راهنمای خرید کادو و هدیه, هدیه برای آقایان, هدیه برای خانم ها, هدیه برای کودکان

کادو برای شکموها چی بخریم؟

کادو برای شکموها
کادو برای شکموها

دوست یا همسری شکمو دارید و به دنبال کادو تولد برای او هستید؟ به دنبال کادو برای شکموها هستید؟ میخواهید کادویی که برای دوست شکمویتان میخرید ، حسابی او را شگفت زده کند؟ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی هدیه برای افراد شکمو بپردازیم.

بهترین هدیه برای شکموها چیست؟

یطور کلی کادویی که میتونه افراد خوش خوراک یا به اصلاح شکموها رو خوشحال کنه، بیشتر متربط با خوراکی های شیرین و خوشمزه هستش ؛ از جمله : کوکی ، ماکارون و شیرینی ، انواع شکلات ، پاستیل و…

هدیه مناسب افراد دیابتی چیست؟

بهترین کادو خوراکی برای افراد دیابتی ، شیرینی ها بدون شکر ، خرما یا رطب با روکش شکلاتی ، خشکبار و میوه خشک و… هتسند.

لیست هدیه برای افراد شکمو 🙂

1- شکلات های پفکی

این شکلات ها را شما می توانید در طعم های مختلف خریداری کنید مانند آلبالویی ، قهوه ، پرتقالی و کره بادام زمینی. مصرف این شکلات ها در تزیین کیک ها و یا طعم دار کردن میوه ها است. مقداری از این شکلات ها میتواند بهترین هدیه برای افراد عشق خوردن به حساب بیاید. این شکلات هارا میتوانید با استفاده از خلاقیت خودتان تزئین کنید و به دوستتان هدیه دهید.

شکلات پفکی هدیه برای شکموها

2-قاشق های اندازه گیری

این قاشق های زیبا و پرکاربرد می تواند یک کادو مناسب و خاص برای فرد موردنظر شما باشد. شما می توانید این قاشق ها را به راحتی از فروشگاه ها خریداری کنید و در یک جعبه کادویی زیبا به عزیزان خود هدیه دهید و آنها را حسابی سورپرایز کنید.

قاشق اندازه گیری هدیه برای افراد شکمو

3-کارت پستال با طرح خوراکی

شما می توانید کارت های تزئینی و خاص با طرح های خوراکی های خوشمزه تهیه کنید و آن را همراه شیرینی ها و دونات های خوشمزه به عزیزان خود هدیه کنید.

4-کفگیر فانتزی

کفگیرهای  سیلیکونی با طرح های متنوعی در بازار هستند که می تواند هدیه ای جالب برای دوست شما باشد. میتوانید چند طرح از آن را برای دوستتان تهیه کنید و به او هدیه دهید.

کفگیر فانتزی برای هدیه به شکموها

5-میوه با روکش شکلاتی ؛ هدیه برای افراد شکمو

توت فرنگی های شکلاتی جزو بهترین کادو برای خوش خوراک ها به حساب می آید، بد نیست کمی خلاقیت به خرج دهید و از میوه های دیگری هم استفاده کنید.شما می توانید از گلابی و یا انجیر برای این کار استفاده کنید و قطعا دوستتان از این ترکیب لذت خواهد برد.

میوه شکلاتی بهترین کادو برای شکموها

پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندهید:
چه هدیه ای برای عشق نقاشی بخریم؟

6-کتاب آشپزی

شما می توانید برای دوستتان یک مجموعه از کتاب های آشپزی هدیه بدهید. قطعا این هدیه یکی از خاص ترین و جذاب ترین هدیه ها می باشد و دارای تنوع زیادی نیز میباشد و همچنین بسیار ماندگار میباشد.

کتاب آشپزی هدیه برای شکموها

7-یک ظرف شیرینی یا بیسکوییت خانگی برایش بپزید.

این ایده مخصوص افراد شکمو و شیرینی‌دوست است! و میشه گفت بهترین کادو برای شکموها هستش. شیرین‌جات به خودی خود دوست‌داشتنی و خوشمزه هستند، به ویژه اگر خانگی باشند و با کلی عشق پخته شوند. در زمان پختن شیرینی‌‌ها می‌توانید از قالب‌های خاص با شکل‌های مختلف مثل قلب یا حروف الفبا استفاده کنید وذوق و خلاقیت خودتان را نشان دهید. این یه راهکار ذوق مرگ کننده برای افراد شکمو هست!

همچنین شیرینی خانگی رژیمی و کم شکر نیز میتواند هدیه  مناسبی برای افراد دیابتی به حساب بیاید.

ظرف شیرینی برای شکموها

خرید شیرینی در کادوکارت

8-پکیج دمنوش ؛ بهترین کادو برای افراد دیابتی

این گزینه هم گزینه ای بسیار خلاقانه و جدید هدیه برای افراد دیابتی است که شما میتوانید آن را به دوست خود هدیه دهید. شما میتوانید این پک را به طور آماده تهیه  کنید و یا خودتان از عطاری مقداری گیاه دارویی بخرید و با خلاقیت خودتان بسته بندی کنید و آن را به دوست شکمویتان هدیه دهید تا او بفهمد شما چقدر برای سلامت او ارزش قائل هستید.

دمنوش بهترین هدیه برای افراد دیابتی

 

خرید دمنوش
تخفیف دمنوش های تکی و جعبه ای رو از دست ندید!

9-پاستیل های رنگی

پاستیل ها هم گزینه های بسیار خوشمزه و متنوعی هستند که هر فرد شکمویی از خوردن آن لذت میبرد.مقداری پاستیل بخرید و آن را با خلاقیت خود بسته بندی کنید و به دوست عاشق خوراکیتان هدیه دهید.

پاستیل بهترین هدیه برای افراد خوش خوراک

10-ماگ

ماگ ها هم گزینه ی بسیار مناسبی برای این افراد است. یک ماگ زیبا خریداری کنید و به دوستتان هدیه دهید تا با خوردن هر نوشیدنی یاد شما بیفتد.

ماگ کادوی تولد مناسب شکموها

مشاهده انواع ماگ و خرید ماگ فانتزی در کادوکارت

11-ماکارون ؛ کادو خاص برای شکموها

ماکارون ها هم جدیدا خیلی به عنوان کادو استفاده میگردند و دارای تنوع زیادی از نظر طعم و رنگ میباشند.این شیرینی خوشمزه را هم میتوانید خودتان درست کنید و هم میتوانید به طور آماده از قنادی ها تهیه کنید.

ماکارون بهترین خوراکی برای شکموها

درآخر این را باید بگوییم که هدیه دادن به افراد شکمو و خرید کادو برای شکموها کار زیاد سختی نیست. تنها شما باید به دنبال یک چیز خوشمزه باشید و به او هدیه دهید تا او سورپرایز شود. اگر به دنبال کادوهای ماندگار هستید که ماگ و کتاب آشپزی گزینه ی خوبی به حساب می آید ولی اگر میخواهید دوستتان در لحظه لذت ببرد به دنبال خوراکی های هیجان انگیز باشید.

از این مطلب راضی بودین؟

روی ستاره برای ثبت رای کلیک کنید!

میانگین امتیازات 4.3 / 5. تعداد نظرات: 4

هیچ نظری ثبت نشده است. افتخار بدین و اولین نفر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.