرمیتان نیز رنگ قهوه ای تیره باشد .البته می توانید لباس های تیره را با رنگ کرم نیز به زیبایی ست شود.

همیشه رنگی را انتخاب کنید که به شما احساس خوبی می دهد و باعث می شود از پوشیدن آن لذت ببرید و باعث افزایش اعتماد به نفستان گردد ,مثلا اگر با رنگ نارنجی احساس می کنید که مردن شما رو مورد تمسخر قرار می دهند هرگز سراغش نروید.

اگر تصمیم دارید که کاپشن چرمیتان را به دو منظور استفاده کنید یعنی هم برای امور روزمره و هم برای مهمانی و کسبب و کارتان سراغ رنگ های تیره بروید  , چون رنگ های تیره هر دو خاصیت را دارند که هم حالت رسمی و جدیت را به شما بدهند و هم بتوانید با لباس های دیگر ست کنید و به روز باشید.

مرحله دوم : انتخاب سایز

کاپشن چرمی بخرید که متناسب سایز شما باشد.بعضی کاپشن ها به نوعی طراحی و دوخته می شوند که شما رو باریک تر نمایش دهند و برخی دیگر شما را حجیم تر .

اگر شما تا حدودی لاغز اندام هستید کاپشن چرمی آزاد با سرشانه های پهن انتختب کنید  تا شما را کمی حجیم تر نشان دهد ولی اگر شما چاق هستید از کاپشن های آزاد استفاده نکنید چون شما را حجیم تر خواهد نمود.

اگر قصد دارید کاپشن های چرمی موتورسواری خرید کنید  , باید قد بلندی داشته باشید  , این مدل کاپشن ها به دلیل جیب ها و زیپ های فراوانی که دارند برای افراد با قد کوتاه یا متوسط زیاد جلوه زیبایی نخواهد داشت.

[irp posts=”10119″ name=”پیپ خوب را چگونه انتخاب کنیم؟”]

اگر شما لاغر اندام و بلند قد هستید می توانیدکاپشن هایی را بخرید که دارای بند کمر هستند و با سفت کردن ان بخش سینه و سرشانه های شما تا حدودی بزرگتر نمایش داده می شوند.

اگر دارای شکم بزرگی هستید از کاپشن های راسته استفاده کنید که دارای بند کمر نیز نباشند چون بستن بند کمر در حالتیکه شما شکم دارید زیاد حالت جالبی به شما نمی دهد.

مرحله سوم : طول آستین

کاپشنی بخرید که طول آستین مناسبی داشته باشد.طول آستین های کاپشن شما نباید از مچ دست شما پایین تر باشدو نه بالاتر باشد .در غیر این صورت کاپشن شما یا بزرگ است برای شما کوچکتر از سایز شماست

.مرحله چهارم : قد کاپشن

کاپشن شما باید حداکثر تا کمر شما باشد .اندازه مناسب کاپشن یاعث می شود قد و اندام شما بهتر دیده شود.کاپشن های با سایز بلند  تر باعث بی ریخت دیده شدن شماخواهد شد.البته این به جز مواردی مثل بارانی می باشد.

مرحله پنجم : جنس

همواره سعی کندی کاپشنی که خریداری می کنید  که از جنسی دوخته شده باشد که مناسب مصرف شما باشد.شما گاهی کاپشنی می خرید که مناسب بهار و پاییز هست و گاهی دنبال کاپشنی هستید که مناسب زمستان باشد.

اگر شما کاپشنتان را برای بیزینس و زیبایی و مدمی پوشید بهتر است کاپشنی با پوست بره انتخاب کنید که حالت لطیف تر و براق تری را دارد.

[irp posts=”35338″ name=”۷ هدیه ای که هرگز نباید به دوست دخترتان بدهید.”]

اگر هم برای امور روزمره می پوشید و در هوای سر یا بارانی می پوشید بهتر است از پوست گاو که دارای مقاوت بیشتری است استفاده کنید.

مرحله ششم : پرو لباس

همواره سعی کنید برای یک بار هم که شده انواع مدل کاپشن ها را امتحان کنید تا مدلی که بیشتر بر روی اندام شما می نشیند و مناسب به نظر می رسد را انتخاب کنید.کاپشن چرمی مناسب

نوشته و ترجمه شده توسط گروه کادوکارت : فروشگاه اینترنتی خرید کادو و خرید هدیه

.    

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد نظرات: 0

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهی در مورد “کاپشن چرمی مناسب چگونه بخریم؟؟

  1. لیلا اعلمی گفت:

    کاپشن چرمایی که توی بازار وجود دارن اکثرا قد کوتاهی دارن اصلا جالب نیست

  2. Artan گفت:

    ولی توی فردوسی میتونید کاپشن چرمی با اندازه مناسب پیدا کنید

  3. هنگامه فغانی گفت:

    شما کاپشن چرم ندارید توی فروشگاهتون؟

  4. Somaye aslani گفت:

    خیلی کمک کننده بود

  5. سوسن نمینی گفت:

    ولی در کل بهتره که پوشاک چرمیو در هوای بارونی نپوشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.